הבנות חדשות עימן לרפא שורשים עתיקים – ונוס נכנסת לסרטן

היום 7.8.20 ונוס נכנסת לסרטן, אחרי זמן ארוך במיוחד בו בלתה בתאומים… מה זה אומר?
ונוס מייצגת את כל מה שאנו זקוקים כדי לחוש ולחוות ביטחון, החל ממזון ומחסה כלה בחום ואהבה.. כשיש לנו בטחון אנו יכולים לחוות תחושה של חוזק ועוצמה, למעשה אנו מרגישים שווים/בעלי ערך וככל שנחווה בטחון כך נוכל להעלות את הערך שלנו בעיני עצמינו ובעיני העולם כדי למגנט עוד מאותו בטחון, לגדול, לשגשג ולפרוח..

במפת הלידה ונוס מייצגת את החלק הפנימי שבנו הזקוק לביטחון כדי לבנות את הערך העצמי, במקביל ונוס נעה בשמים ומפעילה את המפה באופן קבוע, למעשה כל שלושה שבועות לערך ונוס עוברת על איזור מסוים ומפעילה אותו. אם אותו איזור לוקה בחוסר בטחון, אותו איזור יתחיל לזהות את החסרים וחסכים במטרה לזהות ולעשות עבודה כדי לטפל, לטפח ולשמר את מה שזקוק אותו איזור בחיינו..

התנועה של ונוס מהירה, בדרך כלל ונוס מבלה כשלושה שבועות במזל והפעם ונוס בילתה בתאומים כארבעה חודשים, כמות הזמן נובעת מהרטרו שונוס עשתה..

מטרת הרטרו להעיר את הזירה של התאומים ולזהות את הכשלים והבעיות של מיקום זה, איפה זה בא לידי ביטוי? הכשל והבעיה העיקרית מגיעים דרך המוטו של “מגדל בבל” שכולנו מזהים: קצרים ומלחמות מילוליות, חוסר סבלנות ותחושה של עומס שמעיק על הביטחון באופן שלא משאיר תקווה..

בזמנים רגילים שונוס עוברת כשלושה שבועות בזירה זאת, הכל מוצת ומהר מאד חוזר לאותו מקום, אלא אם ממש עשינו מאמץ מרוכז לשינוי דפוסים ראשונים של תחושה וביטויה.. כעת זה הזמן בו ניתנת הזדמנות מדהימה לצור שינוי עמוק מאד . כמו מסר של היקום בואו, בואו ללמוד שפה אחרת שנכונה לכולם ומאפשרת לצור בטחון וכשיש בטחון ניתן סוף סוף להאמין ומשם לבנות אימון והסכמות שמעבר לנקודת הזמן הנוכחית..

למעשה ניתן לומר שזמן זה בו ונוס מבלה כארבעה חודשים בתאומים אפשר לעבוד על אינטליגנציה רגשית, ללמוד את מהות השפה, תקשורת, קשרים ויצירת בסיס בטוח לנשום נכון .. מה לא נכון, בדיוק ופיצול על רקע…. (נא למלא את החסר) ולזהות שהקוטביות המנוגדת היא משלימה ויש טונליות מלאה בין לבין ולכל גוון וצבע יש מקום על סולם הטונליות של החיים

כעת אחרי ארבעה חודשים בהם נפתחו לנו שפע של הזדמנות לצור חיבורים וקשרים, תקשורת ודיאלוג מפרה.. עם מה שהשגנו אנו מגיעים למזל סרטן כדי להטעין מצד אחד ומצד שני כדי להשקיע בשורשי עץ החים שלנו

המיקוד ביחסים שלנו עובר כעת לאזור של משפחה ומערכות תמיכה, זה הזמן בו הצלילים של העבר מנגנים ברקע, ציפה של רגשות ותחושות של עבר מחזירה לנמל האם:) זמן בה מעורר את הצורך שלנו בשבט, משפחה, מערכת תומכת, אהבה ואכפתיות ולכן מומלץ להשקיע את האנרגיה, הזמן והנוכחות באותם שורשים שמזינים אותנו.

מעבר ונוס בסרטן מדבר על אפשרות להתחבר לזמנים קדומים בעבר שלנו, בין אם עבר לוקלי או עבר גלגולי, לכן נוצר צורך ורעב להתחבר, לצור אינטראקציות, לתת מקום לרגשות להניע אותנו אך בו זמנית כדאי לזהות שאם מקומות אלה פצועים או מגורים יתר על המידה ייווצר מקום של פגיעות, או התגוננות או מפגש עם מניפולציה רגשית שלוחצת על כאב עמוק יותר… זמן נפלא לרפא וטפח את המקומות שמזינים אותנו.

זה הזמן בו אנו יכולים לראות את הפיוס, השלום והאהבה ולהביאם הביתה..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן