מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של דצמבר 2020

9.12.20 שמש עושה תשעים לנפטון
שיח זה בין שמש לנפטון מספר לנו על אידיאלים, תקוות ומשאלות שמובילים אותנו בחיינו, לעיתים המפגש עם המציאות הם גדולים מידי ולעיתים אנו מאוכזבים שהם קטנים מידי… משמע, המציאות חושפת מפגש עם אכזבה, התפכחות והתפקחות.

במסע ההתפתחות שלנו נקודת זמן זאת חושפת את הפער בין אמונה בחלום לאשליה, מצד אחד ניתן בקלות להיכנס לאכזבות, תחושת רמייה וכאב או להגיע להבנות חדשות דרך ההתפכחות והתפקחות ודרך גילוי זה למנף את עצמנו למקום חדש נכון ובריא יותר.

במקביל אנרגיה זאת מאפשרת לדמיון לעבוד שעות נוספות, שפע של יצירתיות וליכולת לרתום את האמונות והמחשבות להתפתחות בכל הממדים והמישורים של החיים. נקודה חשובה נוספת שהאנרגיה חושפת לנו, אפשרות להתחבר להשראה יישומית ומכאן העשרה של החיים ולא רק ברמה אישית, סביבתית אלא השפעה ברבדים הנסתרים על הלא מודע הקולקטיבי. חשוב, זמן זה יכול לגעת במקומות של עצב עמוק הנובע מהתרחקות מהמימד הרוחני ומהנשמה, אך בו זמנית האמונה יכולה לאפשר יצירת גשר בין לבין…

13.12.20 מרקורי עושה תשעים לנפטון
מרקורי בקשת עושה תשעים לנפטון בדגים . מה מספר לנו שיח זה? מרקורי מייצג את דמותו של מספר הסיפורים ונפטון מייצג את דמות החולם הפנימי ששואף להתחבר לאחדות, אלוהות, אין סוף, גן עדן וכל מה שמעבר.. לכן זווית זאת יוצרת חיבור למרחבים חדשים שמעבר ליכולת המדידה הרגילה, ממקום זה ניתן ללכת לאיבוד או להתחבר למקורות שמעבר, לפלאג הראשי ….וזאת דרך הסרת המסכים, מחסומים וציפיות ישנות כדי לאפשר למשהו חדש לחולל ניסים..

אז אם קצת הלכנו לאיבוד, אולי זה באמת לאיבוד, אולי זה הזמן למקום חדש שיכול לאפשר ראיה אחרת, הבנה חדשה וחיבור למשהו שמעבר: לרובד חדש המשרת את הצורך של הנשמה ולתועלתה העליונה, למעשה שיח זה יכול להוביל לחיבור עמוק בין מרקורי לנפטון או במילים אחרות בין מספר הסיפורים לחולם הפנימי ומקום זה מאפשר להתחבר לדלק מיוחד שמעניק משקפים חדשות למציאות

14.12.20 מולד הירח בקשת מלווה בליקוי חמה.. פרטים לקראת הליקוי עצמו

ברכות לשבוע פורה מלא באור וטוב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן