אלכימיה – התמרה לתודעה חדשה – מרקורי נצמד לפלוטו ינואר 2021

היום 4.1.21 מרקורי נצמד לפלוטו ואנו נפגשים עם המציאות ביחס למסע שעברנו מאז 2008, ולמה? משום שפלוטו נכנס ב – 2008 לזירת הגדי והחל עבודה אינטנסיבית במרחב זה וכשמרקורי מגיע לפגוש בו אנו מגלים, מבינים ויכולים להתחבר לדרך חשיבה שונה ובריאה יותר.

נתחיל בתחילת הסיפור😊 פלוטו נמצא בגדי מאז 2008 וכל שנה עובר על מספר מעלות בגדי, וכל שנה נבחן אזור מסוים לעומקו כדי לצור שינוי והתמרה של האנרגיה תוך שאנו נפגשים עם לא מעט שדים ומפלצות פנימיות שנוצרו לאורך מסע חיינו.

פלוטו נמצא כעת בשליש האחרון של מזל גדי, שליש זה מוזן מאחורי הקלעים באנרגיה של מרקורי ולכן המפגש עם מרקורי חזק מתמיד, וניתן להפיק הרבה יותר ממפגש זה בכל הנוגע להבנות ובחירות של חיינו

כל שנה מרקורי נפגש עם פלוטו וכל שנה אנו חווים עוד מעלה, עוד מדרגה ועוד צעד בהבנות ובהתפתחות שלנו עד 2024 כשפלוטו שיסיים את כל המסע בגדי, כולנו נדע שעברנו את המסע של שינוי העולם כפי שהכרנו אותו בעבר.

כדי להבין מה קורה אנו זקוקים לאותו קול של מספר הסיפורים הפנימי: מרקורי, ושוב, במיוחד כעת משום שמרקורי שלוט מאחורי הקלעים (שלישון שלישי של גדי מנותב מרקורי) היום מרקורי נצמד לפלוטו ויכולות להיווצר תובנות עמוקות מאד, העוצמה של הקליטה משתנה, העוצמה של ההבנה והידיעה על מהות השינויים שמתחוללים ואיך ניתן לעבוד איתם כמנוע ומחולל שינוי בחיינו. צמידות זאת היא מאד אינטנסיבית ויכולה להיות מקור לפריצת דרך לשינוים עמוקים ביותר בחיינו. ההבנות של הכוחות הגדולים מאתנו ואיך ניתן לעבוד איתם כדי לחולל שינוי במה אנו מזהים שמטרה, הצלחה, רף ויעד.

כיוון שמפגש זה מאד אינטנסיבי הוא יכול לגעת במקור האובססיות בחיינו, המקור הנובע מחוסר בטחון או מהיאחזות בכל הכוח במה שנראה נכון או מהתקבעות בעוגנים עתיקים שלא זזו שנים רבות. כעת אנו יכולים לזהות ולהבין מה מתוך זה מנהל אותנו וגורם לנו להיות במקום שאנו נמצאים… כל האמור במיוחד נוכח השנה האחרונה שפלוטו מהווה חלק ממבנה שהיווה גנרטור לשינוי כל כך גדול ועוצמתי של כל מה שאנו מכירים

אולי זה הזמן להבין מה קרה ולמה, איך זה עובד ברמה אישית, חברתית, מדינית, כלכלית וגלובלית קולקטיבית… מפגש זה מדליק את האור וניתן לזהות דרך בחשכה, או יותר נכון לומר איך לפקוח את העיניים ולראות בתוך אותה חשיכה, מפגש זה מאיר את הפינות החשוכות בתודעה שלנו, גם אישית וגם קולקטיבית, לכן נוכל למצוא עצמנו נאבקים שוב ושוב במקום שמטריד ומפחיד מאד .

מפגש זה נוגע לעומק בפצעים הפעורים שנותרו מהשנה האחרונה וכעת נוכל למצוא הבנות ותובנות איך להמשיך ולמה כדאי להמשיך… זה הזמן לבחור איך אותם משברים בעצם אפשרו לנו לצור חיסון נפשי עמוק יותר, זה לא החיסון של הקורונה זה חיסון האנושיות שנובע ממעבר דרך קירות חשוכים. זמן זה מתיר את הקשרים ומאפשר צמיחה. זמן בו נוכל לשחרר את מה שנשחק ולא יעל ולא עובד עוד, תפיסות גישות, מחשבות וצורות תקשורת וכעת נוכל להתמיר ולרפא דרך ההבנות והתובנות.

דרך אחרת לראות את המפגש הוא אלכימיה, ארכיטיפ גדי משויך לעופרת ומפגש בין מרקורי ופלוטו יכול להתיך ולמוסס ולאדות ולגבש מחדש לחומר אחר, מפגש זה מאפשר אלכימיה מעופרת לזהב או כמו בסיפורים הישנים זה התהליך שמחובר לשמלת השבת של חנה’לה : שינוי הפחם ליהלומים זוהרים ונוצצים כדי להזכיר לנו את הכרייה ומאבק עם השדים של האשמה ואיך חמלה ואהבה מתמירים אותם לאור גדול ויקר ערך😊

לכן מפגש זה בין מרקורי ופלוטו הוא פוטנציאל לאלכימיה ומהפך ממקום של מחשבה מגילה למחשבה שמעל ומעבר, שינוי של תודעה מפחמים ליהלומים..

2 מחשבות על “אלכימיה – התמרה לתודעה חדשה – מרקורי נצמד לפלוטו ינואר 2021”

  1. תודה רבה, מלי יקרה,
    המאמר הזה היגיע אלי ממש בזמן. האנרגיות פלנטריות מפוזרים בכל מקום. בימים הלו אני בלוס אנג’לס.
    מרקורי – זה המפתח שלי… פלוטו המטרה שלי… אז אני מאוד שם!
    מרגישה תנוע של כל משאת מדברת וכותבת. להיתרחק מהבית – להרגיש מרקורי דוד ושוב, בתקופה הזאת נותן הרגשה שונה ומאוד ברורה…
    הרבה מסכים נופלים, מסיכות על הפנים- הם מאוד חיצונים……

    הגב
    • אולגה יקרה, בבקשה:) מה שלומך ? מענין גם הירח היום מהדהד עם הירח שלך..
      זמן בו אפשר לזהות ולהבין לעומק מה באמת רוצים ואיך לשנות את דפוסי החשיבה כדי להגיע לתוצאות חדשות
      וחלק מההבנות היא ההסכמה להוריד את עלי התאנה , להורדי מסכות ולהיות ערומים מול האמת

      הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן