ונוס מעגלים ומחזורים – שיא 2012

כל שנה וחצי ונוס נכנסת לרטרו, בספרים האסטרולוגים העתיקים, הרטרו של ונוס מתואר כזמן לא טוב, לא נכון להשקעות ביחסים, נכסים, כספים ועוד.. בדיוק כמו שהרטרו של מרקורי שתואר כזמן לא נכון לחתימה הסכמים, חוזים וכו’.. .
כדי לפוגג את מסך הפחד והחרדה, קושי ובעיה נבדוק מה זה רטרו ולמה מועיל, במקביל איך הרטרו מהווה נקודת התייחסות למעגלים ומחזורים של פלנטות בכלל וונוס בפרט

אסטרונומית, רטרו מדבר על הנקודה בה פלנטה הכי קרובה לכדור ומנקודת ההתייחסות של הכדור היא מתחילה שנה חדשה. הכלל הזה נכון לכל פלנטה אך פועל בצורה שונה לגבי פלנטות הנמצאות בין השמש לכדור לעומת פלנטות הנמצאות מחוץ לאורביט של הכדור.

נתמקד ברטרו של ונוס, כל שנה וחצי ונוס נכנסת לרטרו של ארבעים יום, אם נתייחס לפרדיגמות עתיקות שטענו שרטרו הוא זמן של זהירות, פחד, הקפאה, תקיעות וכו’, נוכל להבין שהן ניזונות ביחס לתרגום של תנועה, ברגע שתנועה משתנה נכנסים למצב של דריכות, פחד, חרדה ואימה.. אז, אולי בזמנים עתיקים שתבניות ניזונו ממקום של פחד זה תפס כי הפחד הזין את התבניות..אך היום, יש לנו את הכלים להבין את מהות התנועה המשתנה כחלק מתכנית אב לשינוי ושדרוג מצבים של תקיעות ופחד..
למעשה הרטרו עצמו מדבר על שינוי אותן פרדיגמות עתיקות, אותם אמונות ותפיסות שניזונות מחוסר יכולת לראות תמונה גדולה ורחבה יותר. ולמה? חזרנו לנקודת המוצא, רטרו מהווה נקודת ציון לשנה חדשה ומעגל ונוסי חדש.

כיוון שוונוס מסמלת את התכנה או תת הדמות הפנימית שמחברת אותנו למציאות דרך העולם החושי והרגשי מחד ומאידך דרך מערכות יחסים, משמע, דרך החוויה האישית ביותר ודרך מראות משקפות, מנוגדות ומשלימות.. לכן כל שינוי בתנועתה של ונוס מהווה נקודת מפתח בכל מה שנוגע לאותה דמות, בכלל ובפרט כשוונוס מתחילה מעגל חדש שכן באותה נקודה ניתן לשנות ולשדרג את התכנה של אותה דמות.. שדרוג זה חל בכל המישורים, החל מהמישורים האישים ביותר ועד מישורים חברתיים, מדיניים, כלכלים וכלה במישורים רוחניים..
במילים אחרות: התנועה של ונוס כמו כל פלנטה היא תנועה אליפטית ולכן המהירות משתנה לאורך הסיבוב סביב השמש, כשונוס מגיע למקום בו הכי קרוב לשמש כוח המשיכה של השמש משנה את מהירות התנועה של ונוס ולכן נראה מהכדור כאילו היא הולכת לאחור. נקודת זמן זאת מכונה רטרו, בזמן זה נראה כאילו ונוס נעה אחורה בשמים, למרות שמבחינה אסטרונומית עדיין נעה קדימה, אשליה אופטית נוצרת בשל שינוי מהירות, בדיוק כמו בכביש שאנו מאיצים נראה כאילו המכונית ליד מאיטה, שינוי יחסים יוצר אשליה מחד ומאידך ברמה סימבולית כמה וכמה מפתחות מעניינים.

במהלך הרטרו, הקלסיקה טוענת להפרעות, אך הבנת הסימבוליקה של הרטרו מאפשרת לנו לראות שנוצרים תנאים שונים ומכאן הזדמנות חדשה: התייחסות אחרת למפגש עם עצמינו, אחרים והמציאות בכלל. הרטרו מאפשר לנו בראש וראשונה לעצור ולסגור מעגל, בהמשך לזרוע כוונה ומשם לעצור ולצאת למגמה של עשייה.

כיוון שהכול בטבע קיים במעגלים ובמחזורים, נוכל לזהות את נקודות הרטרו כנקודות המהוות אבני דרך בתהליך שינוי, צמיחה, שדרוג והתפתחות.. אגב, נקודת התחלת השנה הונוסית (במקום הכי קרוב לדור) סימבולית היא בדיוק כמו מולד הירח, לא ניתן לראות את התופעה, ותמיד נקודת המולד לוקחת אותנו ממעגל אחד למעגל הבא בתבנית המחזורים הירחיים, כך גם הרטרו של נוס, לוקח אותנו ממעגל אחד לבא אחריו בתבנית מחזורים ונוסים
תבנית המחזורים מדודה מרטרו לרטרו ונוכל לזהות שבין רטרו אחד לרטרו אחר של ונוס נוצרת זווית מדויקת של 150 מעלות, כך גם מהרטרו הבא לזה שאחריו ובגדול, תוך שמונה שנים נוכל לזהות מבנה מלא של פנטגרם שחוזר לנקודת המוצא הראשונית ולכן כל שמונה שנים נזהה את הרטרו באותו מזל בדיוק ומתחיל מחזור חדש של פנטגרם נוסף.. מחזורי הפנטגרם מדברים על הרבדים עמוקים יותר של תכנת ונוס ובסמינר ונוס אנו לומדים איך פנטגרם זה מאפשר לשנות תכנה לרבדים העמוקים יותר של חוזה הנשמה.
כפי שרטרו אחד קשור לאחר ובניהם נוצרת צורה מדויקת (חמישה רטרואים יוצרים פנטגרם כל שמונה שנים) כך גם פנטגרם אחד לאחר נוצרים יחסים ונקודות התייחסות מדויקות שיוצרות מבנה נוסף , מבנים אלה מדויקים להפליא ובגנזים עתיקים וקדושים מתייחסים אליהם אחרת, במקורותינו כאן נכנסים לגאומטריה המקודשת ומגלים עוד נדבכים חשובים במהות של נוס.. כן, זאת לא רק פלנטה בשמיים:) בגדול כך נוצר פרח החיים!
כ
כפי שמחזורים אלה מגלים לנו את מהות ונוס והדרכים שלנות חוזה נשמה ולהגיע לעומק הדנא מתוך הבנה שהתכנה של ונוס מטביעה את המודל הגנטי .. כך גם המחזורים הגדולים עובדים ולא רק ביחסים בין האדם לעצמו אלא ברזולוציות גדולות יותר שנוגעות לאבולוציה האנושית ומתי נזהה אותם? כאן מגיעים למה שקורה היום! מעבר ונוס מדויק על השמש, זה קורה אחת למאה ועשרים שנה בצמדים שבניהם שמונה שנים (פנטגרם מלא שמפריד בין מרחב זמן אחד לאחר) אמנם כל רטרו מדבר על המקום בו נוס בין הכדור לשמש במקום הקרוב ביותר לכדור, אך בנקודת מפתח זאת מדובר במעבר ישיר עלפני השמש..וכפי שמעבר זה מכונה הנקודה האפילה.. מדובר בנקודה האפילה של התודעה שמאפשרת לקדוח לעומק התכנה של נוס ולצר גשר של אור..מאחורי כל צל נמצא אור חדש שמביא לשינוי עמוק מאוד! אנו חיים בזמן זה..

ומחזורים גדולים:) כן גם בין כל מעבר על השמש (ליקוי) יש קשר למעבר הקודם ולזה שאחריו, בניהם נוצר מבנה ענק שמשפיע על עידן מלא, תופעה זאת מתחוללת 18 פעמים בכל עידן ומחברת בין עדין לעידן , מטפורית, תופעה זאת טווח חוטים אנרגטיים לאורך שנה גלקטית כדי להביא לידי ביטוי את המיטב והמירב של תכנת ונוס..

וממקום זה ניתן להחיל לדון באיך זה עובד אצל כל אדם באופן אישי, איך כל רטרו עובד בפני עצמו, איך כל סט של רטרואים (פנטגרם) עובד ואיך מעבר שמש עובד.. אלה מעגלים ומחזורים והם פועלים באופן שונה על כל אדם..אגב גם כאן השפעות שונות על מי שנולד ברטרו בכלל או רטרו לפני השמש או רטרו אחרי השמש, או למי שנלד עם ונוס בהילוך ישיר לפני השמש או אחרי השמש או מי שנולד במרחק הגדול ביותר מהשמש או מי שיש לו ונוס חזקה במפה..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן