הבנות עומק מיוחדות במינן – מרקורי עושה תשעים לפלוטו – אוקטובר 2022

היום 27.10.22 מרקורי עושה תשעים לפלוטו ב 16.08 במעלה 26.12. מהות השיח בין מרקורי ופלוטו מתבטא דרך הזווית שנוצרת ביניהם. בשיח זה הזווית היא זווית של תשעים! זווית של תשעים תמיד מציגה סוג של מאבק בין שתי אנרגיות, התמודדות חזקה מאוד בין מקצבים שונים, תדרים שונים ואמתיות שונות… במיוחד אם שתי האנרגיות שונות במהותן וכעת זה המקום להזכיר עד כמה מהות האנרגיות שונה

מהו השוני ביניהם? מרקורי הוא הפלנטה הכי קרובה לשמש בעוד פלוטו הפלנטה הכי רחוקה, אור למול חושך, קדימה מול אחורה, חשיבה ומהירות למול עומק אינטנסיבי שמעבר למחשבה. סוגיות של מה רוצים לעומת מה צריכים, צרכים של העולם אישי למול התאמה לעולם החברתי.

מסיבה זאת השיח זה בין מרקורי ופלוטו מדבר על סוגיות של תקשורת בין שני ערוצים פנימיים שלוחצים על שלל כפתורי מתח ולחץ, מאבק ושליטה ממקום זה לא מעט פחד וחרדה מבעבעים. קומפלקס זה נועד לגעת בקצוות החשופים של הכנות, האמת והאוטנטיות  בכל הנוגע למערכות יחסים ביננו לבין עצמנו, ביננו לבין אחרים וביננו לבין העולם בכלל . המטרה: לזהות את הקולות הפנימיים ולתת מענה למה שעל פניו נראה כמו חוס איזון וחוסר שקט.

כל האמור כשפלוטו רק יצא מרטרו ושליט של הליקוי שחווינו לפני מספר ימים ומכאן עוצמתו גובהה מתמיד! מרקורי אמנם סיים את הצל פוסט רטרו,אך טרם יצא ממאזנים ולכן השפעת אדוות הרטרו עדין בנמצא.. מסיבה זאת השיח בין מרקורי ופלוטו יכול לגרום לנו להגיע להבנות עומק מיודות במינן, ואיך? דרך התמודדות עם אתגרים של מערכות לחצים שונות שדורשות דברים שונים ומכאן ההכרח ללמוד ולתעל את הלחצים למקום בו ניתן היה להעצים את עצמינו, את התקשרות שלנו ויותר מכל את התפיסות שלנו בנוגע למערכות יחסים ולמטרות הגדולות בעולם

התמודדות זאת יכולה לדרוש מאיתנו להתייצב מול כמה וכמה אמיתיות לא פשוטות ולצד איך אנו מקבלים את עצמינו כעת תחת השפעות אלה.. חשוב לשים לב לשחרר ולפרק את העוצמות דרך מיקוד בפרטים קטנים בכל פעם .. שאם לא יש מצב שנקלע למחשבות אובססיביות, פחדים, חרדות ולחצים שנובעים מתחושת כשלון: טיפ, לנשום עמוק, לספור על עשר ולהסכים שלא הכל חייב להיות מושלם..ושוב, הכל עדין תחת השפעת הליקוי שפלוטו שליט הליקוי (הליקוי בעקרב ופלוטו שליט עקרב)

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן