האם אפשר להאמין למשהו בימים אלה – מרקורי עושה תשעים ליופיטר

היום 26.4.20 מרקורי עושה תשעים ליופיטר. מרקורי ויופיטר הם שני קולות שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו: מרקורי שליט תאומים ובתולה ויופיטר שליט קשת ודגים .. אלה ארבעת המזלות שמתארים את תפיסת המציאות שלנו. לכן כשנוצר קונפליקט בניהם, נוצרת תחושת הבלבול ומתח שמובילים לכעס המתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר.

ולמה? משום שנוצר ויכוח פנימי בן מה שאנו מאמינים לבין מה שמתחולל המציאות היומיומית, נוצרת תחושה חזקה של אין במה להאמין, או עצבנות ועצבות חזקה או ריקנות ותחושה שמשהו אחר סוחף למקומות בהם אין לנו הבנה וחיבור למציאות
כשאין לנו חיבור, זה כמו להגיע לארץ אחרת בה המנהגים אחרים, השפה אחרת, התרבות אחרת הקשרים בין אנשים אחרים ואנו עומדים פעורי פה מול מה.. מה קורה כאן? או דרך אחרת להבין זאת היא החוויה של מגדל בבל ..כל אחד מבין מה שמבין ללא קשר למה שנאמר..

בגדול שנוצר שיח זה, נוצר איום פנימי על המערכות שבדרך כלל מסייעות לנו לנוע בתוך המציאות, למעשה מקום זה מייצר “שרפות” שלא ניתן לנהל וממקום זה קל מאד להגיע לפחד וחרדה, חוסר שקט ו…

זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום..

המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לרענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים.

נקודה מעניינית בימים אלא שחוסר הוודאות חגג שעות נוספות.. מצב כזה מוציא אותנו מתוך ההרגלים ומתוך התבניות הקבועות שעוזרות לנו לנהל את החיים באופן קל ופשוט.. לכן כעת זה פשוט, אך אם נשכיל להבין איפה נמצאת האמונה הפנימית שלנו בחיים עצמם ומשמעותם, נוכל לקבל עוד קצת דלק לעבור עוד צעד אחד לקראת הבאות ..

חשוב לזכור מה מערכת האמונות שלנו ולחזק אותה למרות מה שמתרחש בחוץ בכלל ובפרט בכל הנוגע למערכות שאמורות לתת לנו בטחון , מערכות שאמורות להוביל אותנו לחוף מבטחים.. אותן מערכות כרגע במצב של שינוים גדולים כשהטיוח וכיסוי יורד ורואים את האמת, האמת יכולה להפחיד

כשאמת מפחידה כיוון שמראה מה בדיוק נמצא שם, יש לנו את האומץ וההעזה (מרקורי בטלה) את האמת הגלויה, חשופה ועירומה.. ולבחור, לבחור לקחת חלק בשינוי ההכרחי ליצירת חברה בריאה יותר ..ואז נוכל להאמין באמת ..

ברכות ליומעניין

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן