להיזכר ולהילחם על החלומות שלנו – מארס נכנס לדגים

היום 15.4.22 מארס נכנס לדגים והאנרגיה של הצמידות עם סטורן מתחילה להתפרק ..ולמעשה כעת העוצמה של יופטר ונפטון גדלה משום שיש לנו איוש כוכבי חזק מאד בדגים (מהכבד לקל😊 נפטון, יופיטר, מארס וונוס..) ולמעשה המים נעשים עמוקים מתמיד לדמות הלוחם שלנו..

מה מספר לנו מעבר של מארס לדגים? כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו: מארס מייצג את הלוחם הפנימי. הלוחם הפנימי אחראי על פעולה, יוזמה ועשייה. למעשה דמות זאת “שולטת ” ביכולת שלנו לשרוד ולהלחם כדי להרחיב ולהטיב את מרחב החיים שלנו, החל מטריטוריה וכלה במרחב הנשמה.

דמות הלוחם מספרת לנו איך אנו שורדים, מה הכלים שלנו לשרוד, איך אנו עושים זאת ולמה. במקביל דמות זאת מספרת לנו מה נתיב ההתפתחות שלנו משורדים למנהיגים ואיך להתמקד, ליזום ולפעול כדי לגדול ולהגשים את החלומות שלנו.

ההישרדות הראשונית שעוזרת לנו להבין את מהות הלוחם הפנימי היא הלידה : המעבר מעולם מוגן ושלם של הרחם לעולם בו נדרשים לשרוד ולפעול כדי להפוך לישות עצמאית שמסוגלת לנהל מרחב אוטונומי. לאורך החיים דמות זאת נדרשץ לשרוד בשלל סיטואציות, לעבור ממצב למצב, להלחם ולפעול כדי לצור תנאים לעצמאות.

על פי המפה האישית אנו יכולים לזהות את מהות הלידה והזיכרונות הראשונים ביותר שדמות הלוחם נושאת בתוכה כיוון שאלה מהווים “ציוד” לפעולה, פריצה, יוזמה ועשייה לכן ממשיכים להיות אפקטיביים גם בחיים הבוגרים שלנו. אם ננסה להבין לעומק מה מהות הלידה: הלידה היא פעולה מלווה בתחושה של כאב ונטישה של עולם מוכר ומגונן אך בו זמנית מציעה חיים עצמאים עם יכולת בחירה אישית .

מסע חייו של הלוחם מוביל אותו להתנסויות חוזרות ונשנות עם דפוסים ראשונים דרך מפגשים עם מצבים ואנשים לצד מאבקים ומלחמות בחיצים, חרבות, מוקשים, פחים וכו….. במהלך החיים המטענים שאוסף הלוחם מתרבים, הצלקות ופצעים נאספים כחלק מהמסע של הלוחם, אך הלוחם אוסף גם ניסיון איך לפעול אחרת, איך לצאת ממצב של טקטיקה נקודתית לאסטרטגיה ארוכת טווח כדי להטיב את חייו ובכך לאפשר עמידות, איתנות ועצמאות.

כיוון שדמות הלוחם נטענת ממפה אישית ניתן לראות את נתיב הצמיחה שלה לצד אבני דרך חשובות הבונות את הדרך, ואיך זה קורה? דרך מערכות שמפעילות את הדמות מבחוץ ומבפנים כדי לצור אפקט עוצמתי שיגרום לתנועה, פריצת גבולות ויצירה של מרחבים חדשים שתואמים את החלומות. מערכות הלחץ הן אישיות מאד וניתן לזהות אותן דרך המפה האישית, אך לצד מערכות אישיות יש לנו מערכות קולקטיביות, ממש כמו במזג האוויר שמשפיע על כולם, אם יורד גשם כולנו עשויים/עלולים להירטב..כך גם הלוחם מופעל דרך מערכות קולקטיביות ואותן ניתן לזהות דרך מיקום מארס בשמים

מארס כעת נכנס לדגים, דגים היא זירת החלומות והאידאלים שמחזירה לצורך העמוק ביותר לחלום, להאמין ולתת אימון במשהו גדול מאיתנו שבעדנו:) כיוון שהשבוע כניסת מארס לדגים הוא ההיבט המדויק היחיד שחל השבוע ולכן השפעתו חזקה במיוחד, למעשה כל תנועה ותנודה של מארס היא בעלת משמעות כיוון שמארס מייצג את הרצון, יכולת המיקוד, פעולה והתמודדות עם התוצאות ולכן מארס גם מדבר על סיפוק או כעס, תסכול או שביעות רצון שאנו חשים בחיינו… כל תנודה של מארס למזל שונה מדברת על שינוי מיקוד, רצון ומטרה או דלת חדשה לחיים בכן הנוגע למיקוד, מטרה ועשייה. מעבר מארס לדגים מדבר על הזירה חדשה בה נדרשים שינוים ..

זירת הדגים היא זירה של מים /רחם קוסמית .. הלוחם נפגש בזירה זאת בחלומות ואידאלים שנוגעים לרגש הגבוה ביותר, בזירה זאת הלוחם נקרא להתחבר למטרות רגשיות גבוהות מאד, להתחבר לפעולות שתקדמנה את החלקים הרגשיים הגבוהים ביותר …להיזכר מאיפה מגיעים ולמה ולכן אם יש לנו הצלחות בחיינו ויש סיפוק ושמחה, זמן זה יהיה מקפצת מדרגה ואם אנו לא מסופקים או שמחים בחיינו נגלה את התסכול בכל עוצמתו, את תחושת הקרבן בכל עוצמתה כשהמטרה לעורר ולאפשר חיבור מחדש לחלום והחזון והדרכים לממש ויישם.

כך או כך התנועה במים עמוקים לא פשוטה, ההתנגדות חזקה מאוד שדורשץ חתירה ומאמץ מול כוחות גדולים מאיתנו… ותוך סיטואציה זאת לא אחת נחוש שאנו נעים בתוך עננה סמיכה מאוד או מעורפלת להפליא והדרך אובדת תוך כדי .. מה שקורה במצבים אלה, הפחד מתחיל לצוף ולכן זמן זה הפחד והחשש יכולים לעלות כחלק ממערכת התזכורות הפנימית של הנשמה להתעוררות, עירות ואפשרות אחרת.

חשוב לזהות איפה זירה זאת נמצאת במפה האישית ומה היחסים שמארס עושה כרגע למארס במפת הלידה האישית ומכאן להבין את המפה של החיים ומה מבנה- GPS הקוסמי :מערכת הניווט הפנימית לצד חזון וחלום בכל הרבדים והמימדים של החיים.. ממקום זה המלצה חמה לצלילה לעומק המפה כדי לגלות איך להיעזר בלוחם הפנימי שלנו לדלות פנינים ממעמקים:) למי שרוצה, אני זמינה לקריאה אישית של שעה לגלות, לזהות, להתחבר ויותר מכל ללמוד לאפשר להגיח לעולם נכון וטוב יותר..

כל מזל חווה את כניסת הלוחם לזירה זאת באופן שונה, אמנם החוויה המשותפת היא המלחמה למען חלום ואידיאל כשהמטרה להגשים ולהטיב את החיים, לכן כולנו יכולים להרגיש ולחוות כעס ועצב במקרה ונגלה חלומות עזובים בזירה זאת, אך גם לכולנו יש כעת הזדמנות נפלאה לאסוף חלומות אבודים ולהיזכר בעוצמתם לשנות את המציאות של חיינו .. וכשכל האמור חל תחת הצמידות של יופיטר נפטןו בדגים, העוצמה של אנרגית הדגים גדולה מתמיד ונוצרת לנו הזדמנות לצלול לעומק ולגלות את החלומות שלנו ולהלחם עליהם…

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן