הלוחם מסיים את מאבקו בזירת בראשית – מארס מסיים את הצל פוסט רטרו ינואר 2021

היום 2.1.21 מארס מסיים את הצל פוסט רטרו ואנו מסיימים תקופה לא פשוטה של מאבקים פנימיים עם כל מה שרצינו ולא הרשינו לעצמינו לרצות , למעשה בנקודה זאת הלוחם הפנימי מסיים את המאבקים שלו בזירה הכי ראשונית של החיים.

לכל אחד ואחד מאתנו ימכיל את דמות הלוחם בתוכו, זאת הדמות שיודעת מה אנו רוצים, היא ממקדת אותנו למטרות, יוצרת פעולות וכובשת יעדים. דמות זאת מאפשרת לנו לפורת גבולות ולהתפתח, להיות עצמאים ולהתחבר למנהיג הפנימי שתבכנו וממקום זה נוצרת הידיעה שאנו בדרך הנכונה. אם התכנות הראשוני שלנו לא פשוט, או טעון במטענים גנטיים המוזנים מהתת מודע הקולקטיבי, נמצא עצמינו במלחמות עקרות, במאבקים קשים ואין סופים ועם תחושה כבדה של תבוסה ועד חוויה של קרבן שהחיים לא באמת פותחים דלתות ומכאן ההקרנה לכל מקום ומקום בחיינו

אחת לשנתיים אותה דמות עוברת מסע פנימה לנבכי התכנה כדי לשנות את הבאגים וליצר מערכים התואמים למציאות עכשווית, כל שנתיים זה קורה בזירה שונה וכעת הזירה שהופעלה הייתה זירת בראשית. זירת בראשית מדברת על המקום הכי ראשוני, על הזיכרון הצרוב בנשמה, על רבדים שונים של הישרדות שממנה נולדה דמות הלוחם

מסע זה מפגיש אותנו עם הצרכים הכי ראשונים לצד הרצון לחיות חיים מלאים ושלמים וכעת, בזירת טלה, היא הזירה הראשונית ביותר נפגשנו עם מה הסיבות לחיות ואיך פוגשים מקום זה? דרך התנגדויות. דרך מפגש עם חווית הקורבן, עם חווית התבוסה ועם תוצאות של כל הקרבות בהם השתתפנו במהלך חיינו.

לכן בקלות ניתן לפול לאחור ולחוות עוד מאותו דבר, אך הרעיון כאן הוא לפגוש, לאוורר ולאפשר שיח אחר כדי לנקות את ההישרדות ולהתחבר למקום של רצון נקי וטהור לחיים עצמם ולעצמאות הטבעית של יצור עלי אדמות. ברמת העיקרון מקום מכריח אותנו למאמץ משום שאלמנט האש לא נמצא בטבע באופן זמין (בניגוד לאדמה, מים ואוויר) האש מבקשת מאתנו מאמץ והמאמץ ה\זה מתחבר למאמץ הלידה והזיכרון שנמצא שם, מה הכאב שלווה וזעקה הראשונית למול מה יצא לנו מזה ..צורת חיים שאיינה תלוי וסימביוטית אלא עצמאית ומנהיגה את עצמה על נתיב ברור ובהיר.

אחרי מסע ארוך מאד מארס מסיים את הצל פוסט רטרו בטלה. מרגע שמארס נכנס לטלה ב- 28.6.20 החל תהליך עמוק של שינוי שלחץ על שפע כפתורי בראשית בתוך שנה מאד אינטנסיבית. התהליך נכנס להילוך אינטנסיבי ברגע שמארס נכנס לצל טרום רטרו ב- 25.7.20 .. השלב הבא החל כשמארס נכנס לרטרו ב 9.9.20 זמן של מאבק עם שפע קולות פנימיים שלוחצים על מקום של תסכול ועצבנות במיוחד בתוקפה זאת ובמיוחד בזמנים בהם מארס “שוחח עם פלוטו” מארס החל שנה חדשה, שינוי פאזה וזריעה של זרעים למחזור הקרוב ב- 13.10.20, וסיום הרטרו חל ב- 13.11.20 ומכאן החל המסע בצל פוסט רטרו, זהו השלב האחרון והחשוב ביותר במחזור הרטרו משם שכעת ניתן לעשות פעולות ולשנות את המציאות דרך מפגש עם הקול הכי ראשוני בבסיס האישיות שלנו. היום מארס מסיים את צל פוסט רטרו ועוד ארבעה ימים יצא מטלה ויעבור לשור, מפגש עם אדמה, עצירה ושינוי תדר …

כל התקופה הזאת אופיינה במפגש עמוק מאד עם דפוסים ראשונים שנובעים מהקשר שלנו למארס, בכללי ובפרטי בעיקר, משום שמארס שליט מזל טלה ועובר במחוזות הבית ולכן לקח אותנו למפגש אינטנסיבי עם דמות הלוחם שלנו, מהם הקרבות שלנו? למה? מאיפה נובע הצורך והדחף? איך ניתן לשנות ויותר מכל איך אפשר לצאת ממצב של הישרדות למקום של מנהיגות, החל ממנהיגות אישית וכלה בבחירות החדשות שניצור במרחבים הגדולים יותר של חיינו.

זה הזמן להדליק את המוטיבציה, לבדוק את הפחדים שעוצרים את המוטיבציה ולהסכים לשנות את הדפוסים להם הורגלנו. אם עדין נמצא כעס ותסכול, זה הזמן לנהל שיח עמוק ומהיר כדי לנקות את המקום הזה, לסלוח לעצמנו ולהסכים לצור חוזה חדש בו העבר נשאר בעבר והווה הוא המקום בו ניתן ליצור תהליכים בראשיתיים שיובילו לעתיד נכון ומדויק יותר..

כיוון שכעת הגענו לנקודת הסיום של מסע הרטרו כל השאריות יכולות לצוץ לפתע פתאום ואם נחווה עוינות, תחושה של מתקפה, תבוסה, מלחמה וקרבות עקרים, סכסוכים פנימיים ומתח, זה הזמן לעצור ולהסכים להיות אמיצים! להתחבר למוטיבציה, התלהבות של החיים, ניצוץ ופריצת גבולות. ושוב תזכורת! חשוב לזכור שאלמנט האש לא קיים בטבע (כמו אדמה, מים ואוויר.. ) לכן נדרש מאמץ ומכאן מזלות האש מדברים על רצון!

ברוכים הבאים לדלת חדשה לחיים מלאי שמחה והתרגשות..

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן