ירח מלא של חודש אלול 2020

היום 2.9.20 הירח מלא על ציר בתולה דגים, ירח זה מייצג את הקוטביות של בתולה ודגים או בעברית, את תפיסת המציאות שלנו והפער בין האידיאלים הנעלים לבין המציאות הדחוסה והיומיומית.

ירח זה נוגע בקצוות של מצד אחד :יכולת המנטאלית לתרגם ולקטלג את החוויות של החיים היומיומיים ומצד שני: יכולת אינטואיטיבית רוחנית שלא קשורה למימד מקום וזמן ולכן ציר להכניס לנדנדה של קצות כשמצד אחד השכל מדבר בעוצמה גדולה מאוד ומצד שני הרגש מציף דרך זיכרונות אישים וקולקטיבים למקום בו נוצרת תחושה של הצפה ענקית שהשכל מתקשה לעבוד איתה..

נדנדה זאת מעצימה את הלחץ על מערכת העצבית למול המערכת הרגשית והפער בין רצוי למצוי מגיע למימדים של שמעלים את העייפות, תשישות, כאב וזיכרון עמום של מה בכלל אני עושה כאן..

הנדנדה של בתולה/דגים בתקופה זאת של אי וודאות עצומה מחזקת את התחושה של הסחיטה הרגשית אך מה שמעניין שבו זמנית ניתן להתחבר לכלים פרקטים דרכם אפשר לתרגם את המציאות באופן שניתן לחיות איתו ..למה באופן שניתן לחיות איתו? כי בתקופה זאת שמתעסקים בתפקוד יומיומי ואיך בכלל אפשר לתפקד כשכל הכללים והחוקים השתנו, זה מקום שזורק לחוסר אימון וכאב של אכזבה

דרך אחרת להבין את הסוגיה של הירח מלא זה הפצע של עולם חומרני שכולא אותנו בתוך עיסוקים אין סופיים על בסיס קבוע .. הדמות הפנימית של השפחה (תודעת הבתולה בפאזה הנמוכה ביותר) פותחת דלת לעולמה ולחיים חסרי משמעות הנובעים מאבדן חלומות ואימון במשהו גדול יותר (אנרגית הדגים – דגים) זאת לצד דמות החולם (תודעת הדגים בפאזה הנמוכה ביותר ) שחלומותיו מתפוצצים כמו גלים על חוף סלעי ..מקום זה מעורר תהליך ריפוי עמוק של גופנפש ..

ריפוי אותם פצעים של כלא התודעה לצד הייאוש הנובע מאבדן חזון.. החיטוט בפצע מאפשר התחלת תהליך ריפוי, פתיחת דלתות לתכנית הגדולה, לברכה המופלאה בחיים אלה, לאפשרות ליצירת ניסים!!!

הירח המלא מזכיר לנו שאנו ילדים של אלוהים:) שאנו חלק ממשהו גדול יותר בו לכל תא יש משמעות עצומה לקיום הגוף כולו, ירח מלא זה מזכיר לנו שאפשר לחלום ובגדול, שאפשר לעשות ובגדול ויותר מכל לצאת מהקונפליקט של הפאזות הנמוכות הלכודות בתוך כלא של פחד והתכווצות ולאפשר לתהליך של תפילה, חמלה, סליחה ואהבה… הדרך פשוטה, להסכים באומץ להתבונן ולהקשיב לחוזה הפגום ולהתחיל לעבוד על ריפוי של ממש.. זמן נפלא להתחלת תהליך התשליך והכנות לשנה החדשה

טיפ: לעצור ולנשום, להסכים לראות מה ניתן לחשרר ממקום של עבדות וכליאה ומה ניתן למגנט ממקום של חזון וחלום..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן