מאין אנו מגיעים לאן אנו הולכים ולמה אנו שייכים – שמש עושה מולות לסטורן

היום 21.7.20 שמש וסטורן משוחחים, שיח עמוק מאד ובעל משמעות במסלול החיים שלנו, מאיפה אנו באים ולאן אנו הולכים ולמה אנו שייכים.. התעוררות הצנזור מפגישה אותנו עם השורה התחתונה של המציאות, ולכן אנו חווים וחשים את הקושי, התנגדות, התכווצות, אתגרים, עיכובים, תסכולים ולחץ..כל עוד דמות הצנזור נמצאת בזירה הכפתור הפעלה ילחץ חזק יותר וכואב יותר עד שנוכל לשחרר את אותה הלקאה, אשמה, כאב והתכווצות דרך מפגש עם אותה דמות של הצנזור העמיד אותנו עם האצבע המאשימה למה? למה? לא הגעת? לא הצלחת? למה לא…מה שמענין שהמפגש יכול ללכת לשני כיוונים או העמקה של התכנות הראשוני של הקרבן לנסיבות וסיבות וגורל או לשינוי תודעת הקורבן ולקיחת אחריות על הגישה, פעולה ודרך שהובילה לנקודת זמן זאת וממקום זה הזדמנות בעלת ערך לצמחה וגדילה למה שבאמת אפשרי כדי להגיע להצלחה.

כיוון שיש כאן בחירה עמוקה מאד בנוגע לחיינו אנו חווים זמן זה כמאט את המהירות ומכריח לנקוט בעמדה ופעולה, במיוחד נוכח עבודתו של פלוטו בזירה זאת מאז ינואר 2008.. כל מה שנחשף וכל מה שנגלה והתפרק, זה הזמן לקחת אחריות ולעשות פעולות כדי להביא לסדר חדש, הן ברמה אישית והן ברמה חברתית.. זמן בו בודקים את הרף האמיתי ולא את התבניות שאנו מצייתים מתוך תודעה של קרבן, או תכנות ראשוני של ילד שזקוק למישהו שיראה לו מה הדרך ולמה.. זה הזמן לעצור את הסלוגן של כולנו ילדים של אלוהים ולקחת את ההסכמה על כולנו בוגרים ובעלי יכולת לעשות משהו בעל ערך..

זמן זה בעל משמעות גבוהה מאד משום שסטורן יצא מגדי וכעת חזר בחזרה ומקבל את כל האור של השמש למבחן אחרון של מה יהיה..מה יהיה תלוי בנו ביכולת לשנו לקחת אחריות על חיינו..

ולמה? משום מעבר סטורן בגדי מזמין אותנו להתבגר, להתמודד עם ההבדל בין תודעה של ילד לתודעה של אדם בוגר: מה ההבדל בין תודעה של ילד לאדם בוגר: אחריות! לקחת אחריות על הגישה, מחשבה, פעולה , סבלנות, דבקות, כנות ואומץ ללכת למטרות שבאמת תתנה מציאות בריאה יותר.. הסכמות אלה יכולות לסייע לנו לפתוח את עצמינו לשיח חדש עם הדמות המפותחת יותר של המורה הפנימי, לצאת למסע חניכה אמיתי כדי להבין את האמת ולחיות את האמת… במיוחד כעת שמודבר ביחסים כל כך דינמיים שצמודים גם למולד הירח השני בסרטן..

המון לחץ שמכריח להתחבר למסע חניכה , מסע זה מצריך להתחבר למורה הפנימי, לכוח והעוצמה הפנמיים שבתוכנו, לגדל עמוד שדרה חזק כדי להגיע לרף שהצבנו בפני עצמינו, להגיע למטרה ולחוות את החוויה של ההצלחה ממנה נולדת התחושה של אני ראוי.

כניסת סטורן לגדי מספרת לנו מה המטרות שלנו, אמנם בתחילת המסע דרך מפגש עם הצנזור, אך ברגע שאנו מגלים מה תפקיד הצנזור ומי באמת מונע מאיתנו להיות מי שאנו רואים להיות, יש סיכוי מצוי של בחירה, הבחירה מובילה למפגש עם הפאזה הבוגרת יותר של תת דמות זאת: המורה הפנימי ומתי ניתן להיפגש באופן קל ומידי עם המורה: בזמן הרטרו של סטורן.

כשסטורן חוזר לזירה בה עבר קודם לכן, אנו מכירים כבר את השביל ומקום זה לא מאיים כמו בהתחלת מסע החניכה ולכן זמן זה יכול לאפשר לנו שיח עמוק עם הצנזור והעלות אותו למדרגת המורה, ללמוד, ללמוד לכבד את המסע שלנו, ללמוד להעריך את הצעדים הקטנים שבונים את המסע הגדול..זה הזמן בו חווית ההתכווצות משתנה לחווית התרחבות דרך הלימוד וגילוי הכוחות הפנמיים שבנו, אם נדמה זאת למסע בתוך מכרה בעומק האדמה, הפעם הראשונה שנכנס פנימה לחקר אותם מקומות נעלמים שכל כך מאיימים עלינו, נוכל להיבהל, לפחד, להתכווץ ולחוש את האין סיכוי שאני עושה זאת, אך אם נשחזר שוב את המסע דרך שיח אמיץ , כנות ואמת.. זה הזמן בו נוכל לגלות את מרבץ הזהב האמיתי שנסתר מאיתנו בתוך אותו מכרה בפעם הראשונה שנחשפנו אליו..

כך סטורן בגדי לוקח אותו למסע מעומק שורשי קיומנו, דרך ארוכה ולא פשוטה כל צעד שאנו עושים במסע חניכה זה מוביל אותנו לבנות עוד חוליה שמאפשרת עמידה יציבה ואיתנה בעולמנו, ודרך מסע זה נוכל להגיע לרף אותו הצבנו ולא רק ממקום של תכנות עתיק מה אנו צריכים להיות אלא מתוך הבנה עמוקה של צורך הנשמה והשליחות שלנו בעולם.
בניה איטית ולא פשוטה שמגיעה עם המון לחץ ממש כמו הפחמן שהופך ליהלום, זמן ולחץ !

אמנם סטורן נע בגדי אך בכל מפה מופיע בגזרה שונה, מומלץ לגלות כעת את המקום בו סטורן עובר במפה האישית כי זה המקום שכעת דורש כעת את היציאה למסע חניכה ושינוי השיח עם הצנזור, הסכמה לשוחח שיחה כנה ואמיתית ויותר מכל בוגרת עם המורה הפנימי כדי לקחת אחריות, לבנות תכנית ולצאת לדרך של הצלחה והגשמה

ברכות לימים מוארים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן