שינוים שנולדים דרך המאבק בין אור וחושך – שמש עושה תשעים לפלוטו

מה שיח בין שמש ופלוטו מספר לנו? לפני הכל כדאי לספר שהתחלת השיחה בין שמש ופלוטו היתה בינואר בצמידות בין השניים ומשם החל מעגל של שינוים שכעת אנו יכולים לזהות את השינויים הראשונים ואת המתח הנמצא בעקבות אותם שינוים.

למה כעת? היום 18.4.22 ? משום ששמש התרחק מרחק של שבירת כיון שפלוטו ולכן נוצר שיח חדש או יותר נכון מה קונפליקט… זה מספר לנו קונפליקט זה ? נתחיל בהגדרה של שמש ופלוטו. שמש מייצג את המרכז ופלוטו את השוליים, שמש מיצג את העולמות של האור ופלוטו מייצג את עולמות החושך, שמש מייצג את הנראה ופלוטו את הבלתי נראה.. שמש מייצג את האור וההקרנה החוצה, את מהות האני ותחושת המטרה של מי אני בעולם, בעוד פלוטו מייצג את העולמות התחתונים והאפלים, והכוחות שפועלים בעולמות אלה. לכן אנו מדברים על שני קולות ששונים מאוד בהווייתם וכשנוצר בניהם קונפליקט (זווית של תשעים) נוצרת חוויה של מתח ממנה נולד קושי.

אם נפתח את נושא המתח והקושי, אלה נוצרים בגלל התנגשות בין התחושה של הרצון והמטרה האישית המתבססות על זהות עצמית (שמש בטלה), לבין כוחות שחזקים מאיתנו ומשתלטים עלינו (פלוטו בגדי)  לדוגמה: פחדים. ומה קורה במצב זה? אנו ממגנטים לחיינו אנשים בעלי עוצמה וכוח כדי שנוכל להתמודד עם סוגיות השליטה ולהתמיר את הפחד וההתכווצות למקום של פריצה וגדילה.

הסוגייה שעולה על הפרק היא מתח שמקורו בהתנהלות עם כוח ועוצמה. האם הכוח והעוצמה מגיעים מעולמות של פחד ושיתוק או מעולמות של אור והבנה? החכמה כאן לא להיסחף עם הפחד מהחושך, אלא להיות בתוך החושך לרגע וכשנוצרת הסתגלות לחושך ניתן לראות באור אחר את אותה חרדה ומנקודה זאת היא הופכת לפחד ומתוך השקט מגלים את החכמה איך לעבוד עם הפחד לפריצת גבולות ויצירת מרחב הוויה חדש ללא עימות ומאב

למעשה היום נוכל לגלות את השיח בין האור והחושך, כשאנו מגלים את הקיום שניהם זה לצד זה מתחיל תהליך של מודעות וצמיחה ואז ניתן לראות את ההדרכה המדהימה של החושך.. למעשה המפגש עם החושך מאפשר תהליך של הבנות וצמיחה, והתהליך מתחיל בקבלה והסכמה לזהות את החושך ואת האפשרויות שמעניק לנו..

כשאנו מגיעים למקום חשוך , פיזית , מיידית אנו נכנסים למצב של חוסר שליטה ולתחושה של אי התמצאות, ואז נלחץ הכפתור של ערות, פחד ואינסטינקט ההישרדות נכנס למתח גבוה והדריכות עולה ..למעשה כל האלמנטים שקשורים לרצון לחיות מתעוררים כדי להגן על החיים שלנו.. אגב, לחלקינו האלמנטים שקשורים לרצון לחיות באים לידי ביטוי באופן שונה, כמו חיה מול סכנה עצומה היא חווה את האימה, היא מעמידה פני מת… או כמו חיה שמול סכנה נעמדת על הרגלים האחוריות ומתנפלת בכל הכוח, או…

המטרה לעורר את האינסטינקטים העמוקים ביותר לחיים כדי לשנות את המרחב המאיים למרחב בטוח, לנצח את הפחד או לנצח את המפגש עם הסכנה או לצור מצב בו יש לנו שליטה . בעולם הפיזי קל מאד לזהות מתי אנו נמצאים בסביבה מוארת או בסביבה חשוכה, במצב רגשי קצת פחות, אך בהחלט ניתן לזהות את החוסר אונים , סכנה, פחד ו… כך גם במצב מנטלי או מצב רוחני , ככל שהאנרגיה פחות דחוסה כך לוקח יותר זמן לזהות את החושך במיוחד אם מנגנון ההישרדות שלנו דורש עובדה אישית עמוקה יותר.

המפגשים החושך דורש מאיתנו להתעורר ולצאת ממצבי אי התמצאות, פחד, מניפולציה, חוסר שליטה ועד.. כדי שנוכל להדליק את האור ולגלות שאנו בחרנו בחושך בגלל רווח משני או בגלל הרגלים או בגלל קארמה.. היום לא משנה למה כי היום נפגש עם השיעור שנוגע למאבק בין האור והחושך.. לכן שאנו יודעים שאנו עתידים להיפגש עם חושך כדאי להצטייד בפנס מהו הפנס? מודעות, הבנה, יכולת ראיה שמעבר למה שנמצא במודל ההישרדות שלנו ויותר מכל ההבנה שהחושך הוא המורה לאור..

טיפ: הצל נראה כאן כאויב שמוביל למאבק עם עולמות שמתחת לפני האדמה.. מדובר במדריך פנימי שמחבר בין עולמות מוארים (שמש) לעולמות חשוכים (פלוטו) תהליך פסיכולוגי עמוק מאוד שמאפשר גילוי, העצמה ופריצת תקיעויות ישנות שלכאורה הוו חומות הגנה… כל האמור לצד הירח בעקרב שמעצים את העוצמות הרגשיות ולוחץ על כל כפתורי הרגישות..האם העוצמה מגיעה דרך הסכמה למודעות או האם כוח חוגג בגלל נעלבות? איך זה עובד אצלך?

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן