שער חניכה המסמל את ניצחון האור על החושך – כניסת שמש לגדי

היום 22.12.19 שמש נכנס לגדי : כניסת שמש למזל גדי מדברת על היום הקצר ביותר בשנה, מיום זה נוצרת נקודת השינוי בה הימים מתחילים להתארך והלילות להתקצר. לאורך ההיסטוריה האנושית יום זה נחגג בכל התרבויות, ונוצרו סביבו מסורות , סיפורים וחגים שקשורים לאור בכלל ולניצחון האור על החושך .

יום זה מסמל את תחילתה של עונה חדשה, עונת החורף ועמה מתחיל האור לחזור ולחדור לחיינו. למרות הפרדוקס של הקור ומוות על פני השטח, יום זה פותח עונה בה החיים הם מתחת לפני השטח, בעולמות שלא נראים דרך הכלים הרגילים… לכן זמן זה מאפשר לצאת למסע פנימה, לעומק, לאינקובציה, להעמיק שורשים, לחזק אמונה ואימון ולבנות עמידות לעונה הבאה.

במילים אחרות החורף מאפשר לנו תהליך של חיבור לאדמה, לשורשים ולעמוד השדרה הפנימי לצד התעמקות בעולם הנפש והנשמה כדי להתחבר למציאות באופן מלא. אם ננסה להתבונן ביום זה דרך משקפים אזוטריות, יום זה הוא שער אנרגטי המוביל למימד זמן חדש. שער זה הוא אחד מתוך ארבעה שערים אנרגטיים, ארבעת השערים יושבים על זמני שינוי עונות .

כל עונה מאפשרת להיכנס לשער חדש הפותח התנסות בזירה חדשה, ולחוות תהליך התפתחותי מיוחד לאותה עונה. במקביל כל עונה מספרת על יחסים שונים בין אור וחושך או יותר נכון בין אור והיעדרות האור כחלקים במסע התפתחות במעגלים קטנים וגדולים של חיינו.

*השער הראשון מייצג את האביב, מתחיל ביום הראשון של מזל טלה (יום השוויון) מספר לנו על התחלה, בקיעה, פריצה ולידה של חיים חדשים במטרה להתחיל מחזור חיים דרך התגלות האור
*השער השני מייצג את הקיץ מתחיל ביום הראשון של מזל סרטן (ביום הארוך ביותר) מספר לנו על פריחה והתחלת גיבוש הפירות של החיים החדשים במטרה לחוות את השיא ולהתחיל בתהליך של כווץ האור לאיזון מחודש
*השער השלישי מייצג את הסתיו מתחיל ביום הראשון של מזל מאזניים (יום השוויון) ומספר לנו על פירות בשלים ותוצאות של פריחת הקיץ במטרה לגבש את העיקר ולהגיע למרכוז מדויק ביותר (זרעים )
*השער הרביעי מייצג את החורף מתחיל ביום הראשון של מזל גדי (היום הקצר ביותר) מספר לנו על זריעה מחדש והעצמת שורשים כדי להתחיל מחדש בעונה הבאה במטרה לגלות את האור מתוך החושך

כעת, אנו בתוך שער ענק שמגלה את האור מתוך החושך ומייצג את ניצחון האור על החושך ולא בכדי נס חנוכה מתחולל בזמן זה כנגד כל הסיכויים הפח הקטן מספיק לאוקטבה שלמה של אנרגיות /צבעים. אותו פח קטן משול לזרעים הנטמנים באדמה ומעמיקים שורש כדי לבקוע באביב ולהתחיל מחזור חיים חדש, בינתיים זמן זה של חורף מאפשר מסע בזירה חדשה המאפשרת תהליך עומק של התבוננות פנימה, גילוי העמידות והזקיפות בפנימית של מאיפה אנו באים ולאן אנו צועדים, מה שורשי עץ חיינו ומה הפרחים ובפירות במסע חיים זה. המטרה להוביל למסע חניכה להבנת מהות האני על ציר שייכות והכרה.

הנקודה בה יושב שער זה במפת לידה מאפשר לנו לזהות איפה מתחולל השער האישי ואיך ניתן להיעזר בו כדי להעמיק פנימה, להכות שורש ולתת לאור לחדור, לגלות ולהתגלות במקומות העמוקים ביותר תוך חיבור לאדמה ולמציאות או במילים אחרות: שייכות, הצלחה, הגשמה ואמירה מלאה של מי אני , מאיפה באתי ואן אני הולך..

השנה שער אנרגטי זה חשוב במיוחד כיוון שמידית מוביל למולד הירח האחרון לשנה הקלנדית, הראשון לעונת החורף (אנרגיית אדמה) ובעל משמעות שונה בגלל הליקוי המתלווה למולד זה.. כל הפרטים ממש בקרוב

ברכות לימים של אור

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן