הרעב מניע להרפתקה – ונוס עושה תשעים ליופיטר

זווית זאת בין ונוס ויופיטר מדברת על יחסים, יחסים בין שתי דמויות פנימיות שמניעות אותנו לגעת ברעב הפנימי כדי לצאת לדרך חדשה ולגלות את הדלק של האמונה..

באסטרולוגיה, זווית מדברת על יחסים בין שני גרמי שמים או יותר, סוג יחסים זה בין ונוס ויופיטר מדבר על צורך עז לצאת להרפתקה המונעת מרעב לעוד.. ונוס היא הנסיכה הנמה, דווקא בזירה של הבתולה היא בעמדת צפייה, חיכה וגם אם פועלת בכל הכוח, עדין עושה זאת מתחת לרדאר, ובימים טובים בטח תעמוד זקופה מתחת לשולחן, הענווה וההקטנה יוצרים כיווץ ולא משרשים ליהנות ולשמוח מקום זה יוצר רעב, רעב לאהבה, רעב לעוצמה, רעב להיות נסיכה האמתית עם ערך גבוה ומיוחד.

מקום זה שיוצר את הרעב כרגע מקבל אנרגיה נוספת מיופיטר, יופיטר הוא כמו עדשה מגדילה וכל חוויה שאנו חווים מקבלת ממדים גדולים יותר, אם רעבים, אז ממש רעבים ואם זקוקים, אז ממש זקוקים ואם בא לנו על משהו, אז ממש בא לנו.. הלחץ הזה מוציא אותנו החוצה להרפתקה כדי לחוות חוויה גדולה מהחיים.. ואותו מקום קטן של הצורך הטבעי שהוקטן כל כך לפתע מקבל עוצמה חדשה..
זה המקום בו אנו מחפשים משהו גדול יותר, נוצר בנו רצון חזק יותר לסיפוק וגם אם זה על חשבון העתיד לבוא. כיוון שוונוס מדברת על צורך לחוות , יכול להיווצר מצב שהצורך הפוך להיות חזק מאיתנו, לכן כדאי לשים לב לרעב למזון (מחיר בריאות/משקל במיוחד נוכח נוכחות ונוס בבתולה) במישור גבוה יותר אנרגיה זאת פועלת באותה צורה, אמונה, משאבים ורעב.. אנרגיה זאת נוגעת באמונה שלנו ביכולת ובמה מגיע לנו, לכן הרעב להשיג מה שנראה לנו ברגע מסוים כמגיע, מומלץ לבדוק את יכולת השיפוט…

תזכורת קטנה, יופיטר, בעברית צדק הוא רודף צדק ומוציא למסעות לגילוי הצדק..הוא בעל יכולת שיפוט מעולה.. אך שמגיעים לרעב, אין שיפוט ואין שפיטה יש רעב.. האם באמת התפוצצות על משהו מאפשרת מענה לרעב פנימי ? האם באמת ניתן להשביע צרכים גדולים על ידי משהו נקודתי? למעשה זמן זה מאפשר לנו להבין ולזהות שהרעב לא מקבל מענה דרך חוויות נקודתיות, אלא דרך תהליך וזמן זה מאפשר לנו לזהות את הצרכים לסיפוק ושובע, יצירתיות וערך עצמי הנובע מהכרה מלאה בערך המנייה האישי

נקודה מעניינת נוספת יופיטר מייצג את דמות הפילוסוף הפנימי ושאנו מאמינים ויש לנו פילוסופית חיים בנוגע למשהו במיוחד בנוגע לרעב, אי אפשר להסביר או להבין, פשוט הולכים עם כל העוצמה להשיג את החתיכה החסרה.. הבנה ומודעות לתהליך מעניקים לנו את הכלים למסע, מסע שקט צעד אחרי צעד, עקב בצד אגודל כדי להגיע למקום של שלווה, רוגע, עוגן ועונג מהדברים הקטנים שיוצרים את הפאזל הגדול של החיים.

זמן להודות על מה שבעל ערך בחיינו .. לראות את הרעב ולהבין מאיפה מגיע ואיך ניתן באמת להזין את עצמינו ולא להתנפל בלי לראות את התמונה הגדולה ..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן