ונוס ברטרו בתאומים

צלצול חזק… התעוררות מחודשת של מעבר ונוס בתאומים

ונוס מסמלת תת דמות פנימית שמחברת אותנו למציאות דרך העולם החושי והרגשי מחד ומאידך דרך מערכות יחסים, משמע, דרך החוויה האישית ביותר ודרך מראות משקפות, מנוגדות ומשלימות..
לכן כל שינוי בתנועתה של ונוס מהווה נקודת מפתח בכל מה שנוגע לאותה דמות, בכלל ובפרט כשוונוס מתחילה מעגל חדש שכן באותה נקודה ניתן לשנות ולשדרג את התכנה של אותה דמות.. שדרוג זה חל בכל המישורים, החל מהמישורים האישים ביותר ועד מישורים חברתיים, מדיניים, כלכלים וכלה במישורים רוחניים..

ונוס מתחילה מעגל חדש כשהיא ממוקמת בין השמש לכדור בנקודה הקרובה ביותר לשמש,
מסלול התנועה של ונוס הוא אליפטי ולכן התנועה והמהירות שונות ביחס לנקודות שונות על המסלול האליפטי, בנקודת זמן זאת מהירות התנועה של ונוס סביב השמש בגלל כוח המשיכה של השמש המאט את המהירות והתנועה ולכן וונוס ניראת כאילו היא נעה לאחור. כל שנה וחצי נחווה את התופעה הנ’ל, ולאחר חמישה מחזורים שאורכים שמונה שנים, נגיע שוב לנקודת התחלה של המעגל ובאם נחפש את המחזור הגדול המתחולל בעידן, נתקל במושג “מעבר ונוס על השמש”, או ליקוי ונוס, אמנם על פניו זה יראה כמו נקודה קטנה המסתירה חלק קטן מאוד של השמש, אך בפועל אותו חלק קטן הוא הנקודה האפילה בתודעה שלנו.. ולכן כשנוצר מעבר כל כך נדיר המתרחש אחת מאה ועשרים שנה (כצמד ליקוים בהפרש של שמונה שנים) נוצר לנו חריר מרתק במטריקס וניתן לשנות את התכנה המוכתמת, מוטבעת וחקוקה למשהו חדש ביחס לתכנית הגדולה…. להמשך קריאת המאמר נא ללחוץ כאן

מה פתאום עולה שוב הסוגיה של מעבר ונוס בתאומים?

מה גורם לחזרת ההשפעה של אותו ליקוי של ונוס המתרחש אחת ל- 120 שנה? איך פתאום נוצרת חזרה של מוטיב זה כקלף מרכזי במשחק החיים שלנו?

אז, ב- 2012 כינתי את מעבר ונוס על השמש כנקודה האפילה בתודעה נפתחת לאור חדש.. החודש ונוס חוזרת לככב על אותה נקודה!!
בדיוק על אותה מעלה נוצרת צמידות של ונוס ושמש וכל מה שעברנו באותם ליקוים חוזר לפני השטח .. אותה “זריעה” במעגל קטן (שנה וחצי) מעגל גדול (8 שנים ) ומחזור מלא (120 שנה) נופל אחד על אחד על אחד.. אותה נקודה בה עסקנו במעבר ונוס על השמש בתאומים שציינה את הפאזה החדשה של התעוררות התודעה..
אותה נקודה מקבלת אפשרות ליצר “רשץ אור” חדשה..

אנו יכולים לראות את התפתחות התודעה האנושית דרך מחזורי המעברים הגדולים שחלים כל 120 שנה,
כמו צלצולים גדולים לעורר את התודעה האנושית לקיום האחר והשיח עם האחר שנובע מההכרח ליצור רשץ בטחון גדולה והנכונה לשפה האנושית הגלובלית.. הבעתיות מתיישבת על הבידול בין בני האדם , הבידול ברמה אישית, קבוצתית, מדינית, כלכלית, דתית, פוליטית ו…כל אחד והשפה שלו וכל אחד עם הסיפור שלו במיקרו ובמקרו כנוצר אגוד וחיבור בין קבוצות עם מכנה משותף שיושב על שפה מסוימת..

למעשה מדובר ברעיון של שפות בכל הרבדים, שפות שנובעות מסיפורים שונים שמונעים מהרגלים, פחדים, העתק הדבק,
כיוון שונוס מייצגת את הרעב לביטחון ותאומים מיצגים את ההבנה הראשונית של הבידול וההפרדה..מעברים אלה לוחצים על המערכות לחוש קצת מעבר לרעב האישי ולהבין ולחשוב קצת מעבר לרווחים הנובעים מהבידול.. אמנם על פני ההיסטוריה ניתן לזהות התפתחות של תקשורת פרופר אך מדובר בפן של מערכת רחבה מאד ועמוקה עוד יותר..

מחזורי ונוס הגדולים הם כמו הבהוב למה שטרם הבנו, אך כבר גילנו את ההכרח באותו דבר..
ממש כמו המצאת הטלפון..הרי החיים התקיימו לפני המצאה זאת וכשהומצאה והחלו להשתמש בה לא היה מושג עד כמה מכשיר תקשורתי זה יתפתח ..והיום נראה לנו מובן מאליו של אדם מצויד בטלפון “חכם” כדי להיות מקושר לרשץ של אינפורמציה מכל הסוגים וכל הקישורים והקשרים שקיימים בחיים..

מערכת המעברים יוצרת נקודות לחץ חזקות מאוד שזורעות את השדות האנרגטיים במידע וידע מסוים עם הדהוד של שמונה שנים, אך במקביל יש גם את הרשץ האחרת שיושבת על השיאים של מעגלי ונוס
וזה מה אנו פוגשים כעת, כעת אנו פוגשים את השיאים של מעגלי ונוס שנזרעו ב- 2004 ו- 2012 כשממקום זה נוצרת רשץ התגובה של שיאי מעגלי ונוס שיושבים על 2008 ו- 2016.. כעת אנו יכולים לגעת באותו צורך שזיהינו במעברי ונוס על השמש ..זמן זה בעל משמעות עצומה שכן מאפשר להתחבר בדיוק לאותה נקודה אפילה בתודעה ולהאיר אותה ממקום של תשובה ולא רק ממקום של גילוי צורך..

במעברי ונוס על השמש נוצרה הזריעה וההבנה הראשונית של הצורך בחכמת הלב וכעת שאנו פוגשים את הפעם השנייה של רשץ ההבהוב והתוצאה, זה הזמן באמת לבנות את גשרי האור , מודעות ואהבה לחכמת הלב ..וכיון שאנו מתחברים לרשץ גדולה, הכל אפשרי.. חשוב לציין שאנו מתחברים לרשץות גדולות זה כמו רשץ חדשות ענקית ולעתים אפשר ללכת לאיבוד מרוב מידע.. כך כעת, יש להבין הקול של חכמת הלב בתוך ים האינפורמציה האין סופי ..וממקום זה להתחיל לצור מנטרות חדשות וחיבורים חדשים כדי לטוות את החורים שנוצרו עוד בבל…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן