כמה כואב, כמה מרפא – שמש עושה תשעים לכירון

היום 23.12.19 תחושה חזקה של כאב צורם נוכח המפגש עם המציאות, אסטרולוגית שמש משוחח עם כירון, במציאות הגיבור הפנימי מתווכח עם הלוחם הפנימי ומדוע? משום שהגיבור נמצא בטריטוריה שמודדת אותנו ביחס לקודים חברתים, ביחס למה נדרש ומה חייבים לעשות כדי להגיע לפסגה. בעוד הלוחם נמצא בטריטוריה בה נזכר במה אני רוצה שלא בהכרח תואם את הדרישות החברתיות
הויכוח בין ההתאמה לדרישות חברתיות כדי לקבל אישור והכרה למול הדחף הראשוני לפרוץ את המסלול בדרך שלי שהיא הדרך שלי..

מדובר בשתי אנרגיות שהכרחיות לקיומינו.
כירון בטלה: אנרגיית הטלה מייצגת את הרצון לפרוץ את המקומות הנעולים שלא מתאימים עוד ולנוע מעבר לקווים המסומנים “עד כאן” כדי להגיע לעצמאות , כדי להתחבר למקום בו אנו שייכים לנו.. במקום הזה מקבלים מענה לרצון הכי טהור והכי אישי שאליו אנו שואפים להיות שייכים שאם לא אנו הולכים לאיבוד בתוך מסלולים שלא מתאימים לנו או נבלעים בתוך אבדן דרך, או מרצים ומקריבים ו.. הפצע המקום הזה הוא החוסר חיבור למהות האני, הפצע הוא המקום בו אנו מאבדים את הקשר עם מי שאנו ..מקום שיוצר יאוש וכאב, אבדן דרך ואבדן חיבור למהות של האני

שמש בגדי: אנרגית הגדי מייצגת את המטרות והרף החברתי למולו אנו פועלים כדי להגיע להגשמה והכרה ולהיות קיימים, מיקום השמש במקום זה מעיר ומאיר את הגיבור הפנימי לזהות האם עמד בסטנדרט או במה כשל ונכשל , מקום זה מאפשר להתחבר לקונפליקט השייכות וההצלחה.. האם כשלתי או הצלחתח האם אני מוכר וראוי להערכה או שמא אין לי סיכוי והכל אבוד ומכאן קצרה הדרך לאשמה ובושה

כששתי אנרגיות אלה משוחחות בינן לבין עצמן שתי דמויות מרכזיות בחיינו שנוגעות לרצון מתנגשות ומקום זה מעלה ומעיר את כל מה שלא צלח או עבד ברמה של רצון.. מקום זה מעלה את הכאב של החוסר , כאב של אי קיימות וכאב של חוסר מימוש רצון וחוסר מימוש רצון יוצר את התסכול, יאוש, כאב, מתח ותחושה חוסר..

לכן יום זה יכול להחוות כיום בו העצב אופף ומכסה את השמש תרתי משמע, יום שמעלה את הכאב של הסוגיות שצוינו לעיל..ועם זאת יש מתנה בתוך הכאב ומה המתנה של יום זה: האפשרות להתבונן בכנות וביושרה , באומץ וגבורה במקומות החסרים, בבורות ובאבדן כדי שנוכל לזהות אותם כמקור להשראה והתעוררות החזון לצד מוטיבציה ויצירת תכנית ברורה ובהירה שעובדת על בסיס צעדים קטנים שיוצרים את המסלול מבלי לאבד את הרצון ובלי לאבד את עצמנו בדרך

דרך אחרת להבין את היחסים בין השמש לכירון: השמש תמיד שם פוקוס על כל סוגיה בעיקר ברבדים של מהות האני, לכן במשך כמה ימים לפני כבר נחוש באור המוטל על הפצע של האני ( כך גם כמה ימים אחרי עדין נרגיש את האפקט), אם אפקט פוצע נרגיש את הפצע נפתח ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

כירון מייצג את מחסן הטראומות שלנו, את הפצע שלנו בכל הרבדים של הקיום, החל מפיזי, רגשי וכלה במנטאלי ורוחני, מסיבה זאת השיח בין כירון לבין השמש נוגע בפצע של האני ..

לכן זמן זה יוצר פגיעות גבוהה יותר במעטפת ההגנה שלנו ולכן לעולם קל יותר לחדור למקומות הכואבים שלנו ובמקביל הפצעים שלנו נחשפים.. הרגישות גוברת ותחושת הפגיעות/פגימות מתעצמת..

כמו תמיד שהפצע נגלה והחולי מתעצם, זה הזמן בו כוחות הריפוי פועלים באופן חזק ואינטנסיבי יותר ולכן זמן זה מציע נקודת שינוי בכל הנוגע למודעות למקום הלא מושלם, פגוע ופצוע, להסכמה ליצירת תהליך ריפוי החל במערכת חסינות וכלה בבניה וחיזוק של המרכז הפנימי..

יום שניתן לסמן ביומן כנקודת שינוי במסלול ההתפתחות שלנו, אמנם דהפצע יכול לגעת בשבר , אבל דווקא השבר מאפשר לאור ומודעות להגיע ולצור מסלול מחודש שנותן מענה לכל החלקים שמרכיבים את האני ..

ברכות ליומרפא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן