לפנטז או לחלום – שמש נצמד לנפטון

היום 8.3.20 שמש נצמד לנפטון, כניסת שמש לדגים מבשרת על תחילת מסע למעמקים חדשים, וברגע ששמש נפגש עם נפטון שליט דגים הצמידות בניהם מאפשרת להתחיל מעגל חדש של יצירתיות והגשמת חלומות.

זמן זה בו שתי האנרגיות של השמש ונפטון חוברות יחד , הוא זמן שמאפשר הזכרות במהות החלום שלנו, במקביל להבנות פנימיות עמוקות בכוחות ובעוצמות המלווים את חיינו. נקודת זמן זאת יוצרת ערוץ המחבר באופן טבעי וקל למשאבים הבלתי נדלים של יצירתיות האנושית .

זה הזמן להודות על מה שי ולמעשה דרך ההודיה לחזק את האמונה והתקווה, לתדלק את החלום והחזון בדרך קסומה ומופלאה שמעבר להגיון ולרציונאל ושאנו מחוברים למקומות אלה הנפש והנשמה מקבלות את המזון והתמיכה ההכרחיים למסע חיינו ,

לכן הטיפ היום , לעצור, להסכים לנשום לעומק ולדמיין… כל מה שניתן לדמיין קיים כבר במימד זמן אחר ובדרך לממש עצמו, כך גם כל חלום שנסכים להתחבר יהיה החיווט להתחלת ההגשמה שלו במימד זמן זה, המלצה: מיקוד בחלומות של שלום ואהבה המהווים את המזון הראשוני לנפש ולנשמה וכשנוצר השלום והאהבה הוא מחלחל ומשפיע על הסביבה ויוצר תדרים חדשים שנכונים יותר לאנושות ולכדור בתקופת זמן זאת..

זה הזמן של היחידים להשפיע על מרקם האחדות ולהעלות את התדר למימוש חלומות. טיפ קטן …רגע לפני שעפים או צוללים למחוזות אחרים, חשוב להתבונן בצל, האם מדובר במשהו אמיתי או משאלת לב, ספור שאנו מספרים לעצמינו או עודף אופטימיות.. חשוב לזהות שמקום זה שמעניק אפשרויות מעבר למגבלות המקום והזמן אין לנו כלים “רגילים” לבדיקה ויש לסמוך על אמונה ואינטואיציה.. לעצור ולנשום, למדוט, להתפלל ולאהוב:)

כאן עולה השאלה, לפנטז או לחלום? במה אתם בוחרים ולמה?

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן