צוללים לעומק הרחם הקוסמית – יופיטר ברטרו חוזר לדגים – אוקטובר 2022

היום 28.10.22 יופיטר חוזר לדגים ב- 08.10 לסבוב נוסף כדי לחתום את הגלגל ולהגיע מחדש לטלה מצויד באנרגיות ודלק לעשיה ופריצת גבולות, לעצמאות ויצירת מציאות תואמת חלומות

יופטר סיים את מסעו בדגים ב- 11.5.22 רגע לפני שסיים את מסעו בדגים וישב על המעלה האחרונה הדגים, סוף הגלגל וסוף של תהליכים עמוקים מאד.. למעשה יופיטר כשליט מזל דגים הביא אורות ענקים של המגדלור הפנימי במטרה לחבר אותנו למרחבים שמעבר ליכולת המדידה וההשוואה שלנו,..

כדאי לציין שמרגע שיופיטר נכנס לדגים החל התהליך כשהתעצם עם המפגש עם נפטון ורגע לפני צאתו מדגים מגיע שיא חדש שמצייד אותנו בדלק רוחני כדי לקבל את האומץ לפרוץ את הגבולות של הבלתי אפשרי ומנקודה זאת הגיע לקצה הגלגל כדי לצור התחלה חדשה עם כל מה שאספנו במהלך המסע של יופיטר בדגים

כשיופיטר סיים את מסעו בדגים ונכנס לטלה ב- 11.5.22  הוא הפעיל את נקודת האפס והחל מסע חדש שמדבר איתנו על אומץ, אומץ להאמין ברצון הטבעי שלנו לחיות מתוך שמחה והשראה..

למעשה יופיטר בטלה מציב את ההזדמנות לפתוח את הדלת לחיים , למסע חדש שתוצאותיו תהיינה בעתיד , כעת זה רק להאמין שמה שאנו זורעים בכוח האמונה יכול להתגלם ולהגיע למציאות חיינו בשמחה ולצור חווית אושר

כשנוצרת הזדמנות מסוג זה , אחת ל 12 שנים, משהו בתכנו מתחיל להתרגש לקראת הבאות, אך כמו תמיד לצד ההתרגשות יש גם פחד, ולכן מצב זה דורש מאיתנו להיות אמיצים.. איפה ניתן למצוא את האומץ? את המיקוד ? את המטרה ? האם יש מטרה? במקביל איך ניתן להתחבר לאמונה? אמונה שהכל אפשרי .. אלה השאלות שעולות מיד עם כניסת יופיטר לטלה

יופיטר בילה כחצי שנה בטלה, תוך כדי שמתחיל רטרו  (28.7.22 במעלה 08.43) והיום הוא חוזר לדגים, שוב נמצא על אותה מעלה קריטית של סוף הגלגל ואנו נפגשים עם פוטנציאל מדהים לראות ולהבין מה שלא יכולנו לראות ולהבין לפני כן .. אם ננסה לתאר זאת באופן ציורי מדובר בדלת מסתובבת שמובילה אותנו בחזרה למשהו שאולי שכחנו ואולי שכחנו ששכחנו והנה הזדמנות נפלאה לחזור לדגים ולפרוס את הרשת שלנו … לצאת מסוגיות של אוטומט אינסטינקטיבי ולחזור להקשיב לנפש..

יופיטר מייצג את תפיסת העולם הרחבה שלנו, את פילוסופית החיים שלנו, לצד עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כשמשנה תנועה משהו בעולמות הללו מקבל שינוי כאילו משום מקום, אך למעשה מדובר בשינוי עומק בתדר במיוחד שנכנס לרטרו בכלל וכעת בדגים (כשליט דגים) ומאפשר לחזור ולבדוק מחדש את האמונות שלנו ..

למעשה כל תהליך הרטרו הכניס לסוג של חוסר בטחון.. תחושת איום ותבוסה בכל הנוגע לאמונה.. ההתלהבות יורדת, העוצמה דועכת ועולו שאלות בנוגע רצון: האם זה רצון או ריצוי, האם רצון או פשרה , האם אנו מחוברים לאמונה שמותר לנו לרצות ולהגיע למקומות חדשים שמעבר להישרדות.. וכעת שחוזרים לדגים, הזדמנות להיזכר בחלום וחזון, שליחות ויעוד גבוהים יותר של הנשמה.. מה החזון שלנו? מאיפה נטענים באימון ואמונה כדי להתחיל מחדש. אלה השאלות שתעלינה היום (כשיופיטר יחזור לטלה).. שימו לב היום זה חזק במיוחד !

יופיטר יסיים את הרטרו ב-  23.11.22 במעלה 28.47 בדגים ומשם תתחיל תנועה חדשה וחשובה במיוחד.. ברכות לצלילה עמוקה ושלווה לרחם הקוסמית לגעת בשלווה, עומק, ידיעה, אימון, חמלה, חסד וחיבור לתמונה הגדולה ותפקידנו בתוכה. למי שרוצה לבדוק איך זה עובד במפה האישית, אני זמינה לקריאה אסטרולוגית עמוקה דרך הפילטר של יופיטר בדגים . תודה.

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן