מארס נכנס לדלי -אומץ להשיל את כבלי הבערות ולאתחל מחדש

אחת לשנתיים מארס עובר במזל מסוים ומעיר את האנרגיה לפעולה! היום 13.2.24 מארס נכנס לדלי ומעיר האפשרות שלנו לפגוש את האינדיבידואליזם והייחודיות האישית, זמן זה מהווה מסע מרתק להיזכר ביכולות המיוחדות שלנו והשפעתן על החברה, קהילה והעולם…

מזל דלי מחבר אותנו למרחבים חדשים ולא מוכרים ולכן משהו בתכנו מתעורר כשאנו מגיעים למרחב זה, זאת דמות המורד המתעוררת והודפת את הישן כדי למצוא את המענה בחדש…למאמר מלא בנושא נא ללחוץ כאן

כשמארס נכנס לדלי הוא מעיר והעורר את המורד הפנימי כדי להתחבר לאמת שמעבר להסכמות הקולקטיביות.. מארס מייצג אומץ, אסרטיביות, יוזמה ויכולת להביא מהכוח אל הפועל את החלום והחזון שלנו. כשמארס נכנס לדלי נפתחת דלת מיוחדת המאפשרת להביא לידי ביטוי את האוטנטיות המיוחדת לכל אחד מאיתנו. מארס פועל בשלוש פאזות (שלושה מצבי תודעה שונים) : השורד, הלוחם והמנהיג ולכן התנועה של מארס בדלי מאפשרת מסע אמיץ למפגש עם הקול הייחודי , לשרוד את המפגש ללא פחד ולהסכים להלחם למען אותו קול כדי לאפשר לאותו קול פנימי להנהיג אותנו.

המפגש הראשוני של מארס על זירת הדלי מוציאה את הפאזה הראשונית ביותר, השורד במיוחד במעבר הנוכחי משום שמיד עם כניסת מארס לדלי הוא נפגש עם פלוטו ונוצרת אנרגית אתחול חזקה מאד ולכן מה שמתחיל לעבוד זה החלק הראשוני ביותר.. החלק הראשוני עובד על אוטומציה והטבעות שחלו בשלבים מוקדמים מאד של החיים (התכנה של דמות זאת ננעלת בגיל שנתיים, חזרת מארס- גיל שנתיים הנורא( לכן תחילת מסע בכל זירה אותו כפתור ראשוני נלחץ ותחושת ההישרדות עולה באופן חזק מאד במיוחד מי שיש מארס חזק או מארס פצוע במפה

הפאזה הראשונית של השורד מעלה את הפחד, ותסכול, החוסר אונים ותחושת הכליאה וממקום זה המון כוח ואסרטיביות יוצאים החוצה, בדרך כלל ליצירת מחשבה/פעולה למען משהו.. ולכן מיד מתחברים לפאזה של הלוחם ועל מה נלחם ולמען מה, אלא שכעת המפגש המידי עם סטורן לוחץ חזק יותר על ההישרדות ועל התסכול.. ממקום זה עולות השאלות ממה אנו מפחדים ולמה?

דרך אחרת לראות מה קורה עם כניסת מארס לדלי, כיוון שאנו חווים מסע עם חלק מאוד ראשוני בתוכנו, מערכת האוטומציה הפנימית יכולה להגיע למקומות לא פשוטים וממקום זה הצל יכול לקחת חלק פעיל במפגש עם החיים: הצל של מארס בדלי יכול לפרוץ כאילו משום מקום ובאופן לא צפוי כפחד וחשש, בריחה, התרסה, מרידה, התנגדות ומלחמה, אך כמו תמיד הצל נועד להציג את האור בדרך אחרת. זה הזמן לפתוח את עצמינו למשהו חדש, רעיונות עדכניים לזמן העכשווי כדי לאפשר את העצמאות והחופש להיות. בנוסף חשוב לזהות שמארס בדלי פועל לא רק למען הטובה האישית, אלא למען רעיון חדש ומיוחד שיכול לאפשר חופש ועצמאות גם לקהילה בה אנו חיים, לקבוצה אנושית שחולקת רעיון, חזון או חלום דומה.

לכן זמן זה מאפשר להתחבר לספונטניות, הומניטאריות, שחרור פחד ויצירה מתוך חדווה ושמחה. מומלץ לשים לב לחוסר יציבות שמארס מביא לזירה זאת, אך בו זמנית לזהות זאת כנורות אזהרה לבעייתיות שזקוקה לשינוי. וממקום זה להסכים לאמץ רעיון חדש כדי לאפשר למנהיג הפנימי שבתוכנו להנחות אותנו למקומות שמעבר לנוף המוכר, בכל תחום, מימד ורובד בחיינו..

חשוב לצין שוב, מעבר מארס בעל משמעות עוצמתית במיוחד משם שמיידית נצמד לפלוטו ונוצרת נקודת אתחול יוצאת דופן, כן, אמנם צמידות זאת מתקיימת באופן קבוע , אך הפעם מעלה אפס בדלי נדירה במיוחד… וכשאנו נתקלים במשהו מיוחד כדאי לחזור להיסטוריה לראות מה קרה שהיה משהו מיוחד..

אז… בדקתי לאורך אלפיים שנים אחרונות, לאורך אלפי שנים אלה מארס לא נפגש עם פלוטו במעלה אפס בדלי .. לכן יש כאן משהו חדש!!!

לא רק מזל דלי שמבקש להתעורר אלא הצמידות של שני שליטי מזל עקרב על מעלה אפס שמדברת על אתחול ושינוי עמוק מאד

צמידות זאת מדברת על עוצמה מרוכזת שלוחצת על כפתורים נסתרים בעיקר בכל הנוגע לפחדים ולשדים שלנו, אך בו זמנית יש כאן הזמנה לפרוץ את הגבולות המוכרים ולהסכים להרחיב את התנועה מעבר למסגרת הידועה, בכלל ובמזל גדי בפרט משום שמרחב אנרגטי זה קיימות הרבה שכבות נסתרות ושהלחץ מוציא את הכל החוצה .

מארס ופלוטו מייצגים את הכוחות הבסיסים של חיים ומוות ולכן גם מעוררים אלימות ואובססיות שנובעים מתסכול ופחד, חשוב לזהות איפה מתיישבת צמידות זאת יושב אצל כל אחד ואחד מאיתנו כיוון שהמיקום מתאר את מרכז הכבידה.. ממקום זה בכל רגע נתון יש הרגשה שמישהו יכול ללחוץ על הכפתור… והיום אנו יודעים שהכפתור כבר לחץ אך מפגש זה בין מארס ופלוטו מספר שהכפתור עדין לא לחוץ עד בקצה ויש הפתעות בגלל העוצמה של הלחץ והנפיצות…

זמן לא פשוט .. חשוב לשמור על מרכז פנימי אסוף, להקפיד על נשימות ועל חיבור לאנרגיה חיובית.. ברכות להתחלות חדשות…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן