מארגנים את אלבום הזיכרונות החדש – מרקורי מסיים את הרטרו יולי 2020

מרקורי מסיים היום 12.7.20 את הרטרו..  מה זה אומר? מרקורי נכנס לסרטן ב 28.5.20 ומאז אנו נמצאים במים עמוקים מאד של זיכרונות, רגשות, שורשים משפחתים ושבטים, כאב ינקות ויותר מכל ערבוב חזק מאד של כל מה שמהווה בטחון בשבילנו..

שלב ראשון רק נחשפנו למים .. כמו טבלנו את אצבעות כפות הרגלים, כשב 3.6.20 התחיל המסע בצל טרום רטרו, טבילות קצת יותר עמוקות ומהירות 🙂 הבזקים של זיכרונות ונקודות מהבהבות של מה שהיה פעם.. כיוון שמדבר באיזור רגיש מאד המון דברים התחילו לחלחל .. אך לא בעוצמה גבוהה מידי, העוצמה הגיעה עם כניסת מרקורי לרטרו ב- 18.6.20 ומנקודת זמן זאת היתה צלילה של ממש למקומות שבדרך כלל לא זמינים לנו ולזיכרונות שבדרך כלל ארוזים טוב טוב בתוך מחסני הלא מודע..

ההצפות של הזיכרונות או אנשים שחוזרים או אירועים שמשחזרים את עצמם נתנו לנו אפשרות לסגור קצוות פרומים כדי שנוכל להגיע לשנה החדשה של מרקורי עם ההסכמה לזרוע זרעים חדשים כדי שנוכל לגדל גן חדש:) וכעת שמרקורי מסיים את הטרו , זה הזמן להוציא לפועל את התכניות שלנו.. לכן עם כל ההתנגדות של דפוסי עבר, אך זה הזמן לשחות נגד הזרם כדי להגיע לתוצאות יוצאות דופן..

למעשה בנוגד למה שאנו שומעים בדרך כלל שמרקורי מסיים את הרטרו , אז זהו.. אז זהו שלא, מרקורי מסיים את הרטרו אך עדין יש לנו דרך להבין את משמעות הרטרו הזה, ולמה? משום שמרקורי סיים את הרטרו אך טרם השלים את התהליך של הרטרו עד סופו… יש לנו לעבור את הצל פוסט רטרו ולסיים את המסע המלא בסרטן ורק במעבר מרקורי לאריה נוכל לראות באמת מה עברנו.

נקודת שינוי זאת מספרת לנו על אבן דרך בתוך מסע עמוק פנימה לעולם החשיבה והתקשורת שלנו, בכלל וכעת בכל מה שנוגע לעולם הרגש, זיכרונות, משפחה בכלל וקשר לאמא בפרט.. כסמל לקשר לחיים עצמם, ולכן מסע זה חיבור אותנו לשורשים מאיפה אנו מזינים את עצמנו ואיפה אנו מטפחים את עצמנו .. לכן כל תנועה של מרקורי בתוך מסע ה לוחצת חזק יותר על המקומות הללו

היום שמרקורי מסיים את הרטרו נוצרת הפעלה חזקה מאד של אנרגיה ונרגיש אותה כבר כמה ימים לפני שמרקורי מסיים את הרטרו וכמה ימים אחרי שמרקורי מסיים את הרטרו והחוויה המתלווה בלבול, חוה חזקה שהקלפים טרפים וכשזה נוגע בעולמות של זיכרונות הכל צף חזק מאד וגורם בדרך כזאת או אחרת להרים ידיים ולומר די, אין לי כוח..

ולמה? משום שהעולם שאנו חיים בו מניע אותנו להישגים והצלחות ומתעלם מרגשות והרגשות וכעת זה הזמן שאנו מאזנים את הציר של השורשים והפירות, מאיפה באים ולאן הולכים .. ואותו מקום רגיש נפתח לעומקים שבדרך כלל לא זמנים לנו, אנו מרגישים ..בתקופה זאת של אי וודאות כל כך גדולה שעולם הרגש נפתח, זה מצב לא פשוט שמכריח התמודדות עם סוגיות שהתעלמנו והדחקנו..

זמן זה מרקורי עושה תפנית ועובר בשפעם השלישית על אותו איזור ולכן זה הזמן בו נחווה הרגשה ברורה יותר, תיווצר לנו בהירות לגבי אותו בלבול וכאב שנחשפנו איליו בגיל ההתעלמות , הדחקה והכחשה של הרגש.. זמן זה יאפשר כיוונון עדין יותר ותיקון של מקומות בהם הצינורות הפנימיים שבורים או זולגים.

זמן זה מאפשר התעוררות חדשה והתבוננות בעינים חדשות במציאות הישנה.. שטווח הזמנים שמרקורי נע בצל פוסט רטרו בעל משמעות עמוקה ביצירת תבניות חדשות

הנה זמני המפתח של הרטרו של מרקורי
מרקורי נכנס לסרטן ב- 28.5.20
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב – 3.6.20
מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש ב- 5.6.20
מרקורי נכנס לרטרו ב- 18.6.20
מרקורי מתחיל שנה מרקוריאנית חדשה ב- 1.7.20
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 12.7.20
מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש ב – 22.7.20
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 28.7.20
מרקורי מסיים את מהלכו בסרטן ב 5.8.20

זה הזמן לארגן אלבום זכרונות חדשים כדי למצוא עצמינו במקום בריא ושלם, שמח ומוכן להתרגש מהמציאות וממה שמציעה למרות האי וודאות הכל כך גדול ברקע..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן