מספר הסיפורים נכנס לאיזור הדמדומים – מרקורי נכנס לצל טרום רטרו

כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי על מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת” בחמרה, בתכנה ובמערכת ההפעלה שלנו, כך נוכל לחשוב ולחשב, לעבד ולעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם. בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות או שזה מידע המגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

דמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר ולכן היא מנוהלת מדפוסים ראשוניים והמשפה הראשונית (מעבר לשפת המלל..). מקום זה בונה את הארכיון הפנימי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שיש צורך במידע או הבנת המצב בו אנו נתונים. חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים (וניתן להגיע להבנות עד לרמה של קארמה).

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל על בסיס יומיומי כדי שהמפגש עם החיים והעולם יהיה בריא ויעיל, מתפקד ומאפשר להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו רואים להיות. לעתים, כשהמידע המנוהל מדפוסים ראשונים פוגש את המציאות המשתנה, אנו עשויים להרגיש לא מסונכרנים ולמצוא את עצמנו רצים ורצים ולא מגיעים לשום מקום. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים / תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו..

כולנו זקוקים למנוחה, להאט את המהירות, לעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו. מספר הסיפורים הולך איתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, העיבוד, העיכול, הארגון והניהול ויותר מכל בתפיסת המציאות.. זמן מרקורי ברטרו שונה ומאפשר תהליך מואץ תוך התאמה וחיווט מחדש עם העולם והחיים.

הטבע קסום ומופלא בדרך בה מביא את הדברים, לעולם לא באופן בוטה או מזעזע..את זה אנחנו בני האדם עושים לבד.. כמו הטבע גם מרקורי מראה לנו את התהליך או בסיפור שלנו, דמות מספר הסיפורים. כשמרקורי מתמקם באזור עליו עתיד לנוע במהלך הרטרו, אנו מקבלים סימנים מקדימים למה קורה. וכך במהלך תקופה זו נפגוש אותות ומופתים, נורות אזהרה והזהרה, רעיונות שלרגע שנמוגו או הבלחות של מידע, נגלה לרגע בזוית העין כדי שנגיע לרטרו עם חלקיקי זיכרונות וזרעים של הבנות שיאפשרו לנו ליצור שינוי של ממש ברטרו ..

ב- 5.1.15 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, זהו האזור עליו עתיד לחזור במהלך הרטרו ואנו נוכל לקבל מידע מיוחד ממספר הסיפורים שלנו, מידע שלרגע ששכחנו או לא שמנו לב, זיכרונות, רעיונות, הבנות, אינטואיציות, מסרים וכו.. כשמרקורי יכנס לרטרו ב- 21.1.15 נוכל להשתמש בכל המידע הזה לחיווט מחדש ושדרוג דמותו של מספר הסיפורים.

מעבר לשינוי מהירות מדובר בישורת אחרונה של מרקורי בטרם מסיים את השנה המרקוריאנית.. ולכן זמן זה מספר הסיפורים שלנו נמצא במקום מיוחד בו נוכל לארגן עצמו לכניסה חדשה ועמה שינוי עומק של קידוד השפה ותפיסת המציאות.. על זה נדבר כשמרקורי יתחיל שנה חדשה ובינתיים בואו נשים לב לסימנים שבדרך..

כל מזל יראה סמנים במקום שונה ויחווה את הרמזים של מספר הסיפורים בדרכים שונות. הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר בכלל ובעיקר בזירה מסוימת; ובאותה זירה נקבל את הרמזים בזמן בו מרקורי נע בצל טרום רטרו.

לקבלת תמונה מלאה מומלץ לקרוא את מזל השמש ומזל האופק

מזל טלה
הטלאים שהאמת היא נר לרגליהם ומניעה אותם באומץ, לעתים רצים מהר מידי ולא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות כמלחמה, מגננה, מאבק ומתח רב.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים רעיונות אישים ומקוריים, הבנות אינדיבידואליות שנוגעות לחלומות גדולים מהחיים. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לטלאים להשמיע את הקול המיוחד בו מצוי היתרון היחסי ובכך לכבוש חלומות שיעניקו שפע של מרחב ועוצמה למעוף שמעבר למקום האישי …ולכן זמן זה מביא עמו גם כלים להתחבר למנהיגות ולאומץ אימתי של סלילת דרך אחרת.

מזל שור
השוורים שהביטחון מנחה את החיים ומניע אותם לחיפוש והיאחזות במה שמסמל בטחון , לעתים נעים לאט או נתקעים כיוון שלא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות כקושי, פחד, שליטה, התניות וכאב.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע להגשמה עצמית. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לשוורים להתכוונן מחדש למטרות מדויקות, כנות, מעצימות שתצורנה בטחון אמתי ולא רק במרה אישית אלא להיות מקור השראה לאחרים שהולכים בדרך.

מזל תאומים
התאומים שמבינים את כוחה של מחשבה/מילה ככלים ליצירת מציאות קסומה, מונעים אחרי כל פירור של אינפורמציה ולעתים נופלים בספקות וסימני שאלה כיוון שלא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות כחוסר שקט, מסרים כפולים, חוסר אמונה, ומתח עצבי על גבול חיים ומוות ביד לשון…. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים את המהות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לזהות את האמונה המנחה את הדרך. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לתאומים להתכוונן מחדש לנתיב פילוסופי, דרך ואמונה כנה שלא נשענת על פירורים אלא על המקור האמתי המניע את גלגלי העולם.

מזל סרטן
הסרטנים שהביטחון והמשפחה מנחים ומניעים אותם לחיפוש לרשץ תמיכה לעתים ננעלים בדפוסים עבר כיוון שלא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות כחרדה, פחד, חוסר שייכות, לבדות וכאב.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לבניית רשץ ביטחון אמתית. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לסרטנים לחשוף את הלב ולגלות שורשים אמתיים ואותנטיים המשקפים את מי שהם באמת וממקום זה נפרשץ רשץ בטחון עצומה שמאפשרת לשחרר את החכה:) מצד אחד ומצד שני העמקת הקשר עם הקול האחר שלא בהכרח מקובל ומוכר אך מאפשר הזנה, הפריה, שלווה ושקט אמתיים .

מזל אריה
האריות שההכרה והאהבה מהווים עמוד שדרה בחייהם, מונחים ומונעים מצורך זה לחיפוש אחרי מערכות יחסים שתספקנה את המענה לצרכים אלה.. לעתים הרעב והמקום הילדי לוקחים את השרביט במסע הלב וכיוון שלא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות ריצוי, אבדן זהות, חשש, לבדות וכאב.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לבניית מערכת יחסים אמתית מעניקה ותומכת. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לאריות להיות ולחוות יחסים ראויים ואמתיים המעניקים מקום ללב ולנשמה וממקום נוצר בטחון ועוצמה, תחושת מלכות ומשמעות אמתית לחיים.

מזל בתולה
הבתולות השלמות והאידאליים מהווים אבני דרך בנתיב חייהם, מניעים אותם לחיפוש אחרי המושלם ולכן יכולים להינעל בדפוסים של ביקורת ואשמה. כיוון שלא קשובים למספר הסיפורים, המציאות יכולה להחוות כביקורת, התכווצות, הקטנה, ביטול עצמי וכאב.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לבניית ריפוי וערך עצמי שלא מושתת עולם פרקטי בלבד.. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לבתולות לגלות דרכים מיוחדות ואותנטיות לתפקד בעולם ובכך לברוא תחושת השראה, ערכיות ובניה של מציאות תואמת חלומות תוך שמגיעים לתוצאות נפלאות שעובדות ברבדי גופנפש

מזל מאזניים
המאזניים שמקבלים את האיזון דרך מערכות יחסים מונחים ומונעים לחיפוש אנשים וסיטואציות שיאזנו ויעצימו אותם, אך שנוצר מצב בו לא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות לבדות, פחד, ריצוי, טיוח וכאב.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לפתוח את הלב , לבטוח ולהסכים לנהל חוזה חדש עם העולם. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר למאזניים לגלות את נפלאות הלב , זמן זה בו נגלים מסרים מרתקים מזירת הלב וכך ניתן למצוא את הקול האמתי והאותנטי , לרדת מגדר ההיסוס והפחד ולקבל גיבוי, חיזוק והעצמה עם שפע של אהבה.

מזל עקרב
העקרבים שזקוקים לביטחון והפריה רגשית מונחים ומונעים מצרכים אלה לחיפוש לעוגנים של ביטחון ועוצמה, כך שלעתים ננעלים בהתניות ופחדים כיוון שלא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות כחרדה, חוסר אונים, ליאות, לבדות וכאב.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לבניית עוגנים אמתיים המשתנים בתנועת החיים. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לעקרבים לגלות את החולשה/עוצמה האמתית ואותנטית המאפשרת להרגיש בכל העוצמה את מי שהם באמת וממקום זה נפתחות דלתות למרחב בטוח שבו הקול האותנטי מהווה דובר של הנפש והנשמה ולכן נקודת זמן מאפשרת לצאת למסע עמוק בנבכי הנפש והזמן ולגלות את המרכז הפנימי הבלתי מעורער

מזל קשת
הקשתים שמקבלים את משמעות החיים דרך החופש והאמונה, מונחים ומונעים למצוא את הנתיבים שמובילים לעולם הפתוח שמעבר, לחופש ואמונה. אך אם לא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות כקטנה ומעיבה, מעייפת, מלאת ספק ומתח.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לבניית אמונה ודרך חיים יציבה המובילה לעשייה והגשמה. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לקשתים לגלות את השפה והקול האמתי המשקף את מי שהם באמת וממקום זה נפרץ המטריקס האישי ונוצר חיבור לשפה הגלובלית של היקום ועמה ניתן להפוך את העולם למקום חופשי, מלא אושר ואמונה.

מזל גדי
הגדאים שזקוקים לביטחון, עשייה והצלחה מונחים דרך צרכים אלה למצוא את עצמם בעולם, לעתים ננעלים חזק מידי על המטרה ולא קשובים למספר הסיפורים. לכן המציאות יכולה להחוות כחשש, מתח, לבדות חוסר הצלחה והגשמה… כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לבניית עוגני בטחון יציבים ועוצמתים. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לגדאים לחשוב אחרת ודרך החשיבה האחרת לגלות את הכישרונות והמשאבים האישים הייחודים. גילוים אלה יהוו צידה וכלים בדרך למטרות המיוחדות שתאפשרנה להתחבר להצלחה אישית ודרכה להשפיע ממקום של מורה דרך.

מזל דלי
הדלאים שהמקוריות ואמת הם עמודי יסוד בחייהם מונעים על ידי עמודים אלה למסעות ארוכים ומיוחדים כדי לגלות עוד ועוד, אך שלא קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות כבלבול, חוסר בטחון, שגרה אפורה ולבדות.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לבניית זהות אישית חזקה ובעלת אמירה. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לדלאיים להיות מי שהם באמת: אמתיים ואותנטיים. דרך הבנת האני נפרש ונפרץ המקום האישי ומתחבר לתמונה הגדולה של העולם ולהבנת הרצון והיכולת להלחם למען הרצון והחלום, לא רק למען האני אלא למען עולם טוב יותר.

מזל דגים
הדגים מונעים ומונחים דרך חלומות ואידאלים הנובעים מתפיסה אוטופית מופלאה, מחפשים להגשים חלומות ולחיות את האמת הגדולה של הקיום, אך לעתים החוסר אימון והכאב גורמים לא להיות קשובים למספר הסיפורים ולכן המציאות יכולה להחוות כחרדה, נטישה, חוסר שייכות, לבדות וכאב.. כעת, מספר הסיפורים נכנס לאזור הדמדומים (צל טרום רטרו) תיווצר חוויה מרתקת של סימנים מיוחדים המזכירים מטרות אמתיות של החיים לצד כישרונות אינדיבידואליים שיכולים לסייע לבניית רשץ ביטחון הבנויה על אימון בשליחות. למעשה הסוגיה עמה מתמודד מספר הסיפורים נוגעת למחשבה מקורית ואישית שלא מותנית בדפוסי חשיבה של העבר אלא מכוונת למקום המקורי והקול האישי שמשנה את הזרימה בתלם ומאפשר למקוריות ולאותנטיות לחזור לחיים ולאפשר לדגים לשחרר את הלב ולבטוח בתמונה הגדולה ובכך לגלות את הייחודיות האמתית: חולמים שמעניקים משמעות עמוקה ליקום ולקיום. מסע זה של בנית אימון מחבר לשליחות וליכולת להשפיע בגדול.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן