יום ההיפוך הקייצי – היום הארוך ביותר – שמש נכנס לסרטן – יוני 2021

היום  21.6.21 הוא היום הארוך ביותר המסמל את עוצמת האור במאבקו בחושך, את ניצחון האור על החושך וכמו זרקור ענק שמסמן לנו את הדרך למקומות שבדרך כלל נסתרים מענינו..

למעשה יום זה הוא יום של שער חניכה רב עוצמה , שמש נכנס לזירת הסרטן ומאפשר לנו לגעת בשער חניכה עוצמתי במיוחד שבדרך כלל נמצא מתחת לפני השטח ומרגע זה האור מתחיל להתכנס כדי להגיע לשער החניכה הבא שיתרחש ביום השיוויון הסתווי

כניסת שמש למזל סרטן מאפשרת לנו עבודה עמוקה מאד על שורשי עץ החיים שלנו: מקורות התמיכה וההזנה בחיינו .לכן בזמן זה אנו נחשפים לשורשים העמוקים ביותר של חיינו, החל מהמשפחה ורשת התמיכה שקבלנו בילדותינו המוקדמת, כלה בשבט הגדול יותר בו גדלנו, ועד קארמה ביולוגית, קידוד גנטי ו..

מעבר השמש בזירה זאת חושף אותנו למקומות אלה כדי לעבות את השורשים ולהגיע לעומקים נוספים או שמעבר זה חושף אותנו למקומות בהם לא הוזנו, לא נתמכנו ולא חשנו והרגשנו שייכים ..המטרה:  לראות ולהבין, לעכל ולעבד את מעטפת הביטחון או ביטחון לכאורה כדי לשנות ולאפשר לנו לגלות מה באמת מעניק לנו את הביטחון והידיעה שהכל בסדר.. .

נקודה חשובה מאד בכל הנוגע לזמנים אלה, אנרגית הסרטן מדברת על מים, מים עתיקים ביותר שרווים בזיכרונות ולא רק זיכרונות אישים אלא זיכרונות של כל מה שאי פעם היה בקשר עמנו ולכן זמן זה מביא להצפות ולמפגשים עם הזיכרונות כדי לאפשר ראיה, מודעות, הבנה ויותר מכל לרפא ולממש את מה שנמצא כל כך עמוק מתחת לפני השטח..

אנרגיית הסרטן מחברת אותנו לזיכרונות עתיקים, למולדת, לשבט ולמשפחה בכלל ולדמות האם בפרט, לכן בזמן זה הדמות שמסייעת לנו במסע ההתפתחות שלנו היא דמות האם. האם הגדולה והמזינה או האם המתנה ומנהלת את השבט דרך כוחניות ומניפולציות.. זה הזמן בו ניתן להתחבר למקום זה ולנקות את המשקעים העתיקים ואת מה שמחוללים במערכת שלנו בכל הממדים של החיים זמן להתייחס ולטפל בפצעי בראשית שנמצאים באזורים של טרום זיכרון .

נקודה מעניינת נוספת הסרטן מכיל בתוכו את כל מה שחסר היה בעונה הקודמת: מים (טלה-אש, שור-אדמה, תאומים-אוויר) ועם אנרגיה זאת פותח התחלה חדשה, עונה חדשה ותהליך חדש., וכיוון שכל התחלה מניעה, מפעילה ולוקחת אותנו למסע, אותנו בחיינו או דלת כניסה למפה. דלת כניסה של מזל סרטן היא נקודת השפל של המפה, הנקודה ממנה הכל התחיל, השורשים העמוקים ביותר של האדם, המקום אליו מרגיש שייך, מוגן, בטוח וממנו יכול להצמיח שורשים אישים ומכאן פרחים ופרות, למעשה דלת זאת היא הדלת הראשונית למבנה הנפש של האדם, למבנה הרגשי ולמקור דפוסים הרגשיים של האדם.

מזל סרטן מסמל את תחילת החיים, את הרחם הראשונית בה האדם חש בטוח, הבית הראשוני בו חש שייך, בטוח ומוגן ואליו שואף לחזור תמיד,

סמל המזל סרטן, יצור מרתק החי בין עולמות: בין ים ליבשה ובין גאות לשפל. מרבית חייו מבלה במים, אך מתרבה ומטיל ביצים על החוף (אדמה) כל חייו מותנה בין הגאות והשפל המתרחשים בשל היחסים בין שליט מזל סרטן: ירח לבין המים שעל הכדור.

הסרטן שייך למשפחת חסרי החוליות ולתת משפחה של פרוקי רגלים, מצויד בשריון קשה מאוד המגן עליו מפני טורפים חיצונים, במקביל מצויד בזוג צבתות ענקיות בעלות כוח לפיתה עצום, כשהסרטן מתגונן הוא נעמד על רגליו האחוריות, פותח את הצבתות כדי לשוות לעצמו מראה גדול יותר (מקביל לאשליית המראה של הירח) היכולת הגנה, מתקפה ויצירת “גדלים” שונים, הם סימבולים ומשקפים יכולות ותכונות של האנרגיה הסרטנית.

היופי באנרגיה של חיה זאת שהיא יכולה אחת לתקופה להשיל את השריון ולהפוך לרגישה מאד אך דווקא בזמן זה יכול לגדול ולהתפתח כדי לעטות שריון חדש ועימו לעבור עונה נוספת.. כך גם אנו, חווים כעת את ההכרח להשיל את השריון ולהסכים להיות רגישים ופגיעים כדי שנוכל לגדול

התחלת הגדילה לוקחת אותנו למקומות בהם אין זיכרון מנטלי אלא זיכרון רגשי , אין סיפורים והגיון אלא רגשות ופגיעות, עדינות וצורך עמוק במעטפת.. זה לחשוף את הזיכרונות הרגשים שמהווים עד היום את הבסיס לדפוסים הרגשים שלנו,, לקשרים עמוקים ולהסכמה לראות שהעולם בטוח ומופלא😊

ברכות לימים מופלאים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן