היחסים בין מחשבה לפעולה – מרקורי עושה תשעים למארס

היום 11.5.20 מרקורי משוחח שיחה עמוקה עם מארס, וכמו כל שיח בשמים אנו חווים זאת על האדמה.. ואיך? מרקורי מייצג את החשיבה ותפיסת העולם שלנו ומארס מייצג את האסטרטגיה, לוחמה ומנהיגות שלנו לכן כששתי אנרגיות אלה נמצאות בקונפליקט הן יכולות להביא למצבי לוחמה או למצבי השלמה.

איפה ואיך? החל מהדיאלוג הפנימי שבתוכנו, בין מספר הסיפורים הפנימי לבין הלוחם הפנימי , בעיקר במקומות שנוגעים לסביבה הקרובה, לגישה, האמונה, ועד לדיאלוג שלנו עם אלוהים…במיוחד בזמנים אלה שהאוויר רווי בתחושות של אי וודאות..

בזמנים של אי וודאות כל הדפוסים המחשבתיים נכנסים לסוג של שביתה, משהו חווה סוג של איום או יאוש וחוסר אונים ואז או שאנו נבלעים לתוך מקום אפל וכואב או שאנו נעמדים על הרגלים האחוריות כיוון שאינם מסוגלים להבין, לעבד, לעכל ולראות מה קורה במציאות שלנו, אז דמותו של מספר הסיפורים נתקעת עם הסיפור שאנו מספרים לעצמינו או שדמות זאת נכנסת לחיפוש דטא חדש עד מצב של עצבנות וחוסר שקט או שדמות זאת סוגרת את הכפתור והולכת שליון (אפטיה)

כך גם לגבי דמות הלוחם בדרך כלל הלוחם שלנו ממקוד מטרה, פועל ועושה להכל כדי שנגיע למטרה שלנו ונחווה סיפוק או במקרים טובים במיוחד נחווה שמחה ושפע של אדרנלין .. אך בזמן של אי שוודאות הלוחם שלנו נכנס למגננה, מתקפה או קפיאה וכשמספר הסיפורים לא נותן מידע או הבנה מה קורה נוצר פחד ותחושת איום חזקה יותר

לכן היום שנוצר שיח זה בין מרקורי /מספר הסיפורים לבין מארס/הולחם הפנימי, נוצר מצב של הקצנה גדולה יותר מתמיד והמתח מתעצם …כיוון שכל זה קורה במקביל לסטורן שהיום נכנס לרטרו, נלחץ של החוסר אונים יכול לגדול כיוון שיש לנו סימני שאלה פתאומיים בכל הנוגע לדרך והמטרה שלו והרי מספר הסיפורים והלוחם מכוילים כדי לעזור לנו להגיע למטרה..

ואיך זה בא לידי ביטוי? אם נוצר מאבק פנימי, מאבק זה ימגנט עוד מבחוץ, נתקל בהתנגדויות, בצורך להיות מהירים מאוד במתן פתרונות ומקום זה יכול עוד בעיות חדשות ללא יכולת לגעת בבעיות הישנות. הפתיל קצר מאוד לא רק בהתעסקות עם בעיות אלא בכלל ולכן הכול הופך להיות בעיות, נוצר צורך עז לבטא את התסכול והכעס ללא גבולות וללא מחשבת תחילה. אנרגיה זאת חזקה מאוד ולוחצת על כפתורים לא מעטים שנוגעים לאיזון בין מחשבות וחלומות לבין היישום במציאות החיים..אם נדע להמיר את הקונפליקט לדיאלוג יש סיכוי מצוין שנוכל למצוא קצה חוט שמוציא מתוך מבוכים ישנים, פתרונות חדשים והיפוך של מצבי מלחמה למצבי השלמה, שולם ושלום.. לכן הטיפ:) להיות מודעים ל-“תופעה” לנשום ולספור עד שלוש ולנתב את האנרגיה לתנועה ומוטיבציה במקום לחץ, מתח ופיצוצים

עוד נקודה חשובה בנוגע לשיח זה: שיח זה חזק מתמיד משום שמתרחש רגע לפני שמרקורי נכנס לתאומים ומארס נכנס לדגים.. המציאות האנרגיות הללו על מעלות קריטיות יוצרות אלמנט לחץ חזק מאד ואי שקט המלווה אליו..

יום עם מתח גדול שיכול להתלקח בשניות, הטיפ כתמיד, ללמוד לנשום ולזכור שמדובר בקונפליקט שאמור להוביל ליחסים חדשים בין שני מספר הסיפורים והלוחם כדי שנוכל לחבר בין מחשבה למעשה במטרה לצור מציאות שלווה ובריאה שתעניק לנו בטחון

ברכות ליום שלוו

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן