חלומות וחולי, מציאות והבנה חדשה – ונוס עושה תשעים לנפטון

היום, 4.5.20 ונוס עושה תשעים לנפטון כל זווית בין שני גרמי שמים או יותר מייצגת שיח פנימי והשפעות חיצוניות על אותו שיח. כשיש לנו שיח בין ונוס ונפטון , בתוכנו מתעוררים שני קולות רבי עוצמה שנוגעים בקשר בין כישרונות וחלומות, בין שלווה וציפיות, בין פנטזיה למציאות

למעשה שיח זה החל כשוונוס נצמדה לנפטון, 27.1.20 כל צמידות מדברת על התחלה של שיח שמתפתח עד מגיע לשיא וחוזר לנקודת התחלה חדשה עם ידע והבנה חדשים שמאפשרים לנו להגשים את החלומות שלנו

ב 27.1.20 כשוונוס נצמדה לנפטון נוצרה הטענה רגשית עמוקה מאד בכל הנוגע לחלומות שלנו מחד ומאידך למקומות בהם אנו מאבדים את החיבור ליומיום בגלל היסחפות אחרי חלומות או אחרי הייאוש.. ואכן בצמידות האחרונה האידיאלים והחלומות, השאיפות וההסכמה להתמסר לחלום קבל תפנית שונה נוכח הזמנים בהם אנו נמצאים..

נפטון שתמיד נמצא כחלק מהבנות של מחלות (וריפוי) תמיד מהווה וקטור באבחון של חולי /הדבקה/עם דגש על המונים.. אותו נפטון מטעין את ונוס שמייצגת את החוויה החושית ומשהו מתמסר לתהליך של ללכת לאיבוד, ללכת לאיבוד בתוך פחד ותוך אי וודאות, בתוך יאוש וחוסר חיבור. אפקט הדבקה מגיע למקום בו מזוהה אך מרגיש שאין שליטה כי מדובר בכוח עליון..

כשוונוס נכנסה לטלה נוצר אפקט של מלחמה, משהו באינסטינקט ההישרדותי מזהה שיש להלחם כדי לצאת מהמצב אליו נקלענו , משמע להלחם והתנהל עלפי אסטרטגיה ברורה שתוביל למטרה הרצויה..

ונוס המשיכה לנוע על הגלגל והגיע הבית לשור, בנקודת זמן זאת נוצרת חוויה של אמדן מחדש ביחס לרווח והפסד.. ולמעשה חלק איתנו נזכרו בחלומות והחלו לפעול למען הגשמתם ברמה הפרקטית וחלק מאיתנו התחפרו עמוק יותר מתוך תחושה שמשהו גדול יותר מנהל את האירוע..

הסיפור ממשיך וונוס נעה לתאומים וכאן ניתן להתחיל להבין מה קורה..אז כעת ונוס בתאומים והרחיקה מנפטון עד הגיע לנקודת האל חזור ומכאן נוצר חופש, חופש לחשוב אחרת, לדבר אחרת, לנוע אחרת ויותר מכל לנשום אחרת וכן נוצר כאן שינוי..

וכאן לחזור למה מתרחש היום 4.5.20 , ונוס עושה תשעים לנפטון, שני גרמי שמים אלה מיצגים את שני החלקים בתוכינו, ונוס מייצגת את החוויה החושית, את היכולת לחוות, למגנט שפע ואהבה, שמחה ובטחון . נפטון מייצג את החזון שמתדלק את החוויה, ולכן זוויות בין וונוס לנפטון נוגעות בעולם דרך חוויות ראשוניות של החושים, על פניו נשמע נפלא מה עוד צריך מעבר לדלק אלוהי ומוזות בחיים?

אך נפטון מייצג את המהות וגם את הקליפה, את החלום הגדול ביותר לצד הצל של האשליה..לכן זמן זה יכול לגעת במקומות בהם החלום קורס, גלים של אכזבה, כאב וחוויה חושית של חוסר שליטה.. אך כמו תמיד מקום זה מהווה חומר לעבודה אישית כדי למפות מחדש את החלומות דרך משקפים ריאליות שמחברות את החלום למקום וזמן.. לכן היום ניתן לזהות גם את החלום לצד שברו, חלום ואשליה, חולי וריפוי והדרך בה ניתן להניע את הארנגיה למקום חדש של בטחון…

חשוב לזהות שמדובר כעת בנקודת בדיקה ראשונית משום שוונוס נמצאת בצל טרום רטרו ולכן תחזור לנקודה זאת עוד פעמיים..

כעת אנו רק חווים את ניצוצות של ההבנות הראשוניות לכל מה שאירע מאז המפגש בין ונוס ונפטון, כשוונוס נכנס לרטרו , היא תפגוש את נפטון לשיחה נוספת והפעם הרבה יותר עמוק והרבה יותר חזק עם אפשרות לרדת לשכבות עמוקות יותר של הנפש והבנות של התת מודע האישי הקולקטיבי.. ואחרי סיום הרטרו ונוס תחזור פעם שלישית בצל פוסט רטרו לאותו שיח עם נפטון, רק שכעת יכולה להיות לנו הבנה אמיתית ברמה של אינטליגנציה של הלב ביחס לחלומות והשיקום והריפוי הנדרשים.. תוך חידוש האמונה, אימון ותקווה באחדות האנושית

ברכות לימים מלאי ריפוי

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן