היום אנו נמצאים בנקודת האיזון בין שני ענקי האור – שמש עושה מולות ליופיטר

היום 14.7.20 אנו עומדים בין אורות גדולים:) שמש עושה מולות ליופיטר. זמן בו אנו נמצאים בין אורות גדולים .. הכדור נמצא כעת בין שמש ויופיטר כמו נקודת איזון מוזרה בין כוחות עצומים שבוחנים את האמונות שלנו ואת ההעזה שלנו להיות מי שאנו ראויים להיות.. אם אנו בכנות עם עצמנו ובבחינה מדויקת של תפיסת העולם שלנו, זה זמן בו נמצא עצמינו בוחנים ונבחנים מאיפה אנו באים ולאן אנו הולכים בתוך אי ודאות.. וכשיש את ערכי הבסיס והאמונה בטוב יש סיכוי מצוין למצוא את השיפוט הנכון, צדק נכון, ערכים מדויקים ויותר מכל נוצרת ידיעה שיש מסלול בהיר לעתיד טוב יותר..

ודווקא שיש אורות גדולים יש צל גדול.. זה הזמן בו נמצא גם את הצל של שיח זה. הצל מעמיד אותנו במבחנים של אגו שמתודלק מתסביך משיחי, אמנם המילים גדולות מאד אך נראה אותן בתוך המציאות שלנו, באחרים, בקבוצות , מדינות, דתות או כל מה שמהווה מקום בו האגו יכול להוביל לצביעות, פטרוניות ועד תסביכי מגלומניה  .. מקום שבהחלט פותח דלתות למקומות חשוכים..

דרך אחרת להבין את השיח בין שמש ויופיטר, מצב שיכול להיות לא פשוט משום שמציב את הקושי לשפוט מה חשוב ובעל ערך גבוה יותר בחיינו, ולמה? כיוון שמפגש בין ענקים שמימים יוצר מצב של פילטר עם עדשה מגדילה מאד, תחת עדשה מגדילה אנו רואים את המציאות באופן מעוות ולא מסוגלים להיות בכנות ואמת עם עצמינו בין אם מדובר במאווים או בפחדים ולכן זמן זה מוביל למחקר פנימי מעמיק בנוגע לחיבור שלנו למציאות.

אם נעזר בזמן זה לחקור באופן כן ואמיתי את המחשבות והאמונות שלנו, נוכל לפתוח את התודעה למרחב מעניק דלת למה שמעבר .. אמנם הכול מקצין למימדים שמעבר ליכולת ההכלה, אך דווקא זמן זה מיצר נגישות לחכמה. כיוון שאנו מדברים על מולות שמייצגת מאבק או לוחצת על כפתור המשוב יש מצב שהחכמה תגיע לא מניסיון אישי שלנו אלא דרך התבוננות במראה, דרך שיקוף או משוב מאנשים שקרובים ובעלי ערך בחיינו.

אמנם הכל מתעצם למימדים יוצאי דופן גם החיובי וגם השלילי ואולי ההבדל בין חיובי לשלילי לא ברור יותר וממקום זה נולד מרחב חשיבה גדול יותר שמביא לאמונה עמוקה יותר

אסטרולוגית, זווית זאת מדברת על שיח שני ענקי האור במערכת השמש שלנו. בין שמש ויופיטר, שמש מייצג את מקור האור והחיים ויופיטר הוא הפלנטה היחידה במערכת שלנו שמקרינה החוצה ובתהליך של התפתחות להפוך להיות מרכז של מערכת עצמאית! לכן שיח זה לוקח לסנוור ומשחקים בין אור וצל וכששני גופי אור מדברים נוצר פוטנציאל למשהו גדול מהחיים. דיאלוג זה מאפשר מפגש שמטרתו לחבר בין אמונות שנספגו מעבר רחוק ביותר לגיוס דלק לפריצת גבולות ויצירת מרחבים חדשים.

דרך אחרת להבין את הדיאלוג בין השמש ולבין יופיטר : המתח בין שמש ויופיטר מאפשר להעמיק לשיח הפנימי ודרכו להגיע להבנה בהירה עימה ניתן לעבור דרך תקרת הזכוכית ולעוף למרחבים חדשים, אך בדרך ניתן להתנגש ולהיתקל בגלל הסנוור והטלת הספק הנובעת ממקבצים השונים של האנרגיות בהן נמצאים ענקי האור..

מקום זה שם דגשים על בטחון עצמי, שאיפות ואמונות שיכולים לגדול למימדים של בעירה .. במצב זה קשה מאד לשפוט מה נכון ומה לא נכון, ולכן שיח זה שם דגש על קשב ועל איזון מתוך הבנות של נדנדת החיים הראשונית ביותר.. נקודות התורפה הן בטחון עצמי מוגבר עד מקום של הסתבכות עם סוגיות של שליטה , יכולת שיפוט לקויה נוכח נוכחות גדולה מידי של אני או של מישהו אחר במקומי, פרספקטיבה רחבה מידי או צרה מדי, התלהבות יתר ו… חשוב לנשום ולבדוק את מערכת התגובות נוכח מפגש עם המציאות, סיטואציות ואנשים.. ודווקא אותם מצבי קיצון יכולים לעזור לראות בכנות מה באמת קורה בחיינו במטרה לאזן שכן רק מתוך איזון נוצר הערוץ הבריא לחכמה

חשוב!!! מולות זאת תמיד חלה ברטרו של יופיטר ולמעשה מנקודה זאת יופיטר משנה מגמה .. ולכן כל עולם האמונות שלנו עובר סוג של מבחן מציאות במיוחד נוכח הצמידות של יופיטר לפלוטו.. זמן בו העוצמות גדלות למימדים שיכולים להבהיל , והטיפ כדאי לזכור שאנו ממגנטים מצבי קיצון כדי לצור שינוי.. כדי למצוא את האמונה שיכולה להוציא אותנו מהבורות..

ברכות ליומואר

מחשבה 1 על “היום אנו נמצאים בנקודת האיזון בין שני ענקי האור – שמש עושה מולות ליופיטר”

  1. הי מלי.
    אהבתי כל כך את המחשבה “מצב של פילטר עם עדשה מגדילה מאד, תחת עדשה מגדילה אנו רואים את המציאות באופן מעוות ולא מסוגלים להיות בכנות ואמת עם עצמינו בין אם מדובר במאווים או בפחדים”

    מוצאת אותה מדהימה יצירתית ותבונתית.

    שנית,
    “שמש מייצג את מקור האור והחיים ויופיטר הוא הפלנטה היחידה במערכת שלנו שמקרינה החוצה ובתהליך של התפתחות להפוך להיות מרכז של מערכת עצמאית” אשמח להסבר מדוע יופיטר הוא הפלנטה שמקרינה החוצה.

    שלישית, מעניין תמיד לקרוא את הבנותייך בפיענוח העוכבים
    מירי

    הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן