מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של נובמבר 2020

27.11.20 ונוס עושה מולות לאוראנוס
אם היינו מחפשים דרך מיוחדת להגדיר את האנרגיות הפעילות בשיח זה, היינו יכולים לבחור בקלות המשפט אמת אחרת. ולמה? ונוס מייצגת את הצורך במרחב בטוח, המקום הסגור והמוכר של הרגלים שנעולים בתוך זיכרונות ישנים של חוויות חושיות ראשוניות ביותר הנשענות על זיכרון קדום יותר הנעול בתוך הגנום.. למקום זה אנו קוראים אמת וחיים בידיעה של הכול בסדר..

וכשנוצרת מולות בין אוראנוס לוונוס, אותו זיכרון עמוק מתעורר ונוצר לחץ לצור משהו חדש, להרחיב את גבולות המוכר, להתנסות בדברים חדשים ובמקביל נוצרות סיטואציות שמכריחות לפגוש את המציאות אחרת, להגיב למצבים לא מוכרים והיות אמיצים מספיק כדי לפרוץ את הסטאטוס קוו כדי לצור חיבור לחוויה חדשה. ואיפה ההתרחשות העיקרית כעת שוונוס נמצאת בנקודה בה עשתה רטרו בעקרב ואוראנוס ברטרו בשור (נמל הבית של ונוס) כל ההרגלים והמפגשים שאנו מיצרים בחיים מגיעים למפגש עם הכאוס, עם הלא ידוע והלא מוכר.. כל התבניות מתפרקות ומכריחות להתבונן מחדש ולפתוח ערוץ לאמת שמעבר למוכר והידוע, מעבר ליחסיות והיחסים..

זמן מרתק לבחון את המרחב הבטוח, מרחב הנוחות שמא הפך למרחב של נכות ..ואיך יודעים? התחושה וההרגשה שמשהו תקוע.. גם אם ננסה לספר סיפורים, זה לא עובד באמת כיוון שאנו חשים ומרגישים.. ההמלצה להיות בכנות עם ההרגשות והחוויות, לבחון היטב מה מספק בטחון אמיתי ומה מספק בטחון לכאורה ..זמן לאמת והאמת יכולה לסייע לצור יחסים חדשים ואמתיים כשרוח החופש מנחה את הבחירה

28.11.20 נפטון מסיים את הרטרו
היום נפטון מסיים את הרטרו ומתחיל לנוע קדימה.. שינוי זה מתרחש אחרי כחמישה חודשים בהם נפטון היה ברטרו, כעת משנה כיוון ומתחיל לנוע קדימה. כמו כל שינוי של נפטון, מדובר בשינוי תודעה המאפשר להתחבר לרבדים עמוקים יותר של החזון שלנו. נפטון מייצג את העולם האוטופי מחד ומאידך את כל מה שהכי רחוק מאוטופיה, לכן נפטון מייצג במקביל לחלום הגבוה ביותר, ולצידו את טראומת הנטישה הגדולה ביותר …שינוי כיוון יכול לצור לחץ חזק מאוד ברובדי הנפש וממקום זה עצב וכאב נחווים בצורה חדשה ולא מוכרת..

זמן זה בו נפטון מתחיל לנוע פעם שלישית על אותה גזרה מאפשר לגעת לא רק בעומק הכאב והעצב, אלא גם בפתרון במעבר, לכן זמן זה יכול להיות טריגר לחלומות צלולים, ריפוי מסוג אחר לאותם מקומות של בלבול, ניתוק וחוסר יכולת … למעשה מקום זה מאפשר לפתוח דלת למרחבים חדשים שלא מוגדרים על ידי הרציונל, אז למי שמחפש את התרגום הרציונאלי:) זה בדיוק המקום בו הצד לא רציונאלי מתחיל לפעום באופן חזק מאוד ולערער את מקום הרציונאלי ולכן יש תחושה שרשת הביטחון נמתחת עד הקצה.. לכן זמן זה יכול להיות נפלא לחיבור לחזון, למקום פנימי עמוק יותר של הנפש, להתחבר להשראה, יצירה, דמיון ואינטואיציה ולשחרר… זמן נפלא להרפות ולרפא

30.11.20 ירח מלא על ציר קשת תאומים
ירח מלא זה לוקה! לכן מביא את כל האנרגיות לקיצוניות גדולה מתמיד… כל הפרטים במאמר מיוחד לקראת הליקוי

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן