השיחה המרתקת בין הצנזור לנסיכה הקסומה – ונוס עושה מולות לסטורן

היום 2.9.20 מתעוררת שיחה עמוקה בין הזקן והנסיכה הקסומה, באסטרולוגית זאת ונוס שעושה מולות לסטורן. כל שיחה מיוצגת על ידי היבט מסוים, וכל היבט במפה מהווה תבנית של אנרגיה המתבטאת דרך שלל חוויות, תחושות, מפגשים והתנסויות בחיים. כשאנו חוקרים היבט מסוים חשוב להבין את משמעות התבנית האנרגטית, שכן תבנית זאת יוצרת את הדפוסים שלנו או במילים אחרות, כל תבנית אנרגטית היא אבן בסיס ראשונית הדומה ל-“חומרה” “תכנה” ול-“מערכת ההפעלה” שלנו.. שלל התבניות יוצרות את הדפוסים המרכיבים את אישיותנו, דפוסים אלה ניזונים מגנטיקה ארוכה בשנים, יש שייכנו אותה קארמה ויש שהתייחסו אליה כשורש ממנו האדם מוזן ויש שילכו לאסטרולוגיה הקלאסית ויאזינו להסברים שלה בדבר היבט/תבנית כזאת או אחרת, יש שיקשיבו לאסטרולוגיה פסיכולוגית ויש שיחקרו את התבנית מכיוון של התפתחות נשמה..

כל אלה מעניקים לנו זוויות הסתכלות שונות על מהות מסוימת. אך מה זה באמת? בחרתי את ונוס וסטורן כנציגים להבנת הרעיון: איך מתחילים? נתחיל באסטרולוגיה קלאסית, אסטרולוגיה קלאסית מתייחסת לכל היבט בין ונוס לבין סטורן כלא פשוט, כתבנית המייצגת קשיים בחיים, תחושה של חוסר סיפוק בחיים בכלל וביחסים בפרט, מלווה בפשרות, תסכול ובדידות, אין יותר מדי תרגומים למה ומדוע. בימים עברו ההתייחסות למושגים אלה הייתה כמו התייחסות לאקסיומות, לומדים, משננים ומדקלמים. ככל שהשפה האסטרולוגית התפתחה כך גם היכולת לפתוח את האקסיומות ולחקור אותן וממקום זה קבלנו מידע חשוב מאוד בכל הנוגע לתבניות האנרגיות, מעבר לאבחון, הבנות עומק, יכולת לעבוד עם האנרגיות ולשנות ביחס למשימות למסע החיים שלנו..

למעשה אם נאניש את ונוס וסטורן נגלה שוונוס מייצגת את דמותה של הנסיכה הפנימית שקיימת בכל אחד ואחד מאיתנו, הנסיכה מביאה עימה מורשת של כישרונות ומשאבים מרתקים כדי להביא לידי ביטוי את עצמה במטרה להגשים את חלומותיה ולהפוך למלכה שחולשת על ממלכה אישית ומייצרת אוטונומיה מלאה בחייה

סטורן הוא מייצג את הצנזור שמתריע שדבר לא מספיק ולכן צריך להתאמץ. ולכן צריך לעמוד ברף מסוים ולכן צריך לעשות דרך ארוכה כדי להגיע להצלחה.. וכשנוצרת שיחה בין השנים אנו מזהים שאותה נסיכה קסומה חווה סוג של מראה עם המון ביקורת ותחושה שלעולם זה יקרה, אך אם אותה נסיכה נכנסת פנימה לליבה של עצמה היא תגלה את שלל המשאבים והכישרונות שלה שעם טיפוח נכון ואהבה אמיתית היא תוכל לצאת למסע, אמנם בצעדים קטנים אך המסע מגיע לתוצאה ואז אותו צנזור מלמד את הדרך ומראה את ההצלחות הקטנות שבדרך וכשהנסיכה מגיעה למטרה ולהצלחה היא חווה את המקום של המלכות הפנימית, את האדמה השופעת תחת רגליה ואת העוצמה שיש בה כשלצידה אותו מורה שלווה לאורך הדרך מגיע כזקן הפנימי רב החכמה שמשלים אותה, מקום זה מעניק המון עוצמה לצד שלווה ורוגע.. מלכות חכמה:)

אנו יכולים לחשוב שמדובר באגדה קסומה, אך בחיינו יש לנו את הכישרונות מצד אחד ומצד שני יש לנו את המבקר הגדול מכל שזורע אשמה ותחושה שלעולם לא, זה הזמן להיזכר בכישרונות ובאהבה לצד החכמה שמגיעה מניסיון , כן גם צעד קטן הוא ניסיון.. התחלה אך מסע בן אלף צעדים מתחיל בצעד אחד קטן וצעד זה מתרחש היום..

ברכות למסע קסום על דרך האבנים הצהובות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן