מפגש מלא רגשות בין המערכת המנטלית למערכת החושית – מרקורי ברטרו נצמד לוונוס בסרטן

24.7.19 מרקורי שהולך לאחור נפגש עם ונוס ששועטת קדימה .. בזירת סרטן

הצמידות בין מרקורי וונוס מאפשרת ערוץ מעניין לחידוש קשרים חברתיים בכלל ומהעבר בפרט. למעשה ניתן לומר שבזמן זה נוצרים ערוצים לניהול משא ומתן על חוזים או הסכמים במיוחד כאלה שלא צלחו קודם לכן, דווקא מרקורי ברטרו מאפשר לפתוח מגירות שלכאורה נסגרו ובעזרת ונוס להגיע לתקשורת קלה והרמונית.

האנרגיה שנולדת ממיזוג של מרקורי וונוס מחברת את השכל, החושים והרגשות למודעות אחרת , מודעות שמסייעת לצור איזון הדדי בינך לבין האדם האחר. זמן למצוא פתרונות חדשים לבעיות ישנות כשכל הצדדים יוצאים נשכרים ומרוצים מבלי שאף אחד צריך לוותר על משהו בעל משמעות.

בעולם בו אנו חיים ומצייתים לתרבות המערבית, אנו מחונכים לרוץ על מטרות, להלחם, להשיג, להיאבק ולראות כל סוג של שיתוף פעולה כמקום בו אפשר להפסיד בקלות רבה. אך כשנמצאים באזור אנרגטי בו אנו מוזנים מהעבר שלנו, מחינוך עתיק מאד וצרכים ראשונים מאד, יש סיכוי שנוכל להכניס רגל בדלת:) במיוחד כשמרקורי ברטרו ומאפשר להיכנס לשכבות עמוקות יותר

אמנם על פניו יכולים להיווצר תסכולים ועגמה רגשית עם הצפות גדולות מאד, אך מה שמעניין שבזמן זה שכל האמור הוא ערוץ לניקוי עמוק של התסכולים הרגשיים העתיקים ולכן נפתח ערוץ לשיח חדש.

אגב, זמן זה בו כל הסתימות באינסטלציה הפנימית מתנקים ולכן זמן זה מעניק ערוץ נפלא להתקרבות לכל מי שאנו מעוניינים, בין אם עניין רומנטי, או עניין עסקי, חברות, שותפות ואם ניקח את הפוטנציאל הגבוה ביותר של זמן זה נוכל לפגוש אחרת אויבים.. ולמה? משום שכעת ניתן להגיע בעדינות וברגישות להאזנה והקשבה .. אלה מפתחות מאסטר ליצירת קשרים רגשיים במקום בו קודם לא הייתה אפשרות (עוד מתנה של מרקורי ברטרו)

היום מרקורי ברטרו בסרטן נצמד לוונוס ונוצר לנו ערוץ מרתק לעבודה על מערכות יחסים עליהן גדלנו, החל ממערכות יחסים בין הקולות הפנמיים בתוכנו וכלה במפגשים עם העולם, מערכות יחסים זוגיות, שותפות ועד …נא למלא את החסר: _________   :)זמן בו ניתן לעבוד על השובל של הזיכרונות, להתחבר לתחושות ולהרגשות, ודרך ערוץ זה, פיתוח האינטליגנציה הרגשית ולהתחיל לעבוד על חוזים חדשים..

חוזים חדשים מאפשרים להתבונן לעומק הרגשות שלנו להיפתח למרות ועל אף הפחד והתסכול הנובעים מהעבר, להיפתח למרות הכאב והצער כי זמן זה מאפשר את הריפוי המיוחד והמיוחל אליו אנו שואפים..

ברכות לחיבורים קסומים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן