ונוס בלב השמש מתחילה שנה חדשה – צמידות שמש ונוס – קזימי – אוגוסט 2023

היום 13.8.23 בשעה 14.15 במעלה 20.28 ונוס מתחילה שנה ונוסית חדשה. למעשה בנקודת זמן זאת ונוס נמצאת בקרבה הגדולה ביותר לכדור שגבה אל הכדור! סימבולית, אנו רואים את הצללים שבדרך כלל לא ניתן לזהות בימים רגילים..

מה זה אומר? נתחיל מההתחלה, ונוס עוברת בכל מזל כשלושה שבועות בהם מעוררת ומעירה את האנרגיה של אותו מזל במטרה להעצים את אותה אנרגיה ביחס למפה האישית שלנו, המעברים הללו עובדים על אוטומט ולכן אנו לא נעצרים וממשיכים הלאה במיוחד בעיתות של לחץ, מצוקה, חשש, חוסר ודאות, חוסר אונים ו… אך.. אחת לשנה וחצי ונוס נכנסת לרטרו

כניסת ונוס לרטרו מספרת לנו שוונוס שוהה זמן ארוך במיוחד באותה זירה, כעת לדוגמה ונוס עושה את הרטרו באריה ומרגע כניסתה לאריה ב- 5.6.23 ועד 9.10.23 זירה זאת חשופה לאתחול מחדש ביחס לכנות והאומץ שלנו להתמודד מול הצללים והפחדים שלנו..

לוח הזמנים
ונוס נכנסת אריה ב- 5.6.23, ונוס נכנסת לצל טרום רטרו ב- 19.6.23, ונוס נכנסת לרטרו ב- 23.7.23, ונוס מתחילה שנה חדשה ב- 13.8.23, ונוס מסיימת את הרטרו ב- 4.9.23, ונוס מסיימת את הצל פוסט רטרו ב- 7.10.23 וסיום מסעה באריה ב- 9.10.23

כל נקודה על לוח הזמנים מציינת שינוי באופן הפעולה של ונוס במזל אריה.. כשזמן הרטרו מדבר על הקירבה הגבוהה ביותר לכדור כשוונוס בין הכדור לשמש! ושיאו של זמן זה הוא היום !

היום ונוס נמצאת בנקודת מפתח בלולאת הרטרו שלה, בלב השמש ומתחילה מעגל חדש! מדובר בנקודת זמן של זריעה חדשה ובמזל אריה מדובר בגילוי האור הפנימי של הלב! והתחלת מעגל בו האור מתחיל לבקוע מתוך החושך.. או במילים אחרות, מסע לידתה של ונוס מתוך החושך.. זה הזמן בו נוגה משנה פניה לאיילת השחר ובתוך כל המערכת הכל כך מורכבת נוצר לנו מרחב צר מאד לזריעה לשנה הקרובה של ונוס

שמש מייצג את מקור האור והחיים, משמעות החיים הנובעת ממקום של אהבה, שמחה, יצירה וחיבור מלא לבריאה מועצם דרך מעברה של ונוס ומאפשר לנו לפתוח את חדרי הלב , זמן בו ניתן לזכור שאנו לא רק שורדים, לא רק חיים על אוטומט, אלא כולנו זקוקים לאהבה ואכפתיות ומידת האהבה תלוייה בערך העצמי שלנו..

הזמן בו ונוס מבלה ברטרו מעיר את ההכרח לבדוק את ערך העצמי שלנו, מה המתנות שכל כך ואחד מאיתנו מביא לחיים, ומתוך הבנה שכל אחד ואחד מאיתנו הוא תא בתוך גוף גדול יותר..זה הזמן בו כדאי לזהות שכל תא בתוך המבנה חברתי בעל משמעות ליצירה תמהיל של אכפתיות ויצירתיות כדי להעלות את ערך החיים כחיים!!

חיבור לערך עצמי והעוצמה הנובעת ממקום זה מעוררת את היכולת שלנו למגנט את הטוב ולהשפיע באמצעות הטוב.. כן, רובנו לוקים בציניות, ביקורת ומתח, רובנו שורדים בחיים מלאי אתגרים שלא קשורים למהות שלנו כבני אנוש.. כעת נוצרת התעוררות של אותו זיכרון ויכולת לזרוע עוד מאותו דבר..כדי להעצים את המשמעות והערך של החיים שלנו.. כדי לצאת ממקום ילדי המושתת על שינה עמוקה בגלל קשים ואתגרי החיים שחווינו עד כה..

אם ננסה לתאר את הדינמיקה באופן אחר, למה זה דומה? בדרך כלל אנו רצים על אוטומט על שביל מסוים ולכן ממוקדים במטרה או מה מפריע להגיע למטרה או למה זה ילך לי.. והכל נע על מהירות שלא ניתן למעשה להתחבר למקומות עמוקים יותר וללב שלנו.. כעת כשוונוס ברטרו למעשה המהירות נעשית כל כך איטית שאנו יכולים להיזכר במקור שמניע אותנו לנוע למטרה כזאת או אחרת.. אותו מקור מושתת על ערך עצמי וערך עצמי הוא תולדה של גנטיקה וזיכרונות שלנו ..

כעת מתאפשר לנו ללכת לאט על השביל ולעצור ליד מהמרות ובורות, לזהות את הפחדים שלנו, לזהות את המפלצות הפנימיות, לגלות את הביטחון המותנה והמזויף שבחרנו מתוך האוטומט כדי לשרוד.. וכשאנו מגלים ומביאים למועדות, תוך העלאת השאלות הנכונות.. יש סיכוי מצוין לנקות את הזיכרונות הכואבים ואת המעצורים הקשים של העבר ולצאת לדרך חדשה..

איזה דרך? תלוי... דרך שרגילים מתוך אוטומט שמשחזר את עצמו או מפגש עם כמה אומץ והעזה יש לנו לגלות דרך חדשה באמצעות הגיבור הפנימי שלנו שכעת מקבל דלק על ממעברה של ונוס.. זמן לזכור, לרשום את היעדים החדשים, זמן להעמיק את תשומת הלב בחווית התוצאה ולהתחיל לזמן את מה שמרגיש נכון ממקום נקי ושלם ..

אז, אם גילנו שיש לנו קשים ואתגרים בכל הנוגע לכספים למשל, כן זאת סוגיה של ערך, לכסף יש ערך..זה הזמן להבין מאיפה זה מגיע ולמה ואיך לזמן משהו חדש כדי שנוכל לחוות ביטחון שלא מותנה בחסדים של מישהו או משהו אחר, ביטחון לא מותנה על תפיסה, גישה ואמונה…הביטחון שאפשרי הוא ביטחון של עצמאות ויכולת להאיר בשפע שלנו את חיינו וחיי אחרים..

או אם נגלה שיש לנו קשיים במערכות יחסים, כעת נוכל לגשת בגילוי לב למקור ולחקור מאיפה זה בא, אולי נגלה שריצינו או הדחקנו או התעלמנו או הזנחנו את הצרכים שלנו וכעת נוכל לחזור לראות את מה שבדרך כלל לא אפשרי לנו … לגלות למה אנו זקוקים ברמה של צרכים כדי לחוות אהבה בכל מערכת יחסים, החל ממערכות יחסים ביננו לבין עצמינו , כלה בזוגיות, או ביחסים שלנו עם העולם בכלל..

זמן זה מעניק עוצמה יוצאת דופן ומומלץ לערוך טקס... מתחילים לפני, באמצעות ההסכמה לראות מה הגורמים שאנו מזהים כחוסמי האור! כן, יש שם אנשים, מערכות יחסים, אירועים מכוננים, אמונות חוסמות, גישות לא נקיות ו… לראות מבלי להיכנס ללחץ הרגיל של הפחד מהחושך והמפלצות פנימיות.. פשוט לזהות ולהבין שהכל נוצר כתוצאה מבחירה בין אם מודעות או לא מודעות.. הכל מונע תחת הישרדות ולכן אנו יכולים להסיט את המחשבות הללו באמצעות הוצאת האוויר מהבלונים הללו ובמקומן להכניס מחשבות חדשות אותן נזרע לשנה הוונוסית הבאה..

להגיע עם רשימה מוכנה של התמרת הפחד לעוצמה, אפשר להיעזר בשלל אביזרים כמו נירות צבעונים וריחניים, מוזיקה שמנגנת על הלב מאפשרת להיכנס לתהליך מדיטטיבי ולמי שחייב גם משהו מתוק לתזכורת שוונוס מביאה את המתיקות של החיים.. ופשוט לומר בקול רם אני רוצה…

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן