מאבק בין רצון עמוק לחיות לפי קוד אישי לבין צורך ללכת בשביל סלול מראש – מארס עושה תשעים לסטורן

היום 29.9.20 מארס ברטרו עושה תשעים לסטורן שמסיים היום את הרטרו.. עוד טרם נבדוק את מהות האנרגיות המעורבות, כדאי לשים לב כשיש לנו שני גרמי שמים בתהליכי רטרו, יש לנו גישה לשכבות עמוקות יותר באישיות ובנפש שלנו, ולכן היום נחווה לחץ חזק על מקום עמוק מאד של קונפליקט פנימי

הקונפליקט מתיישב על רצון טבעי ללכת לפי הקוד האישי, הדחף ורצון להגיע למקום עצמאי שאינו תלוי בדבר מלבד מי אני ומה אני.. זאת לעומת הצורך העז לנוע בשביל שסלול מארש כדי להיות שייכים ולקבל את המשוב של החברה לכמה אנחנו נפלאים ונהדרים ומוצלחים..

אסטרולוגית, קונפליקט פנימי מגיע כששתי אנרגיות מנוגדות יוצרות שיח דימני, מארס וסטורן מייצגים שתי אנרגיות מנוגדות …וכששתי אנרגיות מנוגדות שיוצרות לחץ חזק, מצד אחד מתיחת האלסטיות עד קצה גבול היכולת למאבק דינמי, ומצד שני השלמה של שני כוחות מנוגדים שיוצרים קשר בין רצון למטרה.

מארס מייצג את הכוח עוצמתי של האביב, פריצה, חום ותנועה בעוד סטורן מייצג את האנרגיה של המסוגרת של החורף, שימור, קור וסטטיות.. דרך אחרת להבנה היא דרך הבנת הארכיטיפים, הדמויות שכל גרם שמימי מייצג: מארס מייצג את הצייד והלוחם וסטורן את הצנזור והמורה, לכן מפגש מבניהם יכול להיות מפגש של מתח, מאבק ותסכול עמוק או דיאלוג מדהים של גיוס החכמה של המורה הפנימי כדלק ללוחם ולסמן מטרות, יעדים (סטורן) ביחס לרצון אישי וצרכים אישיים (מארס) וממקום זה חשבון נפש עמוק, הבנות אמיתיות, שחרור תסכולים וכעסים ומינופם לתכניות ארוכות טווח, בזהירות מתוך הבנת המפה הגדולה של החיים. לכן זמן זה מאפשר לנו לפגוש את הקצוות כדי ליצור אלסטיות ובכך לגייס את עוצמות למסע למימוש רצון, מטרה, הצלחה ויותר מכל סלילת דרך אמיתית וכנה עם הסכמה להצלחה ומימוש חלומות.

נקודה חשובה, בקלאסיקה זווית של תשעים מדברת על קושי , כעס גדול, תסכול עצום וקשיים, זה נכון, אך מה שחשוב להבין שבזמנים עכשוויים ניתן לבדוק ולאבחן את הכעס, תסכול וקושי ולדרכם להגיע למקור שיצר אותם ולשנות את המקור, כמו טיפול שורש לתופעות שעוצרות בחיים..

לכן זמן זה הוא כמו מראה עמוקה מאוד לכל מה שעוצר ומכאיב, מכעיס ומתסכל כדי לאפשר ריפוי!! כדי לאפשר שינוי ומרחב חדש של הוויה. מילות מפתח –השקעה ובזבוז, להעביר את החיים בצורה הכי פשטנית דרך פילטר של האם אני משקיעה או מבזבזת ..ולחכות לתשובה כנה:) דוגמה: האם אני משקיעה אנרגיה בהבנת הרצון האישי שלי או מבזבזת זמן על כאב, כעס ופחד? אם נוצרת תחושה של שלווה, התרחבות הלב וטוב, יש סיכוי מצוין שיש תמורה בעבור השקעה או אם נוצרת תחושה של התכווצות, כעס ומתח, יש סיכוי מצוין שיש כאן בזבוז אנרגיות! כן, באופן מוזר התשובות מגיעות ומאפשרות להתמיר את הקונפליקט להתמיר את המצב למרחב הוויה חדש.

חשוב לציין שתמיד מדובר בלחץ מסיבי וכעת הרבה מעבר לרגיל משום שסטורן מסיים את הרטרו בעמדת עצירה ואז האנרגיה חזקה מאד בעוד מארס שטבעי לו לרוץ קדימה, הולך לאחור ולכן האנרגיה הרבה יותר חזקה מתמיד ומקום זה מוליד המון כאב כעס .. גם בשיח פרטי בי האדם לבין עצמו וגם כפרטים (מארס בטלה) שחווים את השלטון (סטורן בגדי)

יום עוצמתי במיוחד שמאפשר לגלות דרך הלחץ מה מניעי הלחץ וממקום זה לעצור לרגע ולהיזכר מה אנו רוצים , מה המטרות ואיך ניתן לקחת אחריות כדי להגיע עם תכנית בהירה וברורה להצלחה ומימוש אישי..

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן