האם אנו מוכנים להלחם על החלומות שלנו ? מארס נכנס לדגים

מארס נכנס לדגים ועם כניסתו לדגים אנו צוללים עמוק עמוק למפגש עם דברים שמעבר לתפיסה שלנו, כל מה שאנו לא מסוגלים להסביר דרך ההיגיון ..נמצא כאן! לכן מקום זה יכול להיות מאד מאיים במיוחד למי שמתנהל דרך ההיגיון ודרך בדיקה ביחס למה שמוכר וידוע

דרך אחרת להבנת הכניסה של מארס לדגים : זירה זאת מחברת אותנו למדרון  חלקלק משום שמארס המייצג אש נמצא בזירה של מים, ולכן יכולה להיווצר תחושה של מאבק עם ערפל כבד במיוחד ומאבק מסוג זה יכול לקחת לכיוון של ייאוש ותסכול או להיכנס בכל הכוח, כך או כך התנועה שמטרתה להוציא לפועל מכריחה למודעות, חיבור אמיץ לחזון כדי לקבל תוצאות משביעות רצון. חשוב לזהות שהתסכול והייאוש הם מהמורות מחד ומאידך כפתורי הפעלה להתמודדות עם פחד וחוסר אונים.. המטרה להציף ולאפשר התמודדות כנה, בריאה ומודעת

מארס בדגים יכול להכניס לתחושה של טשטוש ואבדן דרך, חוסר החלטיות וערפול התודעה מצד אחד ומצד שני עם מודעות מיקוד נכון מארס בדגים יכול לעזור לחבר אותנו לחלום, לחזון, לרוחניות, אמנות, יצירתיות ואינטואיציה יוצאת דופן.. חשוב לעצור ולהקשיב לרגשות והתחושות שהגוף מספר לנו כדי להתחבר לנפש ולפוטנציאל הגבוה של מארס בדגים..

כל תנועה ותנודה של מארס היא בעלת משמעות כיוון שמארס מייצג את הרצון, יכולת המיקוד, פעולה והתמודדות עם התוצאות ולכן מארס גם מדבר על סיפוק או כעס, תסכול או שביעות רצון שאנו חשים בחיינו… כל תנודה של מארס למזל שונה מדברת על שינוי מיקוד, רצון ומטרה או דלת חדשה לחיים בכן הנוגע למיקוד, מטרה ועשייה. מעבר מארס לדגים מדבר על הזירה חדשה בה נדרשים שינוים ..

כיוון שמארס מדבר על רצון, מיקוד, עשייה ומטרה. למעשה ניתן לארוז את כל המאפיינים תחת דמות פנימית: דמות הלוחם, על מה אנו נלחמים ולמה אנו נלחמים.. ובזירת הדגים, זירה של מים /רחם קוסמית .. מלחמה שנוגעת לרגש הגבוה ביותר ולכן אם נחבר את דמות הלוחם לזירת המים הזאת, נוכל לזהות שבזירה זאת הלוחם נקרא להתחבר למטרות רגשיות גבוהות מאד, להתחבר לפעולות שתקדמנה את החלקים הרגשיים הגבוהים ביותר …להיזכר מאיפה מגיעים ולמה ולכן אם יש לנו הצלחות בחיינו ויש סיפוק ושמחה, זמן זה יהיה קפיצת מדרגה ואם אנו לא מסופקים או שמחים בחיינו נגלה את התסכול בכל עוצמתו, את תחושת הקרבן בכל עוצמתה כשהמטרה לעורר ולאפשר חיבור מחדש לחלום והחזון והדרכים לממש ויישם.

כך או כך התנועה במים עמוקים לא פשוטה, ההתנגדות חזקה מאוד שדורשת חתירה ומאמץ מול כוחות גדולים מאיתנו… ובתוך סיטואציה זאת לא אחת נחוש שאנו נעים בתוך עננה סמיכה מאוד או מעורפלת להפליא  והדרך אובדת תוך כדי .. מה שקורה במצבים אלה, הפחד מתחיל לצוף ולכן זמן זה הפחד והחשש יכולים לעלות כחלק ממערכת התזכורות הפנימית של הנשמה להתעוררות, עירות ואפשרות אחרת.

מערכת הניווט הפנמית נכנסת לזירה זאת כדי לאפשר לנו לפגוש את הפחד, את הייאוש, הכאב, החוסר תקווה, התבוסה והמתח במטרה להציף, לנקות ולגלות שמתחת לכל אלה מצויים החלומות שלנו ודרך הניקוי אנו מגלים את החלומות. כשאנו מגלים את החלומות ניתן להתחיל להלחם למענם וכאן המתנה הגדולה ביותר שמיקום זה.. האפשרות להחלים ולהלחם על מתנות יוצאות דופן שנוגעות לרבדים העמוקים ביותר של הנשמה ובכך נוצרת התחברות אמיתית למשהו שמעבר..

חשוב לזהות איפה זירה זאת נמצאת במפה האישית ומה היחסים מארס עושה כרגע למארס במפת הלידה האישית ומכאן להבין את המפה של החיים ומה מבנה- GPS הקוסמי :מערכת הניווט הפנימית לצד חזון וחלום בכל הרבדים והמימדים של החיים.. ממקום זה המלצה חמה לצלילה לעומק המפה כדי לגלות איך להיעזר בלוחם הפנימי שלנו לדלות פנינים ממעמקים:) למי שרוצה, אני זמינה לקריאה אישית של שעה לגלות, לזהות, להתחבר ויותר מכל ללמוד לאפשר להגיח לעולם נכון וטוב.

ברכות לימים מלאי תקווה ושמחה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן