כדי להיות חופשים עלינו לבחור בלב פתוח וביצירתית – שמש עושה תשעים לאוראנוס

היום 2.8.20 שמש עושה תשעים לאוראנוס, וכמו תמיד זווית כמו תמיד מדברת על יחסים.
זווית של תשעים מדברת על יחסים מתוחים, קונפליקטים, מאבקים וקשיים שמטרתם להוביל לתהליך מסוים…התהליך תלוי במי משתתף באותו שיח. במקרה של שמש ואוראנוס, מדובר במתח בין שני חלקים מנוגדים, חלק אחד המיוצג על ידי השמש הוא החלק הזקוק להכרה של החברה למול החלק האחר המיוצג על ידי אוראנוס הוא החלק שבועט באותה הכרה..

ניגודיות זאת מדברת על שני צרכים בסיסים ליצירת זהות שלמה: להתאים לצד הצורך למרוד : אמנם מדובר שני צרכים שונים, מנוגדים ומשלימים אך בסקלה קוסמית מדובר בצורך אחד- להיות!!

דרך אחרת להבין את הזווית הזאת, זווית זאת מספרת לנו על שיח שיש בו מתח שגורם להתנגשות בין שני כוחות, אך בו זמנית שני כוחות אלה יוצרים תמיכה לגורם שלישי, ממש כמו שני קירות שמאונכים זה לזה. שני הכוחות המשתתפים בשיח זה הם שמש ואוראנוס ומרחבי הפעולה שלהם אנרגית האריה ואנרגית השור.

שמש בין היתר מדבר על המקום של ההכרה, הצורך שלנו בהכרה, ההכרה בונה זהות ומרכז פנימי חזק שיכול להאיר בעולם, אוראנוס לעומת זאת מייצג את החלק שלא רוצה את ההכרה, מורד ומתנגד ולכן השיח בין שמש ואוראנוס מדבר על קונפליקט בין שני חלקים בסיסים מאד באישיותינו, בין שני צרכים ראשונים מאד שנוגעים למהות הפנימית שלנו, האם אנו מכירים בעצמנו בגלל ההכרה שאנו מקבלים בעולם או שמא אנו מכירים בעצמינו בגלל היכולת להיות אותנטיים ואחרים ..

הניגודיות מדברת על הצורך ללכת בתלם כדי להיות מול הצורך למרוד כדי להיות, כיוון ששני גרמי השמים הם שליטים של מזלות קבועים ונמצאים כעת במזלות קבועים (שמש בבית ואוראנוס במקום מרוחק ולא נוח ) נוצר מקדם חיכוך חזק שנוגע לביטחון, בדרך כלל אנו הולכים במסלול שמספק בטחון, מסלול שמבוסס על שלבים מוקדמים של חיינו ועל התנסויות שקבעו סטאטוס קוו.. כעת המורד הפנימי מטלטל את המסלול ואת כל מה שהיינו בטוחים בו ..לכן זמן זה הוא כמו קריאת התעוררות, מרעיד את המסלול הרגיל .. המטרה לשחרר אותנו מהדרך הרגילה והבטוחה לכאורה, המסלול הפך להיות כל כך צפוי עד שתקע אותנו במרחב סגור מאד.

המורד הפנימי מביא עצמו לקדמת הבמה כדי להעיר תובנות חדשות, כדי לשבור הרגלים, כדי לשחרר הגבלות ומגבלות כשהמטרה האמיתית ואחרי הכול לאפשר צמיחה מחדש, אז מה אנו צריכים כדי לתווך ולווסת את הקונפליקט? לב פתוח שמגיע עם יצירתיות יכול להתחבר למקום של אמת ואותנטיות והנה במפגש אחד הכנסנו את שני החלקים המנוגדים לפתרון פשוט וקל.. כשמגיעים מהלב עם יצירתיות טבעית , אמת ואותנטיות אנו יוצרים ביטחון וקשר מלא בין חלקים מנוגדים /משלימים.

ובמצב אנו מגדלים כנפיים לעוף לחופש ללא התניה, חופש שכולו מושתת על לב פתוח, אמת, יצירתיות, אותנטיות וטוב.. ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן