חוזרים לבדוק מה אמתי ואותנטי – יופיטר נכנס לרטרו – יוני 2021

היום 20.6.21 יופיטר נכנס לרטרו, אחרי מהירות על בה נע בתוך מזל דלי ועבר לדגים… היום יופיטר מסתובב לאחור ומהר מאד חוזרים לדלי.. מה זה אומר? יופיטר מייצג את עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כשמשנה תנועה משהו בעולם האמונות שלנו מקבל שינוי כאילו משום מקום.. לכן היום שיופיטר נעצר ומתחיל ללכת לאחור, משהו בכל מה שנבנה עד מאז כניסת יופטר לדלי מתחיל להרגיש לא בטוח ואם הייתה לנו תקווה שהנה דברם מסתדרים.. היום לא בטוח

כשמשהו לא בטוח ועולם האמונות מתערער, אנו מאבדים את הדלק לתנועה של החיים, אנו מאבדים את השמחה ואת האופטימיות ולכן כעת נרגיש עננה מוזרה של לא בטוח.. לא ידוע ולאיפה בכלל הולכים עכשיו, במיוחד כעת משום שיופיטר עבר את מזל דלי במהירות שיא ואולי לא הספקנו באמת לראות את האמת שלנו? אז כעת יש לנו הזדמנות נפלאה להשאיר לרגע את החזון החלום ולחזור למבדק מדויק יותר של האמת שלנו

יופיטר מייצג את האמונות שלנו, תפיסת עולם, פילוסופית חיים ולכן מעניק לנו את הרוח הגבית בכל מה שאנו עושים בחיים, וממקום זה נוצר בטחון וידיעה שהכל בסדר, זה מקום שמעורר את רצון עז לקחת את האמונות שלנו ועל בסיסן להגשים ולממש את המטרות שלנו. בממוצע כל שנה יופיטר נע במזל מסוים ומעורר את אותה זירה כדי שלנוכל לבנות בה עמוד תמיכה לעולם האמונות שלנו

כשיופיטר נכנס לרטרו, אנו חוזרים בחזרה לאחור כדי לבדוק מה באמת עשינו ולמה באמת הגענו.. האם אותם עמודים שבנינו באמת עומדים יציב או שמא בכלל לא נמצאים שם.. עם הכניסה של יופיטר לרטרו נוצרת הזדמנות לבדיקה מעמיקה של הדעות והאמונות שלנו לעומק. נקודת הזמן בה יופיטר נכנס לרטרו, היא נקודת העצירה ונוצר לחץ אנרגטי חזק שקשור לדעות ואמונות, לפתע לא ברור אם באמת או אשליה, אם נכון או רק סיפורים שסיפרנו לעצמנו..

הרטרו של יופיטר שיתרחש במשך ארבעת חודשים הקרובים מאפשר לצור סינכרוניות בין ההיסטוריה שלנו, חומרי בראשית מהם ינקנו את האמונות הראשונות ביותר, לצד התניות ראשונות ביותר שעל בסיסן נבנה עולם האמונות שלנו..

דרך אחרת להבין את מהות יופיטר והאנרגיה אותה מייצג היא הבנת הקול שלו ותת הדמות שלו, יופיטר מייצג את דמות הפילוסוף . הפילוסוף נבנה אחרי מסע ארוך של מפגש עם המציאות ומבדק דעות ותפיסות אישיות , לכן כעת זה הזמן לבדוק את הדעות ואת הדעתנות שלנו, האם יש הלימה בין הדעות והדעתנות שלנו לבין מה שקורה בחיינו באמת, זמן זה יראה לנו עד כמה ולמה.. וממקום זה אחרי ארבעת חודשי רטרו נוכל להבין איפה העובדות מדברות ומהוות בסיס לאמת שלנו ממנה צומחת האמונה ואיפה הדעות לא קשורות לאמת ולמציאות חיינו

מטרת הרטרו לספוג מעט מרוח הדגים , לבדוק את האמת בדלי כדי שנוכל לחזור בחזרה לאנרגית דגים ולבנות בה את החזון האמתי של היעוד שלנו כפרטים ומאסה אנושית ..דרך ריפוי עמוק של בידול, פירוד, עסוק בפגימות וריצוי, ייאוש ודכאון ובריחה לדעתנות שמסלקת את האמונה ופותחת חזית חדשה..

לסכום: כשיופיטר נכנס לרטרו משהו בגישה ובתפיסה שלנו מקבל תפנית ודרישה לפרספקטיבה חדשה. זאת משום שיופיטר מייצג את עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כשנכנס לרטרו משהו שמתנה, כמו הולכים לאחור כדי שנוכל להתבונן מחדש..

למעשה, נוצרת הזדמנות לבדיקה מעמיקה של הדעות והאמונות שלנו לעומק. נקודת הזמן בה יופיטר נכנס לרטרו, היא נקודת העצירה ונוצר לחץ אנרגטי חזק שקשור לדעות ואמונות, לפתע לא ברור אם באמת או אשליה, אם נכון או רק ספורים שספרנו לעצמנו..

הכול בסדר:) אלה סמנים מקדימים לתהליך פנימי שמאפשר להגיע להבנות בריאות יותר, אימות פנימי המאפשר להביא את אותן דעות ואמונות ליישום ולעיגון במציאות במיוחד כעת שיופיטר נמצא בבית (בדגים) ומאפשר לנו ללכת לאחור לדלי ולבחון את האמונות, הגישות והאמת האותנטית שלנו..  הרטרו של יופיטר שיתרחש במשך ארבעת חודשים הקרובים מאפשר לצור סינכרוניות בין ההיסטוריה שלנו, חומרי בראשית מהם ינקנו את האמונות הראשונות ביותר, לצד התניות ראשונות ביותר שעל בסיסן נבנה עולם האמונות שלנו..

התפיסות והאמונות מהוות חומרי דלק ולחזון וחלום של חיינו וכעת זה הזמן לקבל מבט פנימה לעומק חומרים אלה, להעלות שאלות בנוגע לאמת שלנו ואיפה האמת נמתחה, כווצה או עוותה נוכח הפחד ויאוש מחד ומאידך האשליות והתקוות ..נכנסים למבחן האמתי.. כדאי להיות מוכנים ונכונים לתת מענה אמתי ..

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן