כמה כואב? שיחה דינמית בין דמות הלוחם לדמות הפצוע/המרפא – מארס עושה תשעים לכירון – מאי 2021

היום 12.5.21 מארס משוחח עם כירון, כדי להבין את השיח כדאי לרגע לעצור ולראות שבגדול יש שני סוגים של שיחות
1. שיחות זורמות וקלות דרכן ניתן להבין ולהרגיש מה קורה בזמן שזה קורה ואולי קצת לפני .
2. שיחות דינמיות וקשות שאנו מרגישים מתח וקושי ומבינים מה קרה רק בדיעבד, רק אחרי שחווינו את החוויה..

זוויות סטטיות מאפשרות לנו לראות לפני או תוך כדי ועימן מגיעות הבנות זורמות וקלות, הן מספרות על תנועה פשוטה יותר שיש בה את החיבור הטבעי למי שלוקח חלק באותו שיח, זווית דינמיות הן זוויות שמספרות על שיח לא פשוט, על מתח, קושי, תקיעות או הדחקה וכאב משום שהשיח לוחץ על כפתותים ראשונים שמפעילים אותנו ויוצרים תגובה לא פשוטה

היום יש לנו שיחה דינמית בין מארס לכירון, מארס מייצג את הלוחם הפנימי ממוקד מטרה שתפקידו להוציא מהכוח אל הפועל את החזון שלנו כדי שנוכל להביאו לידי ביטוי ולחוות חוויה של סיפוק, נוחות, בטחון ופתיחת ערוץ לעצמאות עמה מגיעה המנהיגות. כירון מייצג את הפצוע המרפא, דמות שמדברת אתנו על מחסני הטראומות שלנו, על כאב ראשוני מאד , נטישה, לא פייר, מתח וחוויה שאין סיכוי כשהמטרה להתחיל תהליך של ריפוי עמוק מאד של אותה זריה בה נמצא.

כעת כירון נמצא בטלה, הבית של הלוחם ולכן ההשפעות שיש לו או ההשפעות שהוא מקבל מדמות הלוחם הן קריטיות במיוחד שכעת הלוחם נמצא בזירה בה לא בדיוק מצליח לעבוד במיטבו, כעת מארס נמצא בסרטן ומציף חוויות עתיקות של מלמחות על בסיס רגשי, שייכותנו, שבטי ויותר מכל קרמה של ביולוגיה אנושית שהצליחה לאגור מחסנים ענקים של כאב לאורך ההיסטוריה עד שלמדנו לחיות עם הכאב..

לכן היום שמארס וכירון מדברים זה לא רק כוכבים בשמים, זאת דמות הלוחם שלנו שנלחמת על ניקוי עמוק של מחסני העבר והשפעתן על דמות הפצוע המרפא שלנו שנאבק למצוא את הזהות האישית שלו..

המיקומים של שתי הדמויות הללו נמצאים במזלות קרדינלים שלוחצים לפעולה כדי הניע אנרגיה משני מקורות, מקור אחד הוא אני העצמאי הנע בעולם ממקום של הישרדות בשאיפה להגיע למנהיגות וזהות אישית שלמה ומלאה. לעומת המקור השני הוא אני התלוי לחלוטין בחסדי האם הגדולה , השבט, המשפחה וגנטיקה שבטית עתיקה ולכן המסע מהישרדות ראשונית פרימלית לבניה של זהות רגשית תומכת ושלמה..

מקום זה חושף שני צרכים ראשונים מאד שבנויים על קונפליקט בין אני ואנחנו.. אותו פצע ראשוני בו אנו לא כנים ואמתיים עם העולם הרגשי שלנו שמבקש אותנו לצאת למסעות לגילוי אותו רגש וממנו בניה של אינדיבידואציה אישית לצד הדחקה והכחשה של חלק מסוים שאנו מותירים פצוע בשדה בקרב ומשם חווים גלים של אשמה והלקאה לאורך החיים .. אלה הסוגיות שתעלינה מתוך השיח בין שתי דמויות אלה..

איך זה בה לידי ביטוי? אצל כל אחד תלוי המפה אישית איפה מתיישב המבנה הזה על איזה בתים ואיזה גרמי שמים ומכאן הדלתות שנפתחות להתחלה של ריפוי עמוק מאד עמו ניתן להתחיל להרגיש באמת .. טיפ, הכאב ותחושת הנעלבות, הדחקה, מתח, חוסר שקט , נטישה ו… הם סימנים להראות לנו שמשהו לא עובד כמו שצריך בשיח הזה וכדאי ומומלץ להתחיל לבדוק לעומק כדי לשנות את אותם גורמים שמנהלים אותנו..

למי שרוצה אני זמינה לניתוח עומק של דמויות אלה במפה האישית שלך במקביל איך דמויות אלה כעת משפיעות על המפה האישית שלך.. כלים מופלאים לעבודת מודעות וריפוי.

ברכות

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן