חוזרים הביתה לסבוב פרסה – מרקורי נכנס לתאומים – אפריל 2022

היום 29.4.22 מרקורי בצל טרום רטרו נכנס לתאומים, מרקורי שליט תאומים חוזר הביתה לאחר יותר משבועיים בהם חווינו אנרגיה מוזרה מצד אחד מקבץ בדגים שנוגע בכל המקומות הכי עמוקים, מצד שני עומס בטלה שנוגע ברצון ועשיה תוך כדי ששמש עובר לשור ונוצר חיפוש למקום שקט של בטחון וידיעה שהכל בסדר..

בו זמנית מרקורי שאחראי על התרגום של מה קורה נמצא בשור ומהירותו מואטת למצב של רגע בואו נבדוק שוב:) ואולי עוד פעם.. כשהמהירויות לא מסונכרנות נוצרת תחושה של שני חלקים שונים שמושגים בכיוונים שונים בעיקר בקונפליקט בין חכמה הגוף לחכמה השכל לכן נוצרת תחושה של חוסר שקט, חוסר הלימה בין מה שקורה לדרך שלנו לתרגם ולהבין איך זה משפיע על חיינו.. אך היום.. מרקורי חוזר הבית:)

מרקורי שליט תאומים חוזר הבית ובמיקום זה מרקורי מתבטא במיטבו , חוזר הביתה ומביא עימו תובנות, הבנות ואפשרות לזמן עבודה מרתקת על חוזים של מספר הסיפורים שלנו.. ללא חוזים שתואמים את הזמן הנוכחי יש סיכוים למתח, מאבק וניהול של החיים על ידי מערכת אוטומטית שמוזנת מתסריטי עבר..אך כעת מתאשר משהו חדש. במיוחד שמרקורי בצל טרום רטרו ועתיד לחזור על נקודה זאת שלוש פעמים!!!

מרקורי בתאומים מכניס משב רוח רענן שיכול להביא אל מגוון רעיונות ליצירת סיפור חדש, תסריט חדש ומפגש עם החלומות האמתיים שנכונים לזמן זה. מרקורי מביים את הסרט ולכן כל כך חשוב לעצור ולהקשיב ולצור מילון חדש שמבוסס על נתונים אמיתיים .. ההקשבה בזמן זה אפשרית למימדים ולרבדים חדשים ולכן מומלץ מצד אחד ללכת עם המהירות לביטוי חיצוני ומצד שני לאסוף את השקט ולעצור להקשבה ומדיטציה..למי שמוצא זמן זה קשה למדיטציה, אפשר מדיטציה בתנועה

כדאי לשים לב, חשיבות עצומה לזה שמרקורי נמצא בצל טרום רטרו, זה אומר שכעת נקבל המון שבבים והבזקים של זיכרונות שבזמן הרטרו יתעמקו ויתעבו כדי שנוכל לטפל בהם ולנקות את הארכיון מאבק מיותר..

חשוב, מרקורי נכנס לתאומים, הביתה מתפקד במיטבו , אך הסיבוב פרסה שיעשה ויחזור בחזרה לשור ושוב לתאומים מספר על אפשרות לאתחל את המקום המיטבי למקום טוב יותר ומחובר יותר למציאות המשתנה

אגב, היום פלוטו נכנס לרטרו ולכן הזמן בו נוצר שינוי במרחב תודעתי נוסף הוא בעל השפעה חזקה ביותר במיוחד שמחר נחווה את המולד של הירח בשור מלווה בליקוי חמה..

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן