הלוחם נכנס לזירת החלומות – מארס בדגים

כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו: מארס מייצג את הלוחם הפנימי. הלוחם הפנימי אחראי על פעולה, יוזמה ועשייה. למעשה דמות זאת “שולטת ” ביכולת שלנו לשרוד ולהלחם כדי להרחיב ולהטיב את מרחב החיים שלנו, החל מטריטוריה וכלה במרחב הנשמה.

דמות הלוחם מספרת לנו איך אנו שורדים, מה הכלים שלנו לשרוד, איך אנו עושים זאת ולמה. במקביל דמות זאת מספרת לנו מה נתיב ההתפתחות שלנו משורדים למנהיגים ואיך להתמקד, ליזום ולפעול כדי לגדול ולהגשים את החלומות שלנו.

ההישרדות הראשונית שעוזרת לנו להבין את מהות הלוחם הפנימי היא הלידה : המעבר מעולם מוגן ושלם של הרחם לעולם בו נדרשים לשרוד ולפעול כדי להפוך לישות עצמאית שמסוגלת לנהל מרחב אוטונומי. לאורך החיים דמות זאת נדרשץ לשרוד בשלל סיטואציות, לעבור ממצב למצב, להלחם ולפעול כדי לצור תנאים לעצמאות.

על פי המפה האישית אנו יכולים לזהות את מהות הלידה והזיכרונות הראשונים ביותר שדמות הלוחם נושאת בתוכה כיוון שאלה מהווים “ציוד” לפעולה, פריצה, יוזמה ועשייה לכן ממשיכים להיות אפקטיביים גם בחיים הבוגרים שלנו. אם ננסה להבין לעומק מה מהות הלידה: הלידה היא פעולה מלווה בתחושה של כאב ונטישה של עולם מוכר ומגונן אך בו זמנית מציעה חיים עצמאים עם יכולת בחירה אישית .

מסע חייו של הלוחם מוביל אותו להתנסויות חוזרות ונשנות עם דפוסים ראשונים דרך מפגשים עם מצבים ואנשים לצד מאבקים ומלחמות בחיצים, חרבות, מוקשים, פחים וכו….. במהלך החיים המטענים שאוסף הלוחם מתרבים, הצלקות ופצעים נאספים כחלק מהמסע של הלוחם, אך הלוחם אוסף גם ניסיון איך לפעול אחרת, איך לצאת ממצב של טקטיקה נקודתית לאסטרטגיה ארוכת טווח כדי להטיב את חייו ובכך לאפשר עמידות, איתנות ועצמאות.

כיוון שדמות הלוחם נטענת ממפה אישית ניתן לראות את נתיב הצמיחה שלה לצד אבני דרך חשובות הבונות את הדרך, ואיך זה קורה? דרך מערכות שמפעילות את הדמות מבחוץ ומבפנים כדי לצור אפקט עוצמתי שיגרום לתנועה, פריצת גבולות ויצירה של מרחבים חדשים שתואמים את החלומות. מערכות הלחץ הן אישיות מאד וניתן לזהות אותן דרך המפה האישית, אך לצד מערכות אישיות יש לנו מערכות קולקטיביות, ממש כמו במזג האוויר שמשפיע על כולם, אם יורד גשם כולנו עשויים/עלולים להירטב..כך גם הלוחם מופעל דרך מערכות קולקטיביות ואותן ניתן לזהות דרך מיקום מארס בשמים

מארס כעת נכנס לדגים, דגים היא זירת החלומות והאידאלים שמחזירה לצורך העמוק ביותר לחלום, להאמין ולתת אימון במשהו גדול מאיתנו שבעדנו:) כיוון שהשבוע כניסת מארס לדגים הוא ההיבט המדויק היחיד שחל השבוע ולכן השפעתו חזקה במיוחד, למעשה כל תנועה ותנודה של מארס היא בעלת משמעות כיוון שמארס מייצג את הרצון, יכולת המיקוד, פעולה והתמודדות עם התוצאות ולכן מארס גם מדבר על סיפוק או כעס, תסכול או שביעות רצון שאנו חשים בחיינו… כל תנודה של מארס למזל שונה מדברת על שינוי מיקוד, רצון ומטרה או דלת חדשה לחיים בכן הנוגע למיקוד, מטרה ועשייה. מעבר מארס לדגים מדבר על הזירה חדשה בה נדרשים שינוים ..

זירת הדגים היא זירה של מים /רחם קוסמית .. הלוחם נפגש בזירה זאת בחלומות ואידאלים שנוגעים לרגש הגבוה ביותר, בזירה זאת הלוחם נקרא להתחבר למטרות רגשיות גבוהות מאד, להתחבר לפעולות שתקדמנה את החלקים הרגשיים הגבוהים ביותר …להיזכר מאיפה מגיעים ולמה ולכן אם יש לנו הצלחות בחיינו ויש סיפוק ושמחה, זמן זה יהיה מקפצת מדרגה ואם אנו לא מסופקים או שמחים בחיינו נגלה את התסכול בכל עוצמתו, את תחושת הקרבן בכל עוצמתה כשהמטרה לעורר ולאפשר חיבור מחדש לחלום והחזון והדרכים לממש ויישם.

כך או כך התנועה במים עמוקים לא פשוטה, ההתנגדות חזקה מאוד שדורשץ חתירה ומאמץ מול כוחות גדולים מאיתנו… ותוך סיטואציה זאת לא אחת נחוש שאנו נעים בתוך עננה סמיכה מאוד או מעורפלת להפליא והדרך אובדת תוך כדי .. מה שקורה במצבים אלה, הפחד מתחיל לצוף ולכן זמן זה הפחד והחשש יכולים לעלות כחלק ממערכת התזכורות הפנימית של הנשמה להתעוררות, עירות ואפשרות אחרת.

חשוב לזהות איפה זירה זאת נמצאת במפה האישית ומה היחסים שמארס עושה כרגע למארס במפת הלידה האישית ומכאן להבין את המפה של החיים ומה מבנה- GPS הקוסמי :מערכת הניווט הפנימית לצד חזון וחלום בכל הרבדים והמימדים של החיים.. ממקום זה המלצה חמה לצלילה לעומק המפה כדי לגלות איך להיעזר בלוחם הפנימי שלנו לדלות פנינים ממעמקים:) למי שרוצה, אני זמינה לקריאה אישית של שעה לגלות, לזהות, להתחבר ויותר מכל ללמוד לאפשר להגיח לעולם נכון וטוב יותר..

כל מזל חווה את כניסת הלוחם לזירה זאת באופן שונה, אמנם החוויה המשותפת היא המלחמה למען חלום ואידאל כשהמטרה להגשים והטיב את החיים, לכן כולנו יכולים להרגיש ולחוות כעס ועצב במקרה ונגלה חלומות עזובים בזירה זאת, אך גם לכולנו יש כעת הזדמנות נפלאה לאסוף חלומות אבודים ולהיזכר בעוצמתם לשנות את המציאות של חיינו .. השוני בחוויה נובע מהיחסים בין הלוחם לבין המהות שלנו (מזל ) רצוי לקרוא את ההשפעה על מזל השמש, אופק וביחס ללוחם האישי:)

מזל טלה
הלוחם הפנימי נע בזירה של חלומות ותוך כדי תנועה עולים וצפים זיכרונות שמזכירים לו את החזון הגדול ואת ההבטחה שהעולם יהיה מופלא וקסום, נפלא ונהדר… אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את ההבטחה הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק לנשמתו, לשליחות ולחזונו כמקור לחיים מלאים ועשירים. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש עצוב, מיואש ואולי קרבן של סיטואציות ואנשים בחייו. זה הזמן לנקות את המים העכורים מזיכרונות רעלנים, מאנשים ומצבים שלא מעצימים כדי להתחבר למנהיגות הפנימית שמובילה לחיים של חזון בעלי משמעות.

מזל שור
הלוחם הפנימי נע בזירה של חלומות ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים של אמת , אותנטיות ואינדיבידואליות…אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את האני האמתי האותנטי הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק לייחודיות והמקום השונה המהווה דלק לחיים עשירים ומלאים. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש בודד, חסר תקווה, ואולי קרבן של הבחירות הלא נכונות שלוו את חייו עד כה. זה הזמן לנקות את הפחד והחשש מדרך חדשה או מאנשים שעוצרים את המקום האינדיבידואלי כדי להתחבר למנהיגות האחרת והמיוחדת שמובילה למחוזות חדשים מהם ניתן להשפיע וזרוע תקווה ושמחה.

מזל תאומים
הלוחם הפנימי נע בזירה של הישגים והצלחה ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים של דרך חיים, מטרות ויעדים …אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את המטרות והיעדים הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק להצלחה שמאירה לו את הדרך לחיים מלאים ועשירים. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש אשמה, כישלון וכאב של חוסר הגשמה. זה הזמן לנקות את האשמה והפחד, את האנשים הרעלנים שחוסמים את הדרך, כדי להתחבר למנהיגות המוגבה באידאלים ובתמונת עולם רחבה מאד במטרה להצליח כדי להשפיע לא רק על הדרך האישית אלא על החברה בכלל ובכך לאפשר עולם טוב יותר.

מזל סרטן
הלוחם הפנימי נע בזירה של תפיסת מציאות הנובעת מאמונתו בעולם טוב ותוך כדי נפגש עם אמונות וחלומות המאפשרים מקום לקשת רחבה של תפיסות וגישות …אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את נתיב חייו ואמונתו הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק לפילוסופית חייו המהווה דלק לחיים עשירים ומלאים. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש ספקות, חסר תקווה, ומלא בסמני שאלה בנוגע לאמונתו בחיים. זה הזמן לנקות את הספק וגורמים רעלנים החוסמים את האמונה, כדי להתחבר למנהיגות הפנימית שתוביל לדרך מוארת ומלאת משמעות ממנה ניתן יהיה לקבל דלק לעשייה והגשמה.

מזל אריה
הלוחם הפנימי נע בזירה של עוצמות ויכולות שמעבר למה שניתן למדוד ולאמוד בחיים הרגילים, תוך כדי נוצר מפגש עם הפחד להתחבר לאותן עוצמות כדי לתת למנהיגות הפנימית להוביל למקום של מלכות ועוצמה… אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את החוזקות והעוצמות האישיות הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק למלכות מקודשת. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש בודד, דואב וחסר חיים. זה הזמן לנקות את הפחד והחשש מהיכולות האמתיות או מאנשים רעלנים שעוצרים את אותן יכולות, כדי להתחבר לעוצמות הלב וקדושת החיים במטרה להפרות ולזרוע זרעים חדשים של אור.

מזל בתולה
הלוחם הפנימי נע בזירה של המפגש עם העולם ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים של שותפות נפלאה וזוגיות מופלאה… אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את המפגשים עם העולם, אנשים ומערכות יחסים הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק לעצמו ולאימון שנותן בעולם. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש לבדות, אכזבה, וקרבן של הבחירות “מוזרות” שנקרו בדרכו עד כה. זה הזמן לנקות את האכזבה והכאב מזיכרונות עבר ומאנשים שהעכירו את החלומות והאידאלים, כדי להתחבר למנהיגות פנימית המונעת מחלום וחזון, לצד רצון וידיעה אינטואיטיבית עמוקה שניתן לפגוש עולם טוב ולצור מערכות יחסים בריאות ומעצימות

מזל מאזניים
הלוחם הפנימי נע בזירה של החיים היומיומיים ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים של חיים בריאים ומלאי חזון ושמחה …אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את החלומות והאידאלים במסגרת החיים היומיומיים הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק לדרך, להשראה ואמונה שיעמדו כנר לרגליו ויצרו לו מסע חיים עשיר ומספק. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש בקורת עמוקה, כאב וחוסר הגשמה. זה הזמן לנקות את הביקורת והגישה המכווצת , לשחרר אנשים שעוצרים את האפשרות להתכוונן לחיים בריאים, כדי להתחבר למנהיגות פנימית מעצימה ובונה המובילה לאיזון גוף נפש ומקור השראה.

מזל עקרב
הלוחם הפנימי נע בזירה של הלב והאהבה ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים שנוגעים למהות האהבה והיכולת לפתוח את הלב… אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את הלב והאהבה בחייו הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק לייחודיות יצירתית המהווה דלק לחיים עשירים ומלאים. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש בודד, לא אהוב וקרבן של סיכונים שלא הניבו שמחה ויצירתיות. זה הזמן לנקות את הפחד מלקחת סיכוי או מאנשים שעוצרים את המקום האפשרויות לחיים מלאי שמחה ואהבה, המטרה להתחבר למנהיגות הלב ולתת ללב להוביל לחיים מלאי השראה, שמחה ואהבה .

מזל קשת
הלוחם הפנימי נע בזירה של בית ומשפחה ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים של שייכות , רגשת ורשץ בטחון אמתית…אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את המשפחתיות ובטחון רגשי הוא יחוש שייכות מלאה בכל המישורים והרבדים של החיים. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש בודד, חסר בית, ואולי קרבן של הנסיבות חיים מילדות מוקדמת או עבר רחוק עוד יותר. זה הזמן לנקות את עולם הרגש מרגשות רעלנים ועכורים או מאנשים שעוצרים את המקום הרגשי כדי להתחבר למנהיגות הרגשית שתוביל למחוזות חדשים מהם ניתן לצור רשץ בטחון רחבה ועמוקה מאד.

מזל גדי
הלוחם הפנימי נע בזירה של ביטוי והשמעת הקול האישי ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים שנוגעים באמת של הקול הפנימי…אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את הקול האישי ולהשמיע את המסרים המיוחדים לו הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק לתפיסת העולם המהווה דלק לחיים עשירים ומלאים. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש חסר קול ומשמעות, ואולי קרבן של אנשים וסיטואציות משלבים מוקדמים של החיים. זה הזמן לנקות את האלם והכאב הנובע מתפיסת עולם קורבנית או מאנשים רעלנים שמעכירים את התודעה . כדי להתחבר לקול הפנמי ולאמת שמובילה למחוזות חדשים מהם ניתן לבנות שפה חדשה וביטוי מלא ועשיר.

מזל דלי
הלוחם הפנימי נע בזירה של כישרונות ויכולות ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים שנוגעים ביכולות ייחודיות ומיוחדות…אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את היכולות והכישרונות הייחודים לו הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק לעצמו וליכולת לצור מרחב בטוח מעצים לחיים עשירים ומלאים. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש פחד, חשש, חוסר יכולת, חוסר אונים ואולי קרבן של חוסר בטחון הנובע מהתניות ילדות מוקדמת מאד. זה הזמן לנקות את הפחד מעוצמה האישית או מאנשים שעוצרים את המקום האינדיבידואלי כדי להתחבר למנהיגות האחרת והמיוחדת שמובילה למחוזות חדשים מהם ניתן להתפתח ולבנות מרכז פנימי חזק ובעל משמעות.

מזל דגים
הלוחם הפנימי נע בזירה של רצון ותוך כדי נפגש עם חלומות ואידאלים של משמעות החיים ומנהיגות פנימית אמתית וכנה…אם הלוחם שלנו גייס את כוחותיו ועוצמתו להגשים את הרצון הגבוה של הנפש הוא יחוש חיבור טבעי ועמוק להוויית החיים, יחווה דימוי עצמי גבוה ובטחון בחיים עצמם. אם הלוחם שלנו לא הגשים את עצמו הוא יחוש אבוד, שורד וחסר אונים מול העולם הגדול בו ניתן לטבוע וללכת לאיבוד. זה הזמן לנקות את הפחד והחשש מהאפשרות להיות ולחיות חיים מלאי השראה וחזון או מאנשים שעוצרים את החזון והחלום כדי להתחבר למנהיגות אמתית, פריצת גבולות ויצירת חיים עצמאיים ועוצמתיים .

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן