הזמנה לשינוי התפיסה והגישה – ירח מלא על ציר תאומים /קשת – יוני 2022

היום 14.6.22 בשעה 14.51 ירח מלא (סופר ירח ) ירח מלא כמו תמיד מתיישב על ציר שמייצג אנרגיות מנוגדות משלימות והפעם שמש בתאומים וירח בקשת:

ירח מלא זה מעלה ומציף את האנרגיות של התאומים ושל הקשת למעשה מדובר באנרגיות של תפיסת מציאות, תאומים וקשת הם שנים מתוך ארבעת המזלות העוסקים בתפיסת מציאות. התאומים מייצג את מספר הסיפורים שלנו שדואג לספר את הסיפור הנכון כדי לעבור את היום, מספר הסיפורים ניזון מסיפורי עבר, המתחילים בשפת אם ראשונית ונוף מולדתנו (ואולי הרבה מעבר לכך…) ולכן לא אחת אנו מנוהלים על ידי מספר הסיפורים. מספר הספורים מספק תרוץ או סיבה רציונליים להפליא כדי לעשות או לעשות, כדי להיות. לעומת קשת המייצג את הפילוסוף הפנימי שמעניק לנו את דלק האמונה והנתיב הגדול בחיינו..

למעשה תמיד יש קשר בין ההבנות הקטנות בסביבה היומיומית שלנו (תאומים) לבין האמונה שאנו בונים בחיינו (קשת) וככל שנשנה את הסיפורים כך האמונה תשתנה .. כעת כשמרקורי שליט מזל תאומים רק נכנס הביתה (בתאומים במעלה 0 – מעלה קריטית) מה שמעצים את כוחו של מרקורי ביצירת לחץ מסיבי חזק מאד על המערכת ..אך מיקומו כעת בצל פוסט רטרו, אחרי רטרו אינטנסיבי.. אין ספק שההבנות כעת עמוקות יותר, גישה ותפיסה שונות ומכאן היכולות לבנות עולם אמונות חדש ולאוורר את האמונות העתיקות שלנו שמתבססות על דעתנות שלא עברה עיבוד ..כמו כן, אותו ציר שעושה זווית דינמית לנפטון לוחץ על כל מה קשור לתפיסת מציאות ולכן זמן זה יכול להציע התפכחות והתפתחות בכל הנוגע לתפיסת המציאות והאימון שיש לנו בחיים

אופק המולד במחוזותינו במאזנים מה המספר לנו על זמן זה המבקש מאתנו לצור את האיזון המעודן בין חכמת הגוף לבין חכמת השכל ..בין חוויה רגשית למחשבה , במיוחד שהירח בקשת נמצא בבית 3 והשמש בתאומים נמצא בבית 9 מה שיוצר היפוכים על גבי היפוכים וקריאה לבחינה מחדש של הסיפורים שלנו…

ונוס שליטת האופק, שליטת מפת הירח המלא נמצאת בבית (בושר ) צמוד לאוראנוס וראש דרקון מה שמעצים שוב את אותה קריאה לאיזון פנימי בין גוף לנפש, בין המקום האישי לבין מערכות יחסים ובין הרעב לבין הכרת התודה על היש..

במקביל מפת הירח המלא מכילה רק חצי מפה, מצב שמספר לנו על החתיכה החסרה והתעוררות כדי להגיע למלא את אותו אלמנט חסר.. כמו כן , הירח חזק מאד (יחיד בחצי המזרחי של המפה) מה מצית את הרגשות בצורה חזקה מאד ומעצים את ההצפות במקומות בהם נדרש טיפול ב”צנרת נוזלת”  ולכן אנו יכולים למצוא עצמינו מוצפים במיליון סיפורים קטנים שנובעים ממקום בו נתקעו וכעת ההצפות מבקשות לנקות ולרפא..

מעניין לציין שגם השמש חזק מאד במפת הירח המלא, משום שהוא היחיד בשליש האחרון של המפה ולכן הקריאה כאן לא רק בנוגע לסיפורים, תפיסה, גישה, דעתנות או אמונה ..אלא הכרח במודעות וחבור לנתיב שמוביל למקומות המוארים שבנו

מרקורי בבית בתאומים, ונוס בבית בשור ומארס בבית בטלה רגע לפני שפוגש את כירון (מחר ) על הציר בבית 6 ולכן מפה זאת מציעה לנו לבדוק את כל המקומות בהם הלוחם הפנימי שלנו מרגיש מובס או נכנע לתכתיבי החיים, לדרכים בהם לא יכול להביא את רצונו ולהגיע למטרותיו, כעת נין לזהות את הפגימות, את הכאב, את הסבל ואת מה באמת לוחץ כל כך חזק כדי שנוכל להציע לעצמינו סליחה וריפוי.. (כשהזווית בין מארס/כירון לירח מציעה מקום זה)

נקודה נוספת שלוחצת חזק מאד, פלוטו שיושב על הציר בבית 4 מה מספר לנו על עוד ענייניים של “צנרת” כל זמן מאד אינטנסיבי בו הכל יוצא החוצה, כל מה שהתחבא מתחת לפני השטח מגיח ומחפש שינוי.. כל מה שהוסתר בשם דעתנות והסיפורים מגיע לנקודה בא לא ניתן יותר לדחוס ואז נוצרות התפרצויות שיכולות לכלות ..המטרה לנקות, לרפא ולצור סביבה בריאה במקומות בהם הייתה לנו סביבה רעילה..

מפה עוצמתית במיוחד שלוחצת על כל הכפתורים עם הזמנה לשינוי ויצירת מציאות שתואמת את החלומות שלנו

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן