העננים מתפזרים ואפשר לנשום מחדש – מרקורי נכנס לקשת – דצמבר 2020

היום 1.12.20 מרקורי נכנס לקשת ומאפשר להתחיל מחדש אחרי תקופה ארוכה בה שהינו בתוך מרחבים של לולאת הרטרו..
לכן זמן זה מעניק לנו ההזדמנות נפלאה לפרוץ את גבולות האמונה ולצור חיבור לאופטימיות ושמחה .. התקופה בה מרקורי שהה בלולאת הרטרו ובמרחבי האדוות של הרטרו הייתה עמוקה מאד ונגעה בכל מערכות היחסים שיש לנו עם דגש על החלקים האוטומטים שמספקים בטחון לכאורה.. לכן היום כשמרקורי מסים את המסע הזה ופותח דלת חדשה אנו יכולים לצור קפיצת מדרגה בכל הנוגע לתפיסת מציאות

אמנם מרקורי עושה רטרו במהלך שלושה שבועות בלבד, אך המרחב בו עושה את הרטרו הוא המרחב בו אנו חווים את משמעות השינוי הנדרש לחיים שלמים ובריאים יותר, לכן תהליך הרטרו האחרון החל כבר ב 5.9.20 כשמרקורי נכנס למאזנים (המזל בו מסיים את הרטרו) ומאז ועד היום שהינו בתוך מרחב תודעתי אחר, מרחב שמכריח התמודדות ארוכה ועמוקה מאד עם כל האוטומציה שיש לנו במערכות יחסים , ומאיפה האוטומציה מגיעה? אוטומציה נובעת מגנטיקה, היסטוריה, שסביבה בה גלדנו, פחדים, צללים, שדים וכו..

המסע שעברנו בתקופה זאת הוא מסע אמיץ מאד בו מספר הסיפורים האישי שלנו יכול לשנות את ליבת הסיפור ובכך לצור אפשרות למציאות שלא מותנת ותלויה באוטומציה שצוינה לעיל..
לכן, היום כשמרקורי נכנס למרחבי הקשת דומה לאותו כוח פנימי שפורץ את הגולם הפנימי להפוך לפרפר עם מעוף ומינוף המחשבה מעבר ומעל .. עם כניסת מרקורי לקשת נוצר ערוץ חדש בכל הנוגע לתקשורת, אמונה, הבנות פילוסופיות של החיים, זה הזמן להתחבר לפילוסופיה הרוחנית שלנו, זה הזמן להתחבר לאמת גבוהה של החיים.

זמן זה מאפשר להמריא ולהביט במציאות ממעוף הציפור, לזהות מה מנחה אותנו, מה מהווה דרך ונתיב בחיינו…זמן לפתוח ערוץ למקורות שמעבר למציאות היומיומית, להתחבר להשראה ולאמונה … זה הזמן בו המהירות של מרקורי משתנה ועימה גם ההבנות, הגישה ויותר מכל מבדק מהיר ומחודש של עולם האמונות שלנו ולחיבור לרוחניות, אמונה, פילוסופית חיים ומטרות מעוררת השראה.
וכמו תמיד, אחרי חיפוש ארוך באופן פתאומי (לכאורה) מתגלים דברים חדשים. וכמו באגדות נפתח לפנינו שביל של שבבים ורסיסים של אותה אמת קוסמית אחרי אנו תרים. זמן נפלא לפתיחת גבולות התודעה למימדים אחרים, לאמת שמעבר לגישה שעל ברכיה גדלנו…

יומקסים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן