חושבים פרקטית, מיישמים ומגיעים למטרה – מרקורי נכנס לגדי – דצמבר 2021

היום 13.12.21 מרקורי נכנס לגדי. מרקורי ממשיך לנוע במהירות וכניסתו לגדי משנה את האנרגיה בכל הנוגע לחשיבה, תקשורת ותפיסת מציאות.

כניסת מרקורי לגדי משנה את האווירה לעומת הזמן בו בילה בקשת, בקשת מרקורי איפשר לנו לבדוק לעומק את עולם האמונות שלנו ואיך התפיסה נפתחת ומקבלת אופטימיות.. בגדי מגיעים לזירה חדשה זה הזמן בו סט האמונות ותפיסת המציאות נבדקים ברמה של פרקטיקה ויישום.

מרקורי בגדי מעניק לנו את המחשבה והגישה איך ליישם ולהביא לידי ביטוי את אותן אמונות ביחס למטרות איך  והחלומות שלנו.  מיקום זה של מרקורי מאפשר מיקוד בהיר וברור, לצד עבודה אישית עם דמות הצנזור, דרך הערכה מחדש ומיפוי נתיב ההצלחות של העבר.

שימו לב, מיקום זה יכול לגרום לתחושה של כבדות, אשמה בנוגע למה לא עשיתי ובמה נכשלתי ביחס לדרישות החברה, לכן זמן זה יכול להכניס  קורטוב של מלנכוליה  מעורבת בעצבנות לתבשיל החיים.. זה הזמן לעצור ולנשום ולמצוא פתרון חדש לבעיה ישנה.. במיוחד שמרקורי נכנס לגדי , הזירה בה יסיים את הרטרו הראשון שלו ב 2022  כניסת מרקורי לגדי כבר פותחת סמנים ראשונים שמגדירים לנו עם מה נפגש במהלך הרטרו של מרקורי

 

מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שמתרגמת לנו את המציאות, מתקשרת ומחברת אותנו עם המציאות , דמות זאת מקבלת את האווירה והאנרגיה  של הזירה בה נמצאת.. לכן, תחת האנרגיה של גדי מספר הסיפורים מקבל אנרגיה פרקטית שממוקדת למטרה הניתנת למדידה ובדיקה.

מספר הסיפורים לוקח אותנו כאן למסע לגילוי מהי הצלחה בשבילנו או אולי מהו כישלון ומדוע ולמה אנו מספרים לעצמינו על כישלון או על הצלחה, זאת לצד מהו הרף שנמצא ועולה בכל רגע כדי לאפשר לנו להגיע למקום מדויק ונכון יותר עבורנו. לכן כשמרקורי נע בזירת הגדי אנו חושבים פרקטית, אנו מיישמים את המחשבות שלנו באופן פרקטי ויודעים לזהות את המסלולים להצלחה , מימוש וביטוי מלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן