רוחות של מלחמה – צמידות שמש מארס


היום 2.9.19 שמש נצמד למארס , התעוררות של רוחות מהלחמה, שעתם של הלוחמים והמנהיגים.. שמש מייצג חום ומארס מייצג חום וביחד חום כפול ומכופל בכל תחומי החיים. חיבור של שתי אנרגיות אלה יוצר מקדם החיכוך עצום, חומרי נפץ גדולים מכונסים תחת פתיל קצר מאוד עם יכולת התלקחות חזקה ביותר ולמעשה כל מילה יכולה להתחיל מלחמה ! (המיקום תחת שליטת מרקורי מעצים את כוחה של מחשבה וכוחה של מילה)

זמן בו כוח של מילה יכול להרוס שבניה או כוחה של מילה יכול לפתוח ערוץ הדברות חדש.. ושוב, בכל תחום, החל מהסיפורים שלנו בינינו לבין עצמינו וההשלכה לאחר, יחסים , מערכות יחסים וכלה שיח בין עמים, מדינות, דתות , תרבויות ו…

מפגש זה בין שני חלקים זכרים בעלי כוח התלקחות חזק לוחץ על כפתורי רצון ומטרה לצד כפתורי כעס ומגננה, כשענייני הישרדות או מנהיגות עומדים על הפרק..מה שמעניין שנוצר מזג אוויר חם, חם מאד אנו נוטים להתבלבל בין מטרה למגננה, בין כעס לבין רצון ובין הישרדות מנהיגות ומתחיל להיווצר כאוס בראשיתי שלוקח אותנו לטיול למחוזות הרסנים ולא בריאים..

למעשה מדובר באפשרויות שזמן זה מביא לחיינו, כעסים ותשוקות או מוטיבציה, מטרה והתלהבות לעשייה פורה ובונה.. לכן, אם פגשנו את הכעס וההתלקחות זמן זה נפלא לטיפול עומק בתופעות אלה כדי להגיע למה שנמצא מאחור.. מיקוד רצון ומטרה, יצירת דלק ומוטיבציה למימוש עצמי והתמרה. אם אנו חשים ומרגישים את האלמנטים החיובים.. לשים לב לא להישרף מהר מידי באופן פזיז מידי.. זמן נפלא לעבודה אישית על חוזים שנוגעים לרצון ומטרה לצד תכנית יצירתית למימוש חזון וחלום..

זמן זה מעיר בנו את רוח המלחמה, מלחמה בין הקולות הפנימים בתוכינו, מלחמה בנינו לבין המציאות היומיומית, מלחמה בין מה רצוי ומצוי וכו… בדרך כלל שמתעוררת המלחמה מרבית האנשים נכנסים למגננה, פחד, מתח, לחץ וחיבור להישרדות בכל רבד של החיים, ולכן מתנתקים ומביטים באפטיות בספינת החיים השוקעת. אך לא כולם מגיבים כך, יש אנשים שמתעוררים נוכח הקריאה ומתכיילים לתדר מסוים שקיים במפה שלהם (תדר מנהיגות)  ומתחילים ליזום, לפעול ולעשות .. במיוחד תחת אנרגיית הבתולה.

זמן זה מעיר את המיוחדים לעבור מפאזה של הישרדות לפאזה של לוחמה ומנהיגות, ולא כדי לקבל משהו, אלא ממש למען הטוב.. כדי לצור אקולוגיה בריאה יותר לכולנו.. אז אם משהו התעורר בך כרגע עם תחושה חזקה של שליחות ועשיה, זה הזמן.. למען הטוב:)

כיוון שמזל בתולה מדבר על מציאות פרקטית, אין לנו ברירה אלה להיות פרקטים .. לכן זאת גם שעתם של מחרחרי המלחמה, ושעתם של אלה שנהנים לרוץ ראשונים בכל הכוח תוך התעלמות מרגשות של אנשים אחרים, כן.. הבריונים של השכונה מקבלים מתנה ..טונות של דלק ואפשרות ליצירת מצבי התלקחות חזקים מאד. אז שימו לב.. יש הבדל בין מי שחושב קודם ואז פועל (הצמידות בבתולה והשליט מרקורי) למי שעושה קודם ואז חושב

אז.. אם נתקלנו לרגע בהרגשה של חייבים לרוץ מהר מבלי לחשוב, כדאי לעצור, כמו שאומרים החיפזון מהשטן.. זה זמן שמאפשר לעורר את הלוחם הפנימי , לא ברור מה יקרה ולכן חשוב לעצור ולנשום .. לחשוב ולהבין שסוף מעשה מחשבה תחילה ולא מעשים של מלחמה  ואז המחשבה מגיעה כשסופרים את הקרבנות ( ציר בתולה דגים)

כמה נקודות למחשבה: מארס נמצא כעת במקום הרחוק ביותר מהכדור, שמש מייצג את האני הגבוה אך בו זמנית את האגו הילדי של “מגיע לי” “זה שלי” וצמידות מארס יכולה להוציא את כל הילדים הבריונים למגרש המשחקים..ונקודה אחרונה מיקום מארס כעת הוא מענה לרטרו האחרון של מארס מעניין לזהות את ההיגיון המופלא של המסע היחסים של שמש ומארס (בנקודה בה מארס הכי קרוב לכדור) לצמידות שמש מארס כעת בבתולה (בנקודה בה מארס הכי רחוק מהכדור) .. מה שמעניין בפחות מ 48 מאוחר יותר נוצרת הצמידות בין מרקורי ושמש!

הים הוא היום של רוחות מלחמה , חום והתעוררות של הלוחמים.. חשוב לזכור מה הפוטנציאל: הלוחמים יכולים לגדול למעמד של מנהיגים ומנהיגות בבתולה היא עשיה למען עולם טוב יותר שנמצא באקולוגיה בריאה יותר בכל הרבדים של החיים..

ברכות ליום של עשייה מרפאה ומטיבה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן