מה הסיפור שלך? יופיטר מסיים את הרטרו בקשת

מה הסיפור שלך? האם מבוסס על דעה? תפיסה או אמונה?

יופיטר מסמל את עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כל תנועה של יופיטר נוצרת הזדמנות לבדיקה מעמיקה של הדעות והאמונות שלנו

כשיופיטר נכנס לקשת החל מעגל של 12 שנה ולכן הרטרו של יופיטר בקשת הוא רטרו ראשון בתוך מחזור גדול של 12 שנה ומסיבה זאת לוחץ על לא מעט כפתורים שנוגעים לעולם האמונות שלנו.

עולם האמונות שלנו מורכב משלושה מצבי תודעה.

המצב התודעתי הראשון הוא דעתנות, במצב זה יש לנו דעה מאד ברורה אך מלווה בחוסר מודעות כשאנו פוגשים את העולם ממצב תודעה זה אנו מופעלים מדעתנות המתבססת על חוויות אישיות הנשענות על הישרדות, מאבק ודרמה.

המצב התודעתי השני הוא הגישה הפילוסופית, במצב זה יש לנו תפיסה פילוסופית מאד ברורה אך מתבססת על מעורבות רגשית סובייקטיביות המונעת ממקום של כוחניות ומניפולציה

המצב התודעתי השלישי הוא האמונה , מצב זה מצב תודעתי הגבוה ביותר, מצב זה מבוסס על מודעות וסנכרון לחוקי הבריאה. ממקום זה האדם יכול להיות גורם פעיל במשפיע בעולם דרך חיבור לתמונה הגדולה

כשיופיטר עובר במרחב מסוים הוא מפעיל את המצב התודעתי הראשוני, אנו חווים את דעות שלנו במינון מאד גבוה, אנו יכולים לשאת נאומים חוצבי להבות, כיוון שדעות בדרך כלל נבנות על עקרון העתק הדבק, זה המצב בו נדקלם את הדעות שלנו. לא בהכרח שהבנו לעומק את האמת שיושבת מאחורי דעות אלה, אבל הדעה חייבת להישמע בלי קשר למצב ולאנשים המעורבים בשיח .
כולנו בונים את הדעות והאמונות שלנו על בסיס הסביבה הראשונית של חיינו, סביבה זאת נטמעת באופן טבעי במערכת שלנו וכדי להמשיך להרגיש שייכים, אנו מדקלמים את מה ששמענו ומה שידענו לכאורה עד שמגיע מצב בו אותן דעות ואמונות צריכות להיבדק מול מציאות אחרת ואז נוצרת הזדמנות לבדוק באמת את האמונות שלנו או משבר שלוקח למקומות של חוסר אונים ותחושה של רמייה ..

כשיופיטר עובר על אזור מסוים בכלל ובקשת בפרט..(משום שמזל קשת הוא נקודת המוצא של יופיטר.. ) מופעל מצב בתודעה הראשוני.. לעתים מצב זה ימלא אותנו בהתלהבות ושמחה לצד אופטימיות ותחושה שהכול ברור מאד. אך, אחרי זמן מה יופיטר נכנס לצל טרום רטרו (ינואר 2019) נתחיל להרגיש חריקות וסמני שאלה קטנים יתחילו לצוף ולהציק.. תהיינה נפילות אנרגיה ובעיקר ספקות על מה שהיה כל כך ברור באמונות השורשיות שלנו. זמן זה מציע לנו את ההזדמנות לגרד את פני השטח והעלות שאלות בנוגע למה אנו מאמינים .. האם באמת?

יופיטר ממשיך לנוע ומגיע לרטרו באפריל 2019). מתחילת הרטרו יופיטר נכנס לזירה של המצב התודעתי השני, גישה פילוסופית, גישה פילוסופית דורשת הסברים והתעמקות מסוימת במה אנו אומרים , בזמן זה נוצר מבחן אמונה, אם נבדק בגרסאות הישנות ונאחזות באמונות שלנו :זוכרים.. מקורן הראשון הוא העתק הדבק. לכן, מקסימום נהפוך להיות גרסה נוספת של מי שדקלם את לפנינו.. למרות נוצרת כאן הזדמנות נפלאה להיכנס לשכבות עמוקות ולבדוק את התפיסה שלנו ביחס למציאות. חשוב לומר שזה לא פשוט, משום שהשכל שלנו ימשיך לשרת את הגרסאות המוכרות ויתן לנון כאת כל התירוצים והסיבות לכאורה למה לא.. מקום זה יאטום ויעצים את הדעתנות למצב של וכחנות או התנצחות שלא מובילה לשום מקום.. אך אם השכלנו והסכמנו לבדוק לעומק, יש סיכוי מצוין שהבנו לעומקים חדשים ועולם האמונות שלנו יישתדרג ויאפשר לנו לחיות מתוך שמחה, אופטימיות ותחושה של חלק מתוך תמונה גדולה

ומתי תרגיש זאת:)? כעת כשיופיטר נכנס לצל פוסט רטרו, זאת הפעם השלישית שיופיטר נע על אותו אזור וזה המקום בו נוכל להיות במקום של חיבור לאמת, האמת יוצרת אמונה בלתי תלויה, אמת שלא מחפשת התנצחויות, ויכוחים, מלחמות או אני והדרך שלי, אני האלוהים שלי.. האמת פשוטה מאד ומאפשרת שלווה ושמחה ומפגש בו נוכל להיות בעלי השפעה ביחס לשינוי שיצרנו במהלך הרטרו..
אז .. היום כשיופיטר מסיים את הרטרו נוכל להצטרף לשינוי מצב התודעה השלישי.. להיות באמונה, אמונה טבעית , נקייה ובעלת השפעה מטיבה.. לא בכדי יופיטר נקרא המטיב הגדול..

יופיטר הוא כמו זרקור ענק ששם את המיקוד על איזו מסוים שדורש הסתכלות כנה ואמתית וחיבור לתמונה הגדולה כדי לצור השפעה והטבה בחיינו כפרטים כחברה אנושית

אסטרולוגית, נקודת הזמן בה יופיטר יוצא מהרטרו היא נקודת העצירה ושינוי מגמה, ולכן מצב זה יוצר לחץ אנרגטי חזק מאוד ומעלה על פני השטח את הספקות לצד האמונות: לפתע לא ברור אם באמת או אשליה, אם נכון או רק ספורים שספרנו לעצמנו.. הכול בסדר:) אלה סמנים המראים את אופן העיכול והעיבוד של עולם האמונות שלנו, הדרך בה אנו יכולים להביא את אותן הבנות ליישום ולעיגון במציאות. יופיטר מסיים כעת ארבעה חודשים של תנועה לאחור, התכנסות פנימה למחקר עומק של עולם האמונות שלנו .

יש משהו מרתק בעולם האמונות שלנו, עולם זה ניזון מדעות, הנחות והתנסויות אישיות המהווים תשתית עליה נבנה עולם זה ולכן יש צורך לבדוק את אותו עולם כדי לוודא שאנו מחוברים:) לא רק הנחה ודעה אישית אלא סנכרון לחוקיות של הבריאה.

ארבעת החודשים האחרונים בהם יופיטר עשה את הרטרו יצרו את האפשרות להיכנס לעומק ולבדוק את האמונות, אם יש נטייה לאופטימיות יתר והגזמה באופן קריאת תמונת החיים, זה הזמן בו נוכל לפגוש את המקום ממנו נולדו גישות אלה , כמו כן, אם יש נטייה לפסימיות יתר והתכווצות, זמן הרטרו יאפשר לנו להגיע למקום ממנו נולדו גישות אלה ..כך או כך מדובר באמונה היוצרת את המפגש עם העולם ויכולת ההגשמה שלנו.. הזמן בו יופיטר שוהה בצל פוסט רטרו (עד נובמבר 2019) הוא זמן האימות.. זמן להקפצת מדרגה, זמן שנוצר אחרי ארבעה חודשים:  לאסוף את התובנות ולפתוח את הלב להתנסויות חדשות

ברוכים הבאים לדלת חדשה של יצירה, שמחה וחיבור לשותפות לבריאה ..

2 מחשבות על “מה הסיפור שלך? יופיטר מסיים את הרטרו בקשת”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן