האם נבחר בהישרדות או במלכות – מארס נכנס לאריה – יוני 2021

היום 12.6.21 מארס נכנס לאריה, זה הרגע בו אנו יכולים להיזכר בשאגה הגדולה שלנו בנוגע לחיים, זה הזמן בו נוכל לזהות שניתן לרדת מהגדר של הפחד ולהיעזר באומץ כדי להיות!

כדי להבין טוב יותר מה קורה, נתחיל מההתחלה, מי הוא מארס? מארס מייצג את התת-אישיות הפנימית של השורד, לוחם, אסטרטג, מנהיג וכלי עבודה מרתק להבין מה אני רוצה .מארס לא הולך על האזורים האפורים של החיים, אלא על הקצוות : חיים ומוות (כשליט: טלה/עקרב) חיבור נכון לאותה תת-אישיות פנימית מאפשר לנו לעבור ממצב של הישרדות למנהיגות

ואיפה נמצאת אותה דמות כעת? במזל אריה, מה אומר מזל אריה? אריה הוא האזור של המלכות שלנו וכניסת מארס לאריה מדברת על מאבק הלוחם שלנו על מלכותו. השאלה שעולה, מהי המלכות בשבילך? ולמה?

אנרגטית זאת אש (מארס) שפוגשת אש (אריה) ! לכן החום עולה, המהירות והדינמיות וכאן תלוי באיזה פאזה אנו נמצאים, האם במקום של הצייד שאמור לכבוש טריטוריה חדשה וממקום זה מתגלם המקומות של הפחד, לוחמה, קפיאה, בריחה, נסיגה או אומץ להתמודד עם האתגרים לעבור לפאזת הלוחם.

באריה פאזת הלוחם אמורה להביא אור.. היכולת היחידה שלנו להילחם היא דרך הקרנת אור למקום חשוך וכאן הלוחם מתחבר למקור האור: מודעות. ובכך מביא את מהות הלוחם המתקשר לשורש לחם ומלח, חלום וחמלה .. אבני הבסיס של אש החיים ועבודה נכונה עם אנרגיה זאת יכולה להוביל ממפגש עם מנהיגות פנימית שמונעת למקורם של ביטוי ושותפות לבריאה..

מה שנדרש הוא אומץ ויכולת לרדת מהגדר ולשחק את המשחק שהחיים מציעים, להתבטא, להעז, להיות, ובכך להמר בתוך מגרש משחקים ולהפתיע את עצמינו ביכולת לצור ולהיות שותפים ביצירה של עולם נכון וטוב יותר. נקודה חשובה להתייחסות, אם האנרגיה לא מביאה עצמה לידי ביטוי היא נדחסת פנימה ומקום זה הוא הבסיס לכעס, זעם, עצב, מתח, דכדוך ייאוש ..

לכן, אם נגלה את הסמנים הראשונים של כעס, זעם, עצב או ייאוש ו.. זה הזמן להתחיל לבדוק את הרצון ולהניע את עצמנו לפעולה ויצירה גם אם לא ברור מה המטרה

נקודה חשובה לזמן זה, מארס יהיה הפלנטה היחידה באש, אמנם הירח יעבור באריה, קשת וטלה .. אך הירח לא פלנטה אלא לוויין ותפקידו ותפקודו שונה.. כתת דמות פנימית יחידה באש, מארס נושא את כל האש ולכן המפגש עם החיים יכול להיות מאד נפיץ במיוחד למי שחווה תחושה של מתקפה, תבוסה וקושי…זה הזמן לזהות באמת מה הוא מנהיג הפנימי שלנו, האם פחד? האם ייאוש?

מה בעצם קורה שפחד או ייאוש הופכים להיות המוטיבציה והמנחים שלנו בדרך למטרות מלבד הגברת תחושת התבוסה וממקום זה התכווצות וחיפוש אחרי גדר אחרת להיאחז בה כשהזמן מציע לרדת מהגדר ולהיכנס לאזור חדש..

זה הזמן של הלב!  זה הזמן לאפשר להגיע למלכות הלב.. אז מה הבחירה שלך? פחד וייאוש או הסכמה לחוזה חדש שמביא מעט סיכון עם המון סיכוי לחוויה חדשה והתפתחות ממקום של הישרדות למקום של מלכות

ברכות

2 מחשבות על “האם נבחר בהישרדות או במלכות – מארס נכנס לאריה – יוני 2021”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן