הגיע הזמן לשאוג את הקול שלנו – מרקורי נכנס לאריה

היום 5.8.20 מרקורי נכנס לאריה! רעש והמולה ומתחילה לה חגיגה:)
השנה מרקורי שהה בסרטן זמן ארוך במיוחד משום שעשה רטרו בזירה זאת, התקופה שמרקורי שהה בתוך לולאת הרטרו אופיינה בעבודה רדית עמוקה מאד על שורשי עץ החיים שלנו למול מה נעשה שם בחוץ, בתקופה זאת יכולת לגעת ברגשות הכי ראשונים של שייכות וביחד ואהבה ללא תנאי..

לכן אחרי זמן ארוך במיוחד מרקורי סיים את מהלכו בסרטן כניסת מרקורי לאריה מעוררת את היצירתיות והביטוי העצמי למקומות חדשים . מספר הסיפורים עוזב את העובדות היבשות או העובדות הרגשיות וחוגג את הדרמה של החיים. הכל מקבל נופך גדול יותר, מימדים גדולים יותר והצורך להביע את עצמינו מגיע למקום חדש.

כעת זה זמן בו המערכת החשיבתית יכולה להמציא לנו שלל של מילים והבעות, תנועת וגישות לביטוי המקום האישי ביותר. המטרה: להגיע ליצירתיות מוארת והבעה עצמית מופלאה, ביטוי אצילי ומלכותי המלווה בגישה הרואית מלאת כוונות טובות..

וכמו תמיד ליד האור נמצא גם הצל, הביטוי של הצל נובע ממקום של אני מרכז העולם, המחשבה מתרכזת אך ורק בצרכים האנוכיים של הילד הקטן והגחמות הנובעות מהמחשבה שהכול חייב להיות בדרך שלי או בדרך שלי…

לכן, מומלץ להיות ערים למניעים של הביטוי,האם חשיבות עצמית, אנוכיות ובטחון עצמי מופרז או אצילות, הרואיות וכוונות טובות מנחים אותנו במסע לביטוי עצמי. מרקורי במיקום זה מאפשר לנו מיקוד חדש ומיוחד בחיבור בין מספר הסיפורים והגיבור הפנימי.. זמן להתבוננות עמוקה ובניה מחדש של תפיסת האני ואיך האני יכול לצאת למרחבים חדשים מלא מודע ללא ידוע..

מסע שמטרתו ללמוד לשאוג את השאגה האמיתית שלנו מהמקום הכי ילדי, מלא בתום ורוח של והסכמה לצאת למסע לגילוי כוחו של הלב

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן