האם אנו מממשים את החזון שלנו – שמש עושה תשעים לנפטון – יוני 2022

היום 16.6.22 שמש עושה זווית של תשעים לנפטון , מה זה אומר? כל זווית מדברת על סוג של מערכת יחסים בין שני גורמים או יותר, כעת אנו נוגעים בשני גורמים מרכזים בחיינו: שמש ונפטון.. כנוצרת זווית של תשעים, אנו מדברים על שינוי במערכת יחסים בין שני גורמים אלה, למה שינוי במערכת יחסים? משום ששינוי זווית מדבר על  נקודת מפנה בשיחה בניהם.

כדי להבין את השיח בין השנים נתחיל במה מייצגים שמש ונפטון? אם נלך למקום הפשוט והעמוק ביותר כל אחד מהם מייצג דמות פנימית: שמש מייצג את דמות הגיבור הפנימי ונפטון מייצג את דמות החולם הפנימי, לכן שיח זה מדבר על חזון המזין את דרכו ומסעו של הגיבור הפנימי בעולם

התחלת השיח הייתה לפני שלושה חודשים כאשר השניים נפגשו ב 13.3.22 , במפגש זה הגיבור יכול היה להיזכר בחזון ובחלום של חייו, להטען באנרגיה שמובילה למימוש והגשמת החלום..  כעת הגיבור מגיע לנקודת שינוי, נקודת התפכחות והתפקחות שמכריחה לצור החלטות ריאליות מול המציאות , מקום זה יכול להעלות עצבנות וחוסר שקט לצד עייפות עד ליאות עמוקה מתוך חוסר הלימה בין החזון שלנו לבין המציאות עימה אנו מתמודדים היום.

כיוון שדיאלוג זה בנוי על המזלות המשתנים ועל גירוי יתר של מערכת המוחית.. לכן מקום זה יכול לקחת למתח, לחץ וחוסר איזון אך בו זמנית יש פוטנציאל נפלא ליצירתיות שתאשר לחזון להיות דלק בעל משמעות למסעו של הגיבור הפנימי…במקביל מדובר בתקופה שיכולה לחזור ולעורר געגוע להנחיה, למפגש עם הקול שמניע מעבר לממד של מקום וזמן. כיוון שנפטון מעורב תלוי באיזה פאזה של המסע הוא נמצא ומה רובד המודעות של האדם כך יחווה את הדיאלוג ..

זמן זה מאפשר להביט ממקום אחר, להקשיב ממקום שונה ולהגיע למפגש עם הקולות הפנימיים העמוקים ביותר וממקום זה לצור חוזה חדש שמשרת את ההנחיה הגבוה לצד הפרקטיקה היומיומית של החיים…לכן גם אם נפגוש היום מקום לא נוח עירות יתר או עייפות יתר, מדובר צורך לתאם בין החזון ולבין הסיפור שאנו מספרים לעצמנו כדי שנוכל להמשיך את המסע למימוש והגשמה

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן