זה הזמן לשאוג את קולו של הלב – מרקורי בצל פוסט רטרו חוזר לאריה

מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שלנו, הוא מתרגם לנו את המציאות, הוא מאפשר לנו לבטא ולהתבטא, לשמוע, להקשיב, להאזין וללמוד. מרקורי מספר לנו על השפה אותה אנו מדברים ואיך ומה הקשיים בשפה ולמה ואיך ניתן לשנות כדי לתקשר נכון ומדויק יותר

מרקורי מייצג את הסביבה המוקדמת שבה חיינו ואיך השפיע על האווירה המנטלית שלנו . איך השכל שלנו התפתח , מרקורי מלמד אותנו להסביר, לספר, לתרץ להמציא ו… מרקורי מייצג את המשווק הפנימי שמשווק אותנו לעולם , איך עושה זאת, מה המניעים ומה הצרכים .

מרקורי מייצג את החיבורים והקשרים ולכן מדבר על מערכת העצבים שלנו , איך פועל ומתי יש קצרים במערכת באותה נשימה, כן, מרקורי מדבר גם על נשימה וגם על קשרים עם בני אדם שהמודל הראשוני הוא האחים והאחיות שלנו..

כיוון שכל הנושאים הללו משתלבים בכל דבר בחיינו כל תנועה של מרקורי יוצרת רטט במערכת שלנו וכל פעם בזירה שונה.. כך שבמהלך השנה כולה מרקורי נע על כל הגלגל וכל פעם אנו מתנסים בזירה שונה ובסוגיות שקשורים לאותה זירה

אמנם מרקורי נע על הגלגל אך אחת לשלושה חודשים נוצר הילוך אחורי או כפי שנקרא במחוזותינו: רטרו. הרטרו נראה מכדור הארץ בגלל מהירות משתנה שנובעת מכוח המשיכה של השמש ולכן כל שלושה חודשים שחל תהליך הרטרו אנו מתנסים לאורך זמן גדול יותר ביזרה צרה יותר ויש לנו הזדמנות לשדרג את אותה זירה ..

כעת מרקורי חוזר אחרי רטרו לזירת האריה, וכיוון שזאת הפעם השלישית שמרקורי עובר על נקודה זאת, יש לנו כעת אפשרות לצור משהו חדש שבדרך כלל לא היה אפשרי.. כניסת מרקורי לאריה מעוררת את היצירתיות והביטוי העצמי למקומות חדשים .

מספר הסיפורים נכנס עם דרמה ענקית לבמה של החיים עם כל הדרמה וכל הצורך להופיע ולהשמיע את קולו של הגיבור הפנימי… הכל מקבל נופך גדול יותר, ממדים גדולים יותר והצורך להביע את עצמינו מגיע למקום חדש. זמן בו המערכת החשיבתית יכולה להמציא לנו שלל של מילים והבעות , תנועת וגישות לביטוי המקום האישי ביותר. המטרה: להגיע ליצירתיות מוארת והבעה עצמית מופלאה, ביטוי אצילי ומלכותי המלווה בגישה הרואית מלאת כוונות טובות.. וכמו תמיד ליד האור נמצא גם הצל, הביטוי של הצל נובע ממקום של אני מרכז העולם, המחשבה מתרכזת אך ורק בצרכים האנוכיים של הילד הקטן והגחמות הנובעות מהמחשבה שהכול חייב להיות בדרך שלי או בדרך שלי…

בשלב הראשוני של לולאת הרטרו, כשמרקורי היה בצל טרום רטרו, חשוב היה לציין את ההמלצה : להיות ערים למניעים של הביטוי, האם חשיבות עצמית, אנוכיות ובטחון עצמי מופרז או אצילות, הרואיות וכוונות טובות מנחים אותנו במסע לביטוי עצמי.

במהלך הרטרו נוצרה אפשרות לכניסה לרבדים עמוקים יותר: זמן בו הרטט האנרגטי יצר אפשרות למיקוד חדש ומיוחד בחיבור בין מספר הסיפורים והגיבור הפנימי.. זה היה זמן להתבוננות עמוקה ובניה מחדש של תפיסת האני ואיך האני יכול לצאת למרחבים חדשים מלא מודע ללא ידוע..

וכעת בפעם השלישית אנו נמצאים במודעות שונה, אנו ערים לכל מה שמרקורי מייצג ועומדים על הבמה של החיים ויכולים להשמיע את השאגה של הלב:) לא עוד ילד קטן שמחפש את תשומת הלב, לא עוד שחקן שמחפש את מחיאות הכפיים ..כעת אנו במקום בו ניתן להתחבר לחכמת הלב ולהביע את עצמינו באופן שלם ומלא.. ובכך לזכות מחדש בזכות שלנו לחיים יצירתיים כשותפים לבריאה..

לסיום רק תזכורת לכל התאריכים במחזור הרטרו הזה של מרקורי
מרקורי נכנס לסרטן 4.6.19
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב- 20.6.19
מרקורי נכנס לאריה ב- 27.6.19
מרקורי עוקב במרחק הגדול ביותר מהשמש 23.6.19
מרקורי נכנס לרטרו ב- 8.7.19
מרקורי חוזר לסרטן ב- 19.7.19
מרקורי מתחיל מעגל חדש ב- 21.7.19
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 1.8.19
מרקורי מקדים במרחק הגדול ביותר מהשמש ב- 9.8.19
מרקורי חוזר לאריה ב- 11.8.19
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 15.8.19
מרקורי מסיים את מסעו באריה ב- 29.8.19

ברכות לימים מלאי אור

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן