מיקוד מחשבתי חזק ומיוחד – צמידות שמש מרקורי

היום 4.5.20 נוצרת צמידות בין מרקורי ושמש, צמידות זאת מהווה נקודת שיא במחזור מרקוריאני,
השנה המרקוריאנית הזאת החלה ב- 26.2.20 ומנקודת זמן זאת אנו יכולים לזהות את מסעו של מרקורי שכעת מגיע לשיאו. למעשה במחזור התנועה של מרקורי כעת מקבלים מענה נוסף לכל מה שעלה על השולחן בתקופת הרטרו, זמן זה מביא שיא חדש. ואיך? הרטרו היה במים וכעת המשוב באוויר

היחסים בין מים ואוויר מבקשים לפתוח ערוץ שמגיע ממקום רגשי למקום מנטאלי… מה שמענין שמרקורי נע בזירת המים תנועתו היתה איטית מאד וכעת הוא נע במהירות שיא במקום של שיא ויכול להביא להבנות חדשות בכל הנוגע למשאבים שלנו וליכולת לשנו לנהל את המשאבים הללו..

זמן זה מיועד לפתוח ערוץ חדש להשראה שנובעת מתהליך הלימוד שחווינו מאז שהחל מחזור מרקורי זה.. כיוון שנקודת משוב זאת נוגעת ליצירתיות ופתיחות, מבדק המציאות מגיע בכל הנוגע לתקשורת של הלב, אם אנו עומדים במקום של חוסר חיבור למהירות הטבעית שלנו, נחווה קצרים, מתח וקושי עם עניינים של הלב, אם הפקנו ממחזור הרטרו את מה שניתן היה להפיק, זמן זה ניתן בקלות להתחבר לאינטליגנציית הלב ולהביאה לידי ביטוי בצורה שלווה ובהירה וממקום זה מתחיל מרחב חדש בחיינו

צמידות זאת היא צמידות נעלה ומביאה את המעגל של מרקורי לשיא בו ניתן לזהות את התהליך שחווינו מאז מרקורי החל שנה חדשה …וכאמור ההבנות מגיעות מהר.. צמידות זאת אגב נקראת קזימי, כשמרקורי נשרף בתוך השמש, מה שמספר לנו שמיקום זה ומהירותו יכול להביא לשריפה, להתכלות של השכל מול האגו אך אם נשכיל להיות במקום של חיבור אדמה נוכל להפיק את החכמה הגבוהה ביותר של הלב..

לכן כעת מצד אחד ניתן לחוות עמוס עצבי גבוה מאד הנובע מעומס מידע שלא רלוונטי למה שאנו מרגישים ומקום זה בקלות יכול לשרוף כל חלקה טובה בתוכנו, ביחסים ותקשורת או כעת ניתן להבין באמת מה קורה ולצאת לדרך חדשה בה ניצור בטחון חדש..

זהו השיא של התהליך והיכולת לזהות מה מחזור זה פתח לנו.. חשוב, בדרך כלל מדברים על רטרו של מרקורי ועל כמה ימים לכאן או לכאן.. ללא קשר למחזור מלא, ואם נוגעים לעומק אפשר לזהות מחזור מלא ואת נקודות המפתח שיוצרות תהליך..

אגב, אם נתחבר לזמן העכשווי מרקורי התחיל את התנועה שלו בתוך לולאת הרטרו האחרונה ב 10.1.20 כשהחל מידע ראשוני לגבי מה קורה בעולם כשהמילה מגפה מתחילה לחלחל ללקסיקון שלנו , מאז אנו מקבלים/מוצפים במידע וחוסר מידע, ומידע שקרי וערבוב של ערב רב, כאוס ויאוש.. ולכן העומס העצבי והתחושה של אין על מה לדבר כי כל מילה מיותר, כיוון שכשנה זאת החלה במים הכול קבל עומס וגודש רגשי והצפות לא מעטות עם דגש על הלבד.. אך כעת יש משהו חדש.. איך לצאת מהמבוך ! ארנגית השור יכולה להוביל אונו בתום מבוך ולחדד את החושים אי יוצאים מזה..

הנה לנקודות משמעותיות במסלול הרטרו הנוכחי של מרקורי.. מומלץ ודאי להיזכר מה קרב הכל נקודה שמצוינת כאן כדי לראות את הסיפור שאנו חווים מאז ינואר ..

10.1.20 מרקורי נכנס לדלי ומכאן מתחיל התהליך אמנם מעבר לקלעים אך כיוון שמרקורי מסיים את הרטרו בדלי התהליך מתחיל כבר עם כניסתו לדלי על רקע הליקוי!!
2.2.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
3.2.20 מרקורי נכנס לדגים
10.2.20 מרקורי מגיע למרחק הגדול ביותר מהשמש
17.2.20 מרקורי מתחיל את הרטרו
26.2.20 מרקורי מתחיל מעגל חדש
4.3.20 מרקורי ברטרו חוזר לדלי
10.3.20 מרקורי מסיים את הרטרו
16.3.20 מרקורי נכנס לדגים
23.3.20 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
26.3.20 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
11.4.20 מרקורי מסיים את מסעו בדגים
4.5.20 מרקורי מגיע לשיאה של שנה מרקוריאנית זאת

מומלץ היום: להתמקד בנשימה עמוקה, מנטרה חזקה וידיעה שהכל עובד באופן נפלא ואנו חופשים ובריאים ובוראים מצבים חדשים בזמנים אלה

ברכות ליומלאור

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן