חג אהבה – ירח מלא של חודש אב – ירח מלא על ציר אריה/דלי אוגוסט 2020

היום 3.8.20 ירח מלא של חודש אוגוסט, ירח זה מספר לנו על חג האהבה ולמה?
לפני הכל נבדק מה זה ירח מלא, ירח מלא מדבר על שמש מול ירח ששניהם ממוקדמים במזלות מנוגדים זה לזה, לכן תמיד הירח המלא מיצג סוג של קונפליקט ומאבק כשהפוטנציאל ללמוד אחד את האנרגיות השונות כדי להביא את הסכום שגדול מסך החלקים

ירח מלא זה שמש באריה וירח בדלי ולכן אנרגית האריה חזקה מאד, , אריה מיצג את היצירתיות, שמחה, התלהבות , שחקן מרכזי על בימת החיים ואם נתבונן יותר לעומק נגלה דרמה, אומץ , חיוניות, מנהיגות, נדיבות ועוצמה להאיר ..

כשאיכויות ותכונות אלה לא באות החוצה לידי ביטוי נגלה אגואיזם, סמכותיות יתר, התכווצות והסתגרות או חיפוש אחרי תשומת לב בכל דרך, קנאות, דומיננטיות, עקשנות ורעש כשלמעשה לא מצליחים לראות את הצד השני..העוצמה של האריה בביטוי החיובי יכול להביא את האהבה למקום חדש כשהביטוי חיובי יש הלימה ולא רק שמתפתחים דרך איכויות האריה אלא מושכים את איכויות הדלי וממקום זה ניתן לומר שסכום החלקים המשוואה גדול מסך החלקים

והצד השני מדבר על האנרגיה של הדלי כשהאנרגיה הזאת באה לידי ביטוי באופן חיובי היא מחברת לקבוצות של אנשים, רעיונות חדשים, אנושיות ואכפתיות אחרת, אמנם הדרך לא שגרתית, שונה, אחרת, מקורית אך משהו מביא אור חדש עם ראיה עתידנית וכוונה למחר טוב יותר תחת סדר עולמי חדש..

כשאנרגיה זאת לא באה לידי ביטוי באופן חיובי היא מנתקת, מרחיקה, סוגרת את הביטוי הגרגשי ומתמקדת רק בשכלתנות, כשלמעשה לא מצליחים לראות את הצד השני .. העוצמה של הדלי במקום החיובי יכול להביא את המקוריות והייחודיות למקום חדש . כשהביטוח חיובי יש הלימה ולא רק שמתפתחים אלא איכויות הדלי מושכות את האיכויות של האריה וממקום זה נוצרת התעלות והתמרה

מהות הירח המלא הזה הוא להביא את החיוביות של שני הצדדים המנוגדים למקום משלים ומרומם כדי להביא אהבה אמיתית ואותנטית ולמה זה כל כך חשוב דווקא כעת, משום שירח מלא זה הוא השיא של המולד שהיה לנו בסרטן (הנה קישור למאמר על מולד בסרטן) זמן מיוחד שיכול להביא אהבה, ריפוי ואולי גם קצת הצלה לבית שלי (כותרת המאמר על מולד הירח בסרטן)

ואיך כל זה קשור לאהבה?:) צדדים מנוגדים משלימים: שמש מיצג את האנרגיה הזכרית וירח מייצג את האנרגיה נקבית, זה מול זו כשכל אחד מדבר על מהות שונה שכמהה למהות שבצד השני.. לכן המגנטיות ולכן האנרגיה של מנוגד משלים ממש כמו במערכות יחסים בכלל ואהבה בפרט

נקודה חשובה נוספת: כיוון שירח מלא זה שמש באריה וירח בדלי, מדובר במזלות קבועים וכשאנו מדברים על מזלות קבועים אנו מדברים על ביטחון, מה אנו זקוקים כדי להרגיש ולחוות ביטחון, מה בעל ערך שמעניק לנו את החוויה של הנוח והנעים..

ירח מלא זה מספר לנו שאנו זקוקים לאהבה והכרה כדי שידעו מי שאנו ויאהבו אותנו בגל מי שאנו.. מקום זה פותח את הלב ואת התום, נדיבות, חום והרעפה של אור.. לצד שימור באמת, היחודיות, האותנטיות וזהות המיוחדת שלנו.. כששני עקרונות אלה מתקיימים נוצרת מגנטיות עצומה שיכולה לא רק לגרום לביטחון יוצא דופן אלא לעוצמה של הלב ומגנוט של אהבה..

אז.. היום שאנו פוגשים את הירח המלא נזכור שמדובר בשני חלקים מנוגדים ששנהם בעלי ערך במהות השלמה של כל אחד ואם כל אחד מחובר למהות השלמה נוכל בקלות להיות באהבה שמהותה גדולה מסך חלקיה.

מחשבה 1 על “חג אהבה – ירח מלא של חודש אב – ירח מלא על ציר אריה/דלי אוגוסט 2020”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן