הנסיכה הפנימית מגיעה לממלכה הקסומה למסע של הכתרה – ונוס נכנסת לאריה

היום 28.7.19 ונוס נכנס לאריה . בשיחות עם כוכבים אנו מחפשים את הדמויות שמיוצגות על ידי “הכוכבים” כדי שנוכל להבין בקלות באיזה דמות פנימית מדובר ומה קורה לה, מה התהליכים שהיא עוברת ומה הפוטנציאלים האפשריים בזמן זה.. על ידי ההבנה נוכל למצוא דרך להתחבר לאנרגיות הפעילות ולהפיק מהן את המקסימום.. וכאן אנו מגיעים לוונוס שנכנסת לאריה.

מה אומרת כניסתה של ונוס לאריה? ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית, הנסיכה פנימית יודעת שנולדה להיות מלכה בממלכה קסומה ומיוחדת וכאשר תמלוך, תהיה חזקה, עוצמתית, תעניק מטובה לנתינה.. היא תקבל המון אהבה, יעריצו אותה, היא תהיה יוצרת ובראת מציאות ביחס לחלומות הכי גדולים שרק אפשר:) 

אך עד שהנסיכה מגיעה לממלכה, היא עוברת שלל אירועים והתנסויות, ממש כמו באגדות, כך בחיים. הנסיכה הפנימית נאלצת להיות שפחה: ליכלוכית, היא נאלצת להידקר על ידי מחט הנול ולהירדם לעשרות שנים: היפהפייה הנמה ו.. שפע של אגדות על נסיכות , וכן הנסיכות קיימות לא רק באגדות אלא בחיים.

בחיים הנסיכה הפנימית היא אותה דמות שיודעת בפנים בפנים שיש לה כישרונות, מתנות, יופי, ערך, אוצרות ומשאבים בשפע כדי להגשים את עצמה ולהיות מלכה של ממש, מאושרת ואהובה. אך בדרך אנו נרדמים! בדרך אנו הופכים להיות עבדים ושפחות של כוחות גדולים מאיתנו או מציאות שמאלצת אותנו לשרוד  או.. תלוי לאיזה אגדת נסיכות אנו מתחברים, שם נמצא את המענה של אותה נסיכה שכמהה להיות מלכה.

וכך קורה שבמהלך חיינו לעתים אנו נרדמים לשנים רבות ומחכים לנסיך על הסוס הלבן שיעיר אותנו או לחלופין ננשק עשרות צפרדעים בתקווה שאחד מהם יהיה נסיך וייקח אותנו לממלכה המופלאה.. אחרי התנסויות רבות אנו מתעוררים בבעתה ומבינים שמשהו כאן לא כשורה ומתחילים להלחם, הנסיכה הלוחמת נלחמת בכל דבר, בין אם יש צורך או לא, היא נלחמת, היא נלחמת על חייה ועל הזכות לפגוש את הזהות האמתית שלה.

אך כמו נסיכות לוחמות, הנסיכה נעה לבדה בעולם, עטויה בשריון והגנה, כלי נשק ומוח מתוחכם שיודע איך להלחם ולהיאבק ולנצח.. רק שהנסיכה הלוחמת עוברת מסע ארוך ומלמד ומוכנה להרפות כדי להתחבר לעצמה , היא יכולה לחוש את מהות החיים באמת. אז, הנסיכה משחררת ומתחברת לעוגן של החכמה האמתית שהייתה מצוי שם תמיד.. היא מתפתחת למלכה מלאת עוצמה ויופי המקרינה את מהותה ..

כשהנסיכה עוזבת את המקום הבטוח ויוצאת למסע אינדיבידואציה וגילוי עצמי, זה המקום בו היא נעה בזירת האריה, זה המקום בו היא פותחת את הלב ומוכנה לצאת מהבועה האישית למגרש המשחקים של החיים.. אמנם במגרש זה אנו נאלצים להמר כי לעולם לא נדע לאן הדרכים מכוונות, אך ההימור הוא ההסכמה להתמסר לתהליך של מלוכה.. (חשוב לציין שמדובר בהימור טבעי/אורגני ולא בהימור מלאכותי שמוביל לתחתית השביל ולהרדמות מחדש)

ולמי שרוצה לראות דרך המשקפים האסטרולוגיות, כניסת ונוס לאריה מדברת על התנסות בזירה אנרגטית חדשה. כניסת ונוס לזירה חדשה מדברת על אפשרות לעבד את האנרגיות באופן אחר.

בזירת האריה נכנס פוטנציאל של יצירתיות, אפשרות להתנסות בצורה אחרת ממה שהתרגלנו בעבר, זמן לביטוי היכולת האישית דרך סיפור חדש! דרך חיבור לגבור הפנימי, רצון, תשוקה ואהבה.. זמן זה מאפשר חיות גבוהה מאוד, השראה, מוטיבציה ויצירתיות ..רק כמו תמיד האנרגיה יכולה להראות עצמה דרך הצל של עודף דרמה, קיבעונות על רקע של אגו ואלם מול המציאות.. כל אלה מובלים למקום בו ניתן להתחבר להזדמנויות שתעוררנה את רצון החיים האמתי, את הכוונות טובות ואת הנכונות להיות מחוברים ללב וללכת אחרי החלום…

למעשה כאשר ונוס נכנסת לאריה נוצר זמן מרתק להצהרה של אהבה! אהבה יורדת מהגדר ונכנסת לזירה המרכזית במטרה לשחק! תבלין חזק של דרמה מקבל מקום מרכזי בחיים והכול פתוח, זמן נפלא לרומנטיקה ופתיחת ערוץ לצ’אקרת הלב..

זמן לפתוח את הלב ולהסכים להיכנס למקום לא מוכר כדי לחגוג את החיים. אנרגיה של אריה מדברת על סיכון או סיכוי…תלוי בתפיסה וגישה, זמן לקחת סיכוי כדי לאפשר לפתוח את הבועה האישית ולאהוב. באזור זה אין בטחון, אלא חזרה למקום של התקוות של הילד הפנימי, זמן נפלא לרפא פצעים של כאב לב, שבר לב או התכווצות של הלב כדי לאפשר לאהבה לזרום ולרפא.. לנקות פחד, להעז לחיות ולהתחבר וליצור

עוד נקודה מעניינת ונוס באריה מדברת על המקום בו אנו צריכים להיות נערצים, לא רק אהובים או מוערכים, אלא נערצים, ככל שהלב מתרחב כך גם כמות האהבה והערצה, יחד עם האפשרויות מגיע גם הצל בצורה גאוות יתר, יהירות ועריצות.. זמן נפלא לאהבה , החל מאהבה עצמית, שיפור יחסים ואינטראקציות בכל מרחב שטרם חווינו כשהמטרה לחזור לשחק כמו ילד ללא פחד , ללא חשש אלא עם המון אופטימיות, חום ואהבה..

ברכות לכל הנסיכות במסען לממלכה הקסומה

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן