מזל דלי – קווים לדמותו של המורד הפנימי

המפה האסטרולוגית היא קפסולת ידע שמכילה את הדנא שלנו, לכן המפה מאפשרת לנו לבוא במגע עם המהות העמוקה ביותר של מי שאנו, החל מזהות אישית וכלה במטרה ויעוד חיינו, החל מצרכים ורצונות פיזיים ורגשיים וכלה בצרכים של מסע הנשמה על סט סוגיות קרמטיות של החוזה הכולל שלנו בחיים אלה

למעשה מפה היא חוזה שמורכב מ 12 תת חוזים שכל חלק מספר לנו על קול מסוים שקיים בתוכנו, כל חלק מתאר בפרוטרוט את המטענים עימם הגענו לעולם, את סוגי המיגנוטים והמפגשים שלנו לצד הפוטנציאל הגבוה ביותר שמאפשר טרנספורמציה עמוקה מאד, התעלות וריפוי..

בכל זמן נתון נוצרת השפעה שמימית על המפה שלנו, מדובר בהשפעה של תדר מסוים שמאפשר לקול מסוים בתוכנו להתעורר ולצאת החוצה או לחילופין אם אין לנו יכולת לצאת, להבין למה ומדוע כדי לפתוח ערוץ לאותו חלק.

אנו יכולים להיענות לקריאה ולהשתמש בציר הזמן כמקדם התפתחות וריפוי או להימנע ובכך למעשה להשאיר את אותו קול או אותה דמות פנימית במקום שכבר לא רלוונטי לחיינו או כפי שמרביתנו נוהגים לומר אני תקוע.. כן, משהו נשאר תקוע אך קיים וממשיך לנהל אותנו מאותה נקודת זמן בה נתקע ולכן לא אחת נמצא עצמינו מתנהלים בסיטואציות מסוימות כאילו היינו בני ארבע או חמש משום שחלק מאיתנו נשאר שם ולכן החשיבות של עבודה עם אותו חלק היא קריטית למסע ההתפתחות שלנו ובאמצעות המפה אנו יכולים לזהות למה ומדוע ואיך לעבוד עם אותה דמות/אותו קול פנימי

כולנו מורכבים מכל המזלות, תמהיל של כל המזלות/האנרגיות במינונים שונים , לכן בכל אחד ואחד מאיתנו יש מינון כזה או אחר של מזל דלי. מזל דלי מייצג את המורד הפנימי  כעת שהמינון של אנרגית דלי בשמיים מגיע לנקודת איתחול  (מולד הירח) והאיוש הכוכבי בדלי הולך ונעשה גדול יותר ויותר.. תדר זה מעיר בנו את אנרגית הדלי הפנימית , מסיבה זאת קולו של המורד נשמע כעת בעוצמה חזקה מאד .. זהו קול שכעת קורא לנו לצאת מהשבלולים והמחילות, מהכלא הפנימי של ההסכמה ללכת עם ההמון ולעיתים במחיר של דריסה על ידי ההמון, זהו קול שכעת קורא לנו לשחרר את עצמינו וכל מי שכלוא בכל מקום שלא מאפשר את האחווה, השיוון והחופש!

מה היא אנרגיית הדלי? אנרגית הדלי מייצגת את הצורך העצום שלנו לזהות אינדיבידואלית, אותנטית ואמיתית.  למזל דלי יש שני שליטים: סטורן ואוראנוס. סטורן ואוראנוס הם כמו שני מנטורים המלווים אותנו ומנחים אותנו בנתיב לביטוי האמת האישית, הצמיחה ההתבגרות וההתעלות מעבר.

סטורן כמנטור במסע ההתפתחות מספר על הכלים שיש לנו כדי להגיע למטרה, להצליח ולקבל את המיתוג שלנו בעיני החברה, לכן סטורן מספר על מסע למימוש הצלחה ביחס לחברה ואוראנוס כמנטור במסע ההתפתחות מספר על הכלים לפרוץ את הגבולות ולהביא לידי ביטוי את החלק המיוחד שגדל מתוך ההכרה וההצלחה.

למעשה בתהליך ההתפתחות שלנו זירת הדלי מדברת על השלב שמגיע אחרי השפעות של אוטוריטות וסמכויות, על המקום בו אנו הופכים להיות סמכות אוטוריטה ומחפשים את הדרך החוצה לבטא את החלקים הייחודים באישיותנו.

ואיך זה קורה? או איך זה לא קורה? אנרגית מזל דלי נמצאת בחלק הגלגל המתאר את כל מה שגדול מאיתנו וגורם לנו למוטיבציה או פחד, לכן כשאנו מגיעים לכאן אנו יכולים לבחור מתוך מקום של מודעות את האומץ לשחרר וללכת עם מה שברור לנו ממקום הכי אותנטי או אנו יכולים לבחור (לכאורה ) את המקום של הפחד וההרגלים להתקבע ולהיאחז במקומות שכולאים וסוגרים אותנו מתוך הבנה ראשונית/הישרדותית ששם יש לנו ביטחון

כולנו מעוצבים תחת השפעות של מעגלים ראשוניים של חיינו המתחילים במשפחה ובסביבה בה אנו גדלים ובמקביל אנו מושפעים ממעגלים גדולים יותר של המדינה והתרבות בה אנו חיים ולמעשה כל מה שגדול מאיתנו . כל מה שגדול מאיתנו יכול להניע אותנו לשני כיוונים: דחף ומוטיבציה או פחד וקבעון וכשאנו מגיעים לאנרגית הדלי נפתחת דלת מיוחדת שיכולה להציע לנו את האפשרות שמעבר… להבין באמת מי אנחנו מעבר לאותן השפעות.

לכן אנרגית הדלי מספרת לנו בעקיפין על ההכרה שקבלנו בילדות מוקדמת והקושי שנוצר בשלב ראשוני מאד של החיים כתוצאה מציפיות להצלחה לצד ציפיות לחופש, מלחץ להגיע למטרה לצד הדיפת המטרה ויצירת נתיב מחוץ לשוליים… זירת הדלי מספרת לנו על המורכבות הנובעת מהשפעת המבנה של החברה בה אנו חיים, החברה חולקת חוקים ותבניות שכולנו אמורים להתאים לתוכן ומכאן הצורך להתאים את עצמינו לתבניות וחוקיות החברה וממקום זה הפרדוקס העצום של לחץ להצלחה ומצוינות מחד ומאידך אבדן המקום האישי והדרך האישית בשל הצורך העז להתאים לתבנית החברתית.

במסע ההתפתחות שלנו שאנו מגיעים לאנרגית הדלי אנו מגיעים לידיעה העמוקה שאנו זקוקים לקבוצה שתגדיר מי אנו, קבוצה שחולקת גישה, מחשבה, ראיה, תפיסה ו… דומה לנו

הצורך בשייכות לקבוצה אחרת שמעניקה בטחון אחרי שסיימנו את רשימת המכולת מול החברה, הוא צורך מעניק לנו את האפשרות להיות מי שאנו באמת..

אולי האגדה המוכרת מכל על הברווזון המכוער שאחרי מסע ארוך מאד של שונות ולבדות מגלה את הברבורים המופלאים באגם והם באים לקרוא לו להצטרף אליהם, כך נשמעת הקריאה להתעורר ולזהות את המסע שעברנו עד כה ואת הקריאה ומבקשת מאיתנו להצטרף לשבט אחר, שונה ומיוחד שמדבר באמת את השפה שלנו..

דרך אחרת להבנת מהות אנרגיית הדלי,  ארכיטיפ דלי מדבר על המקום האישי מול חברה, רעיונות, גישות וקבוצות בידול שאמורות לתת לגיטימציה לקיום האישי, במקביל תחושת החוסר שייכות והבדלנות מביאה לחוויית מרד (מרד על כל פניו, אקטיבי/פסיבי. פעיל/סביל, רועש/שקט, חיצוני/פנימי)

המרד הוא השלב הראשוני לביטוי האותנטיות והייחודיות האישית שלא תלויה ומותנה בחברה/שבט של האדם. אלא במסע האישי שהמטרה להתגלות ולהביא לידי ביטוי את החלקים המיוחדים שלנו לעולם וביחד לצור עולם חופשי יותר...

אפשר להגדיר את מהות הדלי במסע ההתפתחות שלנו כפתח לחוויית השחרור משום שלא ניתן עוד ללכת בשביל הסלול מראש, לכן יש תחושה של שבירת מסגרות, התנגדות , ניתוץ הסכמות קולקטיביות וסדרים שלא תורמים לאחווה, שוויון וחופש לאדם באשר הוא אדם

בתמונה הגדולה של האנושות המורדים הם מתי מעט, הם חיל החלוץ שמוביל לנתיבים חדשים, הם פורצי דרך הם הנחשון של השבט והגל הראשון של השינוי … הם הסוללים בג’ונגל של הלא ידוע, הם אלה שהלא צפוי עומד כנר לרגלם.

המורדים נולדים למציאות אחרת/שונה או שיצרו מציאות אחרת/שונה, יש בניהם שנולדו על לועו של הר געש, יש שנולדו על קרקע חרבה, יש שנולדו בארץ זרה, מנותקים ומרוחקים, במהותם חשים לא שייכים לשבט. הם הזאבים הבודדים שיושבים בקצוות המחנה, הם מחברים בין המקום הידוע ללא ידוע, הם מחברים בין ממדים שונים ולכן קיומם הכרחי לסדר הישן ולסדר החדש, הם התפרים הנשזרים דרך חזון בין הקיים לבין מה שעתיד להגיע.

בכל אחד ואחד מאיתנו יש מינון כזה או אחר של המורד הפנימי, זהו קול שכעת קורא לנו לצאת מהשבלולים והמחילות, מהכלא הפנימי של ההסכמה ללכת עם ההמון ולעיתים במחיר של דריסה על ידי ההמון, זהו קול שכעת קורא לנו לשחרר את עצמינו וכל מי שכלוא בכל מקום שלא מאפשר את האחווה, השיוון והחופש!

רוצה לגלות את המורד בתוכך? איך לשחרר אותו לעבור בקלות את שלב המרד כדי להגיע לשלב האותנטיות? אני זמינה לקריאה עמוקה ..אפשר לקבוע איתי , 0523764220  ברכות 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן