הרווח בין הסיפורים לאמונות – ירח מלא לוקה על ציר קשת תאומים נובמבר 2020

היום 30.11.20 בשעה 11.30 אנו פוגשים את הירח המלא שלוקה בנקודה בה כל מה שנזרע במולד מגיע להבשלה מלאה, כעת ההבשלה מגיע דרך עולם הצללים ודרך מפגש עם אזורים אפורים בחיינו ולכן יש לנו שתי אפשרויות או מפגש חזק עם הצל של מה שמייצג ירח מלא זה או מפגש עם התגלות של הזדמנויות חדשות תחת אנרגית הירח המלא

וכעת תחת הליקוי האנרגיות מגיעות למקומות שבדרך כלל לא זמינים ולא נגישים לנו, משום שליקוי ירח מביאים עימם את אותן סוגיות בצורה שלא מותירה מקום לספק, אנו רואים את הצל ואנו מובלים על ידי הצל.. או במילים פשוטות, ירח לוקה זה מביא את כל עולם הרגשות להצפה ברמות שונות, החל מדרמה קלה וכלה בדרמה של צונמי עצום שמרגיש שהופך את כל העולם של האמונות..

אותן הצפות נוגעות לזיכרונות ומאגרים של רגשות שאנו מסתובבים איתם ביומיום ולא פורקים או לא מבטאים , לא מביאים לידי ביטוי או פשוט מספרים לעצמנו סיפור כיסוי מעולה שעוזר לנו לעבור את כל יום ביומו מבלי שנצטרך לבדוק מה באמת מתרחש בתוך תוכנו.. אז כשמרחש ליקוי מסוג זה כל המאגרים עולים על גדותיהם ואנו חווים הצפה.. מה עושים עם זה? טיפ, לתת להרגשה ולחוויה לבוא לידי ביטוי גם אם המנגנון ההישרדותי אומר עצור.. חשוב לשחרר ולתת פורקן למאגרים אלה, כמו סכר שפותחים אחרי ימים רבים של גשם, ללא ביטוי ושחרור אנו כלואים בתוך עולם סוגר שמנוהל ומנהל אותנו ללא יכולת לחשוב..

וכאן מגיע החלק החשוב של ההבנות והגילויים של ליקוי זה, מהו המנגנון של האינטליגנציה שפועל על אוטומט ולא מאפשר להיות מכווננים לזמן העכשווי, זה הזמן לבחון באמת מה הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו בנוגע למה אנו מרגישים ואיך סיפורים אלה בונים לנו עולמות שלמים של אני מאמין.. זה הזמן בו האמונה נבחנת ברלוונטיות שלה לחיינו.. לכן ההרגשה שעולם האמונות מגיע למבוי סתום או דרך ללא מוצא, מעולה… זה הסימן שיש להיכנס לתוך מנגנון הסיפורים שלא נבדקו ולא אומתו אלא המשכנו לדקלם שוב ושוב ושב.. היום נוכל לבדוק וכדאי ורצוי שנבדוק כדי להיות מחוברים באמת… לאמת

אסטרולוגית הליקוי חל על מעלה 8 ציר קשת/תאומים ולמי שיש איוש כוכבי על מעלות אלה, יחווה צורה חזקה מאד את התנודה לגלות ולשנות כדי שנגיע לליקוי חמה – המולד הקרוב בקשת נוכל לעשו צעד נוסך בתהליך ההתפתחות שלנו.. למעשה ליקוי הירח מדבר על האפשרות לחזור לקשר עם הרגשות שלנו ועם האינטליגנציה הרגשית שלנו כדי שנוכל לפעול באופן נקי ומודע לכשנגיע לליקוי חמה הקרוב (בעוד שבועיים)

ליקוי זה ברמה האנרגטית מבקש מאתנו לבחון מחדש את הרגשות שלנו ואת המקומות בהם יש קצרים במערכות פנימיות וחיצוניות, קצרים בין החלקים הפנימים המרכיבים את האני השלם, קצרים במערכות יחסים בסביבה הקרובה לנו, קצרים בשפה ותקשורת במערכות יחסים ויותר מכל קצרים בדרך בה בנינו את עולם האמונות שלנו.. מסיבה זאת לא רק שנוצף רגשית, אלא גם מערכת העצבים תיקח חלק פעיל בנקודת זמן זאת, חוסר שקט, חוסר מנוחה, עצבנות, מתח ועצב..

דרך מעניינת נוספת בה הליקוי ירח הנוכחי משפיע, היא רציונליזציה של כל מה שקורה בחיינו, ללא יכולת לראות שנמצא שם משהו מעבר, הליקוי יחשוף את המנגנון הזה דרך עצבנות וחוסר שקט עד מקום של התפרצות שמטרתה לזהות את השריון של ההיגיון על המקומות של ההרגשות והרגשות.. זה הזמן בו נוכל לזהות את הצל של שימוש בהיגיון בלבד..

לירח אין אור משלו, הוא משקף את אור השמש , “שואף” להיות מואר וברגע שנמצא במילואו כאילו חושף את הכל מה העולם הנסתר והלא גלוי החוצה ולרגע יש תחושה של הכל שלם , כשמרחש ליקוי ירח, השלמות אליה שאפנו מרגע המולד מגיעה למקום בו לא מקבלת את מקומה ואין ערוץ נקי לשיקוף של העולמות שמעבר, לכן יש עיסוק במה מאפיל ומה מכסה ומצל וממקום זה נוצר מפגש עם משהו אחר..

כיון שמקומות אלה באים לידי ביטי הם מציעים את האוורור וניקוי דפוסי חשיבה ותקשורת של העבר שלא יעלים ולא נכונים ומתאימים למציאות המשתנה.. כשעיקר המיקוד הוא בחלקים האפלים, מוצלים, פוגמים, לא טובים ו… אלה מאפשרים לנו להתבונן, לאוורר, לשנות וליצר סיפור אחר שמתאים לרוח הזמן ועליו ניתן לבנות אמונה בריאה שתהווה דלק להמשך המסע שלנו

ציר זה שמתיישב על קשת תאומים, מהי מהות האנרגיות המערבות בירח מלא זה? אנרגית הקשת מסמלת את השאיפה, דחף ופעולה לחיפוש משמעות ומקום זה נבנה עולם האמונות שלנו, האמונות מאפשרות לנו לצמוח מעבר למה שמוכר וידוע, כשאנרגית התאומים מסמלת את השאיפה , דחף ופעולה לתקשר, לחשוב ולשפר את הסביבה הקרובה לנו, הדרך בה אנו חושבים ולומדים יוצרת מערך של עולם אמונות שמגרה אותנו להמשיך לגלות, ללמוד ולהתפתח וחוזר חלילה..

לכן ציר זה מדבר התעוררות לבחינה מחדש של מה אנו חווים באמת ברמה הרגשית שבכל הנוגע ללמידה, חישבה, תקשורת, אמונה, התפתחות ותפיסת מציאות.. שנגיע לליקוי חמה ב 14.12.20 נוכל לזהות נקודת פריצה ליצירת מרחב תודעתי חדש, עולם אמונות ותפיסה שתואם את המציאות המשתנה במיוחד בשנה זאת

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן