מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של דצמבר 2021

18.12.21 מרקורי עושה תשעים לכירון
היום מרקורי עושה תשעים לכירון, למעשה, מדובר בשני שליטי מזל בתולה הנמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות.

שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחלופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם. ולמה? הרעש והדיסוננס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק שיוצר חיץ למול העולם.

כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי.

זה בדיוק השיעור, זה הזמן לזוז הצידה, לשחרר ולהתמקד במה באמת רוצים כדי לשנות את המציאות היומיומית ביחס לחזון האמתי של הנשמה.. וממקום זה נוצרת בהירות למיקוד נפשי וזיהוי הדרך, לא עוד דרך ללא מוצא, או ציניות או כעס אלא ערוץ נכון ובירא לריפוי לקבל הבנות עמוקות ונכונות יותר, אגב, מקום זה עם עבודה נכונה יכול להוליד תקווה חדשה וחיבור אמתי לחלום .. אז למרות ועל אף הפרדוקס של תפיסת המציאות זה המקום בו ניתן להגיע לנקודת מפנה ולהפוך מורכבות לפשטות.

19.12.21 ירח מלא
זהו הירח המלא האחרון לשנת 2021 , ירח שיושב על מעלה מיוחדת במינה שפותחת את הערוצים להרבה מעבר לירח מלא “רגיל” על ציר קשת תאומים, מעלה זאת היא מעלת המרכז הגלקטי ומביאה עימה סוג של מידע, ידע והבנות חדשות ועדכניות לזמן זה..

במחוזותינו ירח מלא זה מתיישב על ציר האופקים מה שמפעיל את האנרגיות לקצוות מצד אחד ומצד שני נועל את המפה ולכן האנרגיות עוצמתיות במיוחד! נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון שירח מלא הוא השיא של הליקוי שחיינו ב 4.12.21 ולכן הסוגיות של הצל עובדות בעוצמה גדולה מאד..

במפת הירח המלא מארס חזק מאד בבית 12 מה ששם דגש נוסף על המאבקים שלנו במקומות פרומים ולא סוגרים, דברים שמתרחשים מאחורי הקלעים לצד תסכול ממציאות שלא תאומת חלומות ותקוות שלנו.. כל האמור הוא חלק ממסע הבנות כדי להגיע לשחרור, השלמה וריפוי וממקום זה ניתן להתחיל למקד את המטרות מחדש

לכם נוסף גם נפטון שמופיע בעוצמה גדולה מאד זמן קצר אחרי שהתחילה להתפרק האנרגיה של השיח של נפטון עם השמש וכאן ניתן לזהות עוד מימד של ריפוי תפיסת המציאות שלנו בכל הנוגע לאימון בתהליכים קולקטיבים שגדולים מאיתנו… למעשה כל הסוגיות שנוגעות לתפיסת מציאות ומה המרחק בין תפיסת המציאות למציאות עצמה מגיע למקומות מרתקים בירח מלא זה..

ירח מלא על ציר קשת תאומים מעלה ומציף את האנרגיות של התאומים ושל הקשת למעשה מדובר באנרגיות של תפיסת מציאות, תאומים וקשת הם שנים מתוך ארבעת המזלות העוסקים בתפיסת מציאות. התאומים מייצג את מספר הסיפורים שלנו שדואג לספר את הסיפור הנכון כדי לעבור את היום, מספר הסיפורים ניזון מסיפורי עבר, במתחילים בשפת אם ראשונית ונוף מולדתנו (ואך רחוק יותר…) ולכן לא אחת אנו מנוהלים על ידי מספר הסיפורים. מספר הספורים מספק תרוץ או סיבה רציונליים להפליא כדי לעשות או לעשות, כדי להיות או לא להיות ובגדול לוחץ חזק מאוד על הדואליזם והפולריות של ההוויה

זמן מרתק לסכם את הגישות, תפיסות והאמונות לשנו שנולדו לאורך השנה כולה וכעת מגיעות למבחן ומבדק המציאות..

19.12.21 ונוס נכנסת לרטרו
ונוס נכנסת לרטרו בצמוד לירח המלא האחרון לשנת 2021 מה שמעצים את האנרגיה עוד יותר. ונוס היא הפלנטה שזמני הרטרו שלה הם הקצרים ביותר ולכן הזמן בו ונוס נכנסת לרטרו הוא בעל משמעות עצומה במסע ההתפתחות שלנו, בכלל ובפרט במזל בו היא עושה את הרטרו

ונוס נכנסת לרטרו אחת לשנה וחצי ובמשך ארבעים יום נוצר שער אנרגטי שמאפשר לנו לשנות דפוסים שנוגעים למהות הונוסית שלנו אך מי היא ונוס? מה תפקידה? כולנו שמענו את הסיפור המיתולוגי ממנו נולד המיתוס הונוסי, מה שמעניין זה שכולנו זוכרים את החלק האחרון במיתוס איך ונוס היפהפייה עלתה מקצף הגלים כולה זוהרת ומאירה, ומכאן עולה השאלה מדוע לא זוכרים את החלק הראשון של האגדה? החלק הראשון מתייחס לסיפור הרקע ולחומרי הגלם מהם נוצרה ונוס, בעוד החלק השני מתייחס להופעתה וצורתה של ונוס.

חלקו הראשון של המיתוס הוא חלק בלתי נפרד מהארכיטיפ: מקור הולדתה של ונוס בסירוס, והשאלות העולות ממקום זה: מתוך הסירוס אנו צובעים בצבעים בוהקים וזוהרים את ונוס שעולה מקצף הגלים.. האם אנו ערים למקום המסרס? או לאפקט הריצוי החזק שהולך עם ונוס? כמה אנרגיות ומשאבים משקיעים או מבזבזים במיתוס שבונים מבלי להבין מה הקוד הבסיס של התכנה.

בימים בהם ונוס נכנסת ללולאת הרטרו, נוצר צוהר בתכנה הגדולה ומתאפשר לנו חריץ קטן אך סופר עוצמתי , לחדור מעבר למסך הגלוי של המיתוס ולהגיע לעומק הנוסחה ולשנות את חומרי התכנה הבסיסים ולשדרגה ביחס לצרכים האמתיים שלנו…כשהשינוי העמוק ביותר חל כשונוס נכנסת לרטרו…החלק הראשון של הטרו הוא סגירת קצוות פרומים כשהמטרה להגיע לתחילת שנה ונוסית ב 9.1.22 ולאתחל את המסע שלנו ביחס לאנרגיה של גדי, מה המטרות, מה ההצלחות, מה המגמות ומה לא.. נקודה חשובה מאד בתחילת השנה הונוסית היא הזירה בה החלו מעגלים ענקים של שינוי ב- 2020, הליקוי, צמידות יופיטר פלוטו, צמידות סטורן פלוטו ו… לכן האיזור כבר חרוש להתחלת עבודה.. לכל מי שמתעניין ברטרו של ונוס ובאפשרות לאתחל ולצור מציאות חדשה משוחררת מכלובי זהב, היאחזות במזבחות, פרדיגמות עתיקות, חותמות של שושלות.. סדנה מיוחדת עם ההתייחסות למפות המשתתפים ב- 30.12.21 בשעה 19.00  .

19.12.21 כירון מסיים את הרטרו
כירון נכנס לרטרו ב- 9.7.21 והיום 19.12.21 כירון מסיים את תהליך הרטרו.. במהלך הרטרו של כירון נכנסנו למקומות עמוקים מאד של פחד ומתח, חוסר אונים לצד כעס ותסכול כדי שנוכל לחזור ולגעת בהם וכעת שכירון מיישר הילוך להתחיל לטפל במקומות אלה

כירון מייצג את הפצוע המרפא ומדבר על מחסני טראומות של האדם בינו לבין עצמו, בינו לבין החברה, התרבות, הדת וכל מערכת שמבדלת ומפרידה. המיקום של כירון בשמים מספר לנו מה הזירה שנחשפת לעבודה כירונית, החל מהפצע וכלה בריפוי.

כעת כירון עובר במזל טלה ומעלה את פצע של אבדן התום, געגוע לעולם טוב יותר, לצד הכאב הייאוש והחולי שנובע מנטישה ואבדן האימון והדרך.  בניגוד לכוכבי לכת הנעים במסלול קבועים ומדויקים, כירון מייצר מסלול שונה, עם טווי שונה של רטרואים, משמע חלונות שונים בזמן .

כירון עובר על איזור מסוים הוא חושף את הפצע והטראומה, כשנכנס לרטרו על אותו איזור הוא מאפשר עיבוד ועיכול מהות ומשמעות הפצע וכעת שכירון מסיים את הרטרו, הוא עובר בפעם נוספת ובניגוד לפלנטות שעוברות על עקרון של שלוש פעמים, כירון עובר חמש פעמים על אותו איזור

דרך מעבר על אותו איזור שוב ושוב.. כירון פותח את פצעים מביא את הפאזה הגבוהה של הריפוי . בפאזת הגבוהה כירון הוא מפתח מאסטר להתפתחות, מודעות וריפוי . כעת במסעו במרחב האנרגטי של הטלה מהווה כלי עבודה מדהים לעומק הרצון, האומץ, זהות אישית, מוטיבציה ופריצת גבולות ומגבלות

התקופה בה שהה ברטרו אפשרה לנו להיכנס לעומקים חדשים ולשכבות הנמצאות מאחורי הקלעים כדי לתת  מענה לסוגיות  הכירוניות בחיינו. כעת שינוי מגמה, עצירה לקראת הילוך ישיר לוחצת חזק מאוד על כל הכפתורים. למעשה זמן זה הוא כמו תחנה במסע הריפוי. זמן למפגש מחודש עם מחסני הכאב והטראומות, עם סוגיות של נטישה ואכזבה כדי לבנות תהליך של חיבור נכון, חוזה מדויק יותר כדי להיות בשלמות, בהסכמה ובחוזה של שלום בנינו לבין עצמינו, בנינו לאחרים ולעולם בכלל

21.12.21 יום ההיפוך, היום הקצר ביותר בשנה, כניסת שמש למזל גדי
היום 21.12.22 בשעה 18.00 שמש נכנס לגדי : כניסת שמש למזל גדי מדברת על היום הקצר ביותר בשנה, מיום זה נוצרת נקודת השינוי בה הימים מתחילים להתארך והלילות להתקצר. לאורך ההיסטוריה האנושית יום זה נחגג בכל התרבויות, ונוצרו סביבו מסורות , סיפורים וחגים שקשורים לאור בכלל ולניצחון האור על החושך .

יום זה מסמל את תחילתה של עונה חדשה, עונת החורף ועמה מתחיל האור לחזור ולחדור לחיינו. למרות הפרדוקס של הקור ומוות על פני השטח, יום זה פותח עונה בה החיים הם מתחת לפני השטח, בעולמות שלא נראים דרך הכלים הרגילים… לכן זמן זה מאפשר לצאת למסע פנימה, לעומק, לאינקובציה, להעמיק שורשים, לחזק אמונה ואימון ולבנות עמידות לעונה הבאה.

במילים אחרות החורף מאפשר לנו תהליך של חיבור לאדמה, לשורשים ולעמוד השדרה הפנימי לצד התעמקות בעולם הנפש והנשמה כדי להתחבר למציאות באופן מלא. אם ננסה להתבונן ביום זה דרך משקפים אזוטריות, יום זה הוא שער אנרגטי המוביל למימד זמן חדש. שער זה הוא אחד מתוך ארבעה שערים אנרגטיים, ארבעת השערים יושבים על זמני שינוי עונות .

כל עונה מאפשרת להיכנס לשער חדש הפותח התנסות בזירה חדשה, ולחוות תהליך התפתחותי מיוחד לאותה עונה. במקביל כל עונה מספרת על יחסים שונים בין אור וחושך או יותר נכון בין אור והיעדרות האור כחלקים במסע התפתחות במעגלים קטנים וגדולים של חיינו.

*השער הראשון מייצג את האביב, מתחיל ביום הראשון של מזל טלה (יום השוויון) מספר לנו על התחלה, בקיעה, פריצה ולידה של חיים חדשים במטרה להתחיל מחזור חיים דרך התגלות האור
*השער השני מייצג את הקיץ מתחיל ביום הראשון של מזל סרטן (ביום הארוך ביותר) מספר לנו על פריחה והתחלת גיבוש הפירות של החיים החדשים במטרה לחוות את השיא ולהתחיל בתהליך של כווץ האור לאיזון מחודש
*השער השלישי מייצג את הסתיו מתחיל ביום הראשון של מזל מאזניים (יום השוויון) ומספר לנו על פירות בשלים ותוצאות של פריחת הקיץ במטרה לגבש את העיקר ולהגיע למרכוז מדויק ביותר (זרעים )
*השער הרביעי מייצג את החורף מתחיל ביום הראשון של מזל גדי (היום הקצר ביותר) מספר לנו על זריעה מחדש והעצמת שורשים כדי להתחיל מחדש בעונה הבאה במטרה לגלות את האור מתוך החושך

כעת, אנו בתוך שער ענק שמגלה את האור מתוך החושך ומייצג את ניצחון האור על החושך ולא בכדי נס חנוכה מתחולל בזמן זה כנגד כל הסיכויים הפח הקטן מספיק לאוקטבה שלמה של אנרגיות /צבעים. אותו פח קטן משול לזרעים הנטמנים באדמה ומעמיקים שורש כדי לבקוע באביב ולהתחיל מחזור חיים חדש, בינתיים זמן זה של חורף מאפשר מסע בזירה חדשה המאפשרת תהליך עומק של התבוננות פנימה, גילוי העמידות והזקיפות בפנימית של מאיפה אנו באים ולאן אנו צועדים, מה שורשי עץ חיינו ומה הפרחים ובפירות במסע חיים זה. המטרה להוביל למסע חניכה להבנת מהות האני על ציר שייכות והכרה.

הנקודה בה יושב שער זה במפת לידה מאפשר לנו לזהות איפה מתחולל השער האישי ואיך ניתן להיעזר בו כדי להעמיק פנימה, להכות שורש ולתת לאור לחדור, לגלות ולהתגלות במקומות העמוקים ביותר תוך חיבור לאדמה ולמציאות או במילים אחרות: שייכות, הצלחה, הגשמה ואמירה מלאה של מי אני , מאיפה באתי ואן אני הולך

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן